S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Kpuc w 04 Paź 2011, 19:07

Podoba mi się Kazynek twoje podejście, ponieważ trochę chciałbym mieć coś z tego w S.T.A.L.K.E.R. ... Ale z drugiej strony też nie chce zęby to był symulator, a ty żeś przegiął. Co z zawartością plecaka ? W Far Cry2 mieliśmy przy sobie raptem 4 przedmioty, przy poratowaniu traciliśmy jeden pistolet.

-Czym dłózej posługujemy się danym, modelem broni tym lepiej z niego strzelamy, coś ala GTA SA
-Ręczne napełnianie magazynków to może nie ale coś ala ładowanie baterii latarki jak z Metro2033
-Pojazdy, wiem ze jest tylu zwolenników co przeciwników ale KTO wam karze nimi się przemieszczać ? W takich modach jak NS czy NS+ DMX, LWR ... Są pojazdy i co, przeszkadzają w czymś?

Problemem jest tutaj to ze twórcy dając nam np. żołnierza w grze nie mogli by takiego toku zrobić, sam rozumiesz, co innego zwykły szeregowy. Skoro stalker jest po 40/60 RPG/FPS'em to na początku gry mogli byśmy wybierać nasza postać z pośród 5 ,,modeli,, - problemem jest tutaj czas i pieniądze. By to wszystko stworzyć trzeba masy tego czasu i góry pieniędzy. Każdy fan który śledził losy strzelaninki z kosmitami ... po dzisiejszego s.t.a.l.k.e.r.a. wie co miało być a co teraz jest ;/ , gdyby nie mody ta gra dawno by umarła.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SkullDagger w 04 Paź 2011, 19:22

A właśnie właśnie, w S2 gramy przecież Striełokiem, więc nauka podstaw posługiwania się bronią odpada.
Musimy wymeśleć coś inego:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Kazynek w 04 Paź 2011, 19:31

Z Far Cry 2 chodziło mi tylko i wyłącznie o ten motyw gdy spaliśmy, oczywiście w Stalker 2 widział bym to bardziej urozmaicone jak wcześniej napisałem. Motyw z samochodami i owszem też by mi się podobał ale nie tak że to my byś my nimi jeździli. Widział bym ten aspekt w formie takiej że w każdej większej bazie czy osadzie poszczególnych frakcji znajdował by się jakiś zdezelowany jak na warunki w zonie pojazd lekko opancerzony, na przykład jakaś stara Wołga z wmontowanymi kratami w oknach czy przymocowanymi starymi płytami które służyły by jako taka osłona przed mutantami czy kulami z broni palnej. Pojazdem mogli byśmy się przemieszczać jako pasażer na tylnym siedzeniu w poszczególne miejsca zony i podziwiać mijany krajobraz za szybą, słuchając radia lub opowieści kierowcy :E Pojazd spełniał by podobną funkcję jak przewodnik w Czystym Niebie. Oczywiście usługa przewozu była by kosztowna gdyż o paliwo w zonie raczej trudno, i oczywiście tylko wtedy gdy mielibyśmy jedną wielką mapę jak na przykład w Fallout-cie 3....

Tak bym to widział i mniemam iż było by to rozwiązanie które usatysfakcjonowało by obie strony konfliktu za pojazdami i przeciw pojazdom.

P.S Mówię jak by można to było zrobić, wiem że prawdopodobnie będziemy grać Striełokiem, pisze prawdopodobnie bo koncepcja finalnego Stalker 2 może sie jeszcze zmienić conajmnie 100 razy jak nie więcej :E
Rozpad Związku Radzieckiego to największa katastrofa geopolityczna XX wieku - Władimir Władimirowicz Putin
Awatar użytkownika
Kazynek
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 28 Wrz 2011, 14:26
Ostatnio był: 15 Kwi 2012, 14:38
Miejscowość: Chorzów
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SkullDagger w 04 Paź 2011, 19:35

Z tym pojazdem to niezgorszy pomysł, można by do tego dodac opcje przewinięcia czasu jazdy.
Mogłyby być tez dodatkowe misje zwiazane z tym, typu: przynieś paliwo itp
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Werewolver w 04 Paź 2011, 20:17

Faktycznie z tymi pojazdami pomysł dobry, ale trochę sprzeczny z tym co usłyszeliśmy w częściach poprzednich: po prostu pojazdy nie dały by rady przetrwać w warunkach Zony. Niby dlaczego w Zewie Prypeci, gdy
:

znaleźliśmy zwłoki kolegów Kardana
przy zakończeniu jest mowa, że ów pijaczyna tworzy razem z Czarnobylskim Putinem :E pojazd zdolny do poruszania się w Zonie? Jeśli GSC chce oddać wydarzenia zgodne z poprzednią trylogią to MOŻE pokierować dane nam będzie owym wozem.
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 04 Paź 2011, 20:22

Co do pojazdów: w FC2 też są, ale staram się z nich nie korzystać. Właśnie po to, by samemu przemieszczać się po grze, omijać posterunki, a nie na chama pchać się z kaemem na pace itd.

W kwestii rozwoju postaci powiem krótko: nie chcę drzewek umiejętności, poziomów doświadczenia itd., bo są to dla mnie sztuczne mechanizmy. Poza tym, wkurza mnie, gdy nie mogę ubić przeciwnika tylko dlatego, że ma level o 5 wyższy niż ja. Jak mam dobrą spluwę i kombinezon, to zabicie nie powinno być problemem, chyba że jestem lamą i nie umiem trafić.

Ograniczenie liczby posiadanej amunicji do kilku magazynków (zależne od kombinezonu - kolejny ciekawy parametr) jest świetnym pomysłem. Bo to chyba dziwne, jak tacham 800 naboi do kałacha, nie? Z drugiej strony, jakoś nie czuję tego "ręcznego ładowania magazynka". Czyli co, mam siedzieć x minut w bazie i czekać aż załaduje mi się magazynek? Mnie by to tylko frustrowało. Limit spokojnie by wystarczył.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SkullDagger w 04 Paź 2011, 20:32

Tak, limit dobra rzecz.
Co do pojazdów niech dadzą rower i po kłopocie:)

Nam pozostało czekać na gre, raczej nic nie zdzałamy.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Kazynek w 04 Paź 2011, 20:48

Werewolver napisał(a):po prostu pojazdy nie dały by rady przetrwać w warunkach Zony


Przewodnik w Czystym Niebie dał radę przetrwać i drogi też znał takie by w anomalię się nie wpakować, zresztą przewodnik w Zewie też bezpieczne drogi znał to i przewodnik w samochodzie jako kierowca przewoźnik dał by radę. Po za tym bryka w zonie to nie było by jakieś Ferrari co zasuwa 300 na godzinkę tylko zdezelowany trup z lat 80-tych co ciśnie góra 40 czy tam 50.....

P.S. Jak dla mnie to by było ciekawe urozmaicenie, a swoją drogą nikt nikomu by nie kazał się wozić. Wolność Tomku w swoim domku, chcesz jechać, płać i jedziemy. Nie chcesz, nie lubisz olej to i sobie choć piechotą :E Po za tym wracając pamięcią po którejś tam już godzinie przechodzenia sobie jednej z trze części Stalkera troszkę mi się znudziło bieganie z jednego końca plansz na drugi i chętnie bym sobie właśnie w takiej chwili znudzenia wpakował dupsko w auto. Same przemieszczanie do tego powinno oczywiście być dobrze wykonane, fizyka pojazdu pierwsza klasa, dźwięki, itp oraz droga jaką pokonuje za każdym razem powinna się różnić by przejaszczki nie stały się nudne. Mogły by się nam czasami przydarzyć podczas pokonywania trasy jakieś nie przewidziane wypadki losu, typu ostrzelanie nas przez bandytów, staranowanie przez nibyolbrzyma, przebicie opony i prośba kierowcy o przytachanie kółka na zmianę, oczywiście nie za darmo, itp :E

Do postu poniżej: Bez przesady, anomalie nie są aż tak znowu gęsto usiane w zonie. Po za tym patrząc na teraźniejsze części to wszędzie są jakieś stare drogi a pagórków też nie ma jakoś tyle by nie szło ich pokonać. A jak wprawny i doświadczony przewoźnik kierowca to i na bagnach se poradzi :E
Ostatnio edytowany przez Kazynek 04 Paź 2011, 21:10, edytowano w sumie 3 razy
Rozpad Związku Radzieckiego to największa katastrofa geopolityczna XX wieku - Władimir Władimirowicz Putin
Awatar użytkownika
Kazynek
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 28 Wrz 2011, 14:26
Ostatnio był: 15 Kwi 2012, 14:38
Miejscowość: Chorzów
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Werewolver w 04 Paź 2011, 21:03

Tutaj raczej chodzi o to, że pojazdy są zbyt duże żeby zmieścić się między anomaliami, albo po prostu nie zawsze znajdzie się droga, która by auto przejechało (choćby jakieś strome pagórki, albo między drzewami). No chyba, że jednak będzie ten opisany wcześniej rower :D
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Tajemniczy w 04 Paź 2011, 21:09

Dla mnie także w "dwójce" mogą być samochody. Jak dla mnie do Zony pasują pojazdy silnikowe- mnóstwo takich pojazdów leży na brzegach szos, więc czemuż nie można by ich przywrócić do życia? Tak jak wyżej pisano nie chce żeby były to jakieś dresiarskie Golfy po tuningu ale np taki Moskwicz, Łada czy GAZ-ik idealnie pasują do postradzieckiej architektury. Można by też wprowadzić "wybór frakcji" na początku gry- do jakiej frakcji chcemy należeć. Wybór frakcji powodowałby też zmianę fabuły- można było by być np Monoliciarzem strzegącym Spełniacza Życzeń, Powinnościowcem strzegącym świat przed "niebezpiecznymi anomaliami i mutantami", lub bandytą i walczyć ze wszystkimi. Wtedy skończyłby się problem z modami pozwalającymi na dołączenie do frakcji. Oczywiście istniała by też możliwość przeniesienia się do innej frakcji. Do tego możliwość tworzenia własnych, unikatowych kombinezonów.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SkullDagger w 04 Paź 2011, 21:12

Frakcji podobno ma nie być.
A co do pojazdów, może dadzą jakiś motór czy coś:)



Ja najbardziej obawiam się tego "doczytywania mapy z internetu" czy jakoś tak, jako ze tego mam (na te chwile) wolnego, ale do premiery jeszcze kupa czasu.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Tajemniczy w 04 Paź 2011, 21:19

@SkullDragger
Jak ma nie być frakcji? Przecież ta gra opiera się na frakcjach? Ech coraz gorzej się ten Stalker prezentuje... Zaraz mutantów nie będzie. A z tym doczytywaniem przez neta w zupełności się zgadzam- po co marnować kasę na głupawe i bezsensowne zabezpieczenia? Mam nadzieję że nie zostanie to wprowadzone do gry- nie każdy ma super koksiarski internet 100Mb/s... Już wyobrażam sobie wczytywanie map na moim kompie z moim internetem :facepalm: :( .
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości