przez smoq2 w 28 Wrz 2011, 23:36
Dzisiaj nie miałem czasu przeglądnąć tych save'ów. Postaram się zrobić to jutro wieczorem.
Kolejna, i zapewne ostatnia, zmiana nad którą obecnie pracujemy, to pojawianie się handlarzy i mechaników w przejętych bazach. Wielokrotnie o to proszono, ale zawsze jakoś się wykręcałem od tego typu dodatku. Przedwczoraj się ugiąłem... Więc tak:
W każdej przejętej bazie jeden ze stacjonujących tam stalkerów zostaje tymczasowym handlarzem, a jeden mechanikiem. Handlarz będzie miał na stanie tylko podstawowe przedmioty jak apteczki, antyrady, flaszki czy amunicję. Wywalić mu całego worka szmelcu też nie da rady, gdyż będzie miał ograniczone fundusze (max 5000 Ru).
Mechanik natomiast będzie mógł tylko naprawiać nasz sprzęt (żadnych modyfikacji) i to tylko w formie dialogu. Niestety UI naprawy można przypisać tylko do unikatowych postaci. Chyba może być co?
Napisałem na górze, że to będzie zapewne ostatnia zmiana, gdyż jadąc dzisiaj z Wrocławia wpadłem na pomysł aby dać wszystkim handlarzom ograniczoną ilość kasy która by się odnawiała tam raz na dzień/dwa. Powiedzmy, że handlarz miałby 25000 Ru max. Handel przypominałby wtedy ten znany nam z Fallouta, tak bardziej wymienny. Co o tym sądzicie? Nie jestem do pomysłu jakoś strasznie przekonany, ale może ktoś ma inny punkt widzenia.