Chcesz moda? Wal!

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez The Witcher w 23 Wrz 2011, 15:16

Czyli równie dobrze może jej tam nie być, bo ";" to komentarz...
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 21 Wrz 2024, 08:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Reklamy Google

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez scigacz1975 w 23 Wrz 2011, 15:29

Właśnie że nie do końca, jak próbowałem dodać tylko ulepszenie, bez dodania sekcji po średniku w outfit, to nie chce dodać skanera.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez mirzal w 23 Wrz 2011, 21:32

odnośnie skanera - czy uruchamia się go dodatkowo jakimś klawiszem bo po włączeniu noktowizora nie działa mi automatycznie
Awatar użytkownika
mirzal
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 13 Wrz 2010, 14:38
Ostatnio był: 27 Lut 2018, 21:04
Miejscowość: Bar woj. Świętokrzyskie
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez scigacz1975 w 23 Wrz 2011, 23:58

Skaner podczerwieni będzie Ci pokazywał na minimapce wszystkich NPC w promieniu 40 metrów. Wrogowie zaznaczeni są jako czerwone kropki. Będzie działał cały czas kiedy będziesz miał na sobie hełm Sfera. Ale najpierw musisz zrobić upgrade noktowizora w hełmie u technika. Przydatna rzecz zwłaszcza w pomieszczeniach, bo patrząc na minimapkę widzisz gdzie się wróg chowa.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez mirzal w 02 Paź 2011, 12:30

Mam jeszcze pytanie odnośnie parametrów Super Exo-szkieletu - po zmianie ustawień w pliku outfit.ltx (na takie: shock_protection = 0.9) pasek ochrony elektrycznej pokazuje maximum a mimo to po wejściu do anomalii życia ubywa nawet 100%. Co jest nie tak ?
Awatar użytkownika
mirzal
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 13 Wrz 2010, 14:38
Ostatnio był: 27 Lut 2018, 21:04
Miejscowość: Bar woj. Świętokrzyskie
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Cysiu w 02 Paź 2011, 14:30

Bo 0.9 to nie jest całkowita ochrona, a 90-cio procentowa. Jeśli chcesz, żeby nie ubywało nic, to parametr musisz ustawić na 1.0 (czyli 100% ochrony). Możesz ustawić też na wyższy, jeśli nie zadziałałoby mimo to. :E
Awatar użytkownika
Cysiu
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 07 Maj 2009, 19:46
Ostatnio był: 20 Kwi 2023, 23:35
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 84

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez vandr w 02 Paź 2011, 15:59

Nie aby "0" odpowiadało za całkowitą nietykalność..?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez kubekpop w 02 Paź 2011, 17:10

Im większy protection, tym lepiej, a im mniejszy immunity tym lepiej.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez mirzal w 12 Paź 2011, 13:04

I znów mam prośbę. Chciałbym ulepszyć lunete Wintara (lub każdą inną) tak aby:
1\ była możliwość regulacji odległości tak jak w lornetce (a nawet większy zakres i precyzja przybliżania i oddalania)
2\ max odległość była jak w działku Gaussa a minimalna jak w lunetach podstawowych do walki na krótkich dystansach
3\ przy otwarciu lunety - włączeniu - odległość była minimalna i potem można tylko przybliżać obiekt
4\ miała naprowadzanie automatyczne - czujnik podczerwieni
5\ jeśli to możliwe to mogłaby mieć jednocześnie przełącznik na celownik o wysokim kontraście i night_vision

Oczytałem się porad, próbowałem coś przenieść z parametrów działka Gaussa ale nie pomagało. Udało mi sie tylko zmienić przybliżenie poprzez zmianę wartości scope_zoom_factor i to wszystko. Gdyby ktoś wrzucił opis - które konkretnie linie w jakich plikach edytować i na jakie wartości to stawiam mu :wódka:
Awatar użytkownika
mirzal
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 13 Wrz 2010, 14:38
Ostatnio był: 27 Lut 2018, 21:04
Miejscowość: Bar woj. Świętokrzyskie
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez SkullDagger w 12 Paź 2011, 13:59

4 i 5 chyba niewykonalne ale te pozostałe, a przynajmniej ruchomy zoom jak najbardziej mile widziane:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 24 Sie 2024, 01:18
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez scigacz1975 w 12 Paź 2011, 16:02

:arrowu: punkt 4 - otwierasz plik gamedata\config\weapons\upgrades\w_vintorez_up.ltx i w pierwszej sekcji:
[up_sect_firsta_vintorez] dajesz enter (żeby opuścić tekst o jeden wiersz) a następnie w nowo utworzony wiersz wklejasz:
scope_dynamic_zoom = on (regulowany zoom)
scope_alive_detector = scope_detector (detektor podczerwieni - autonamierzanie)

zapisujesz i wychodzisz, a po zainstalowaniu 1-ej modyfikacji u mechanika gratisowo dostaniesz w\w upgrady czyli autonamierzanie, regulowany celownik od x1.6 do x4 chyba że zrobisz jeszcze w pliku w_vintorez.ltx w sekcji scope_zoom_factor = zmianę wartości na 10 - będzie wtedy 6-cio krotne zbliżenie w standardzie, a po ugradzie jeszcze się zwiększy

punkt 5 niestety nierealny - albo rybki albo cipki

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mirzal.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez mirzal w 12 Paź 2011, 16:30

dzięki scigacz1975 :) powiedz jeszcze jaką wartość dać w scope_zoom_factor aby luneta przybliżała tak jak w działku Gaussa ? gdzie i jak ustawić płynność regulacji przybliżania (odległości) ?
Awatar użytkownika
mirzal
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 13 Wrz 2010, 14:38
Ostatnio był: 27 Lut 2018, 21:04
Miejscowość: Bar woj. Świętokrzyskie
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości