[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 13 Wrz 2011, 21:56

Hej smoqu, mam prośbę: Czy mógłbyś mi pomóc w edytowaniu pliku weapon_tiers.ltx
Chciałem dodać do wojny frakcji troche więcej efektywności. Mianowicie chciałbym dodać każdej frakcji w "położeniu" tier1 wyrzutnie rakiet RPG-7, tak dla lepszej ochrony bazy.
Jak narazie znalazłem że RPG kryje się pod nazwą "wpn_rpg7", a amunicja do tej wyrzutni to chyba "ammo_og-7b"

Myślałem że to jest jakaś łatwa sztuczka i dodałem każdej frakcji taką linijkę
Kod: Zaznacz wszystko
wpn_rpg7         = ammo_og-7b


Ale chyba coś spaprałem bo po wczytaniu gry wyskakuje takie cudo:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\weapon_tiers.script:258: bad argument #1 to 'random' (interval is empty)
 
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 15 Wrz 2011, 14:06

@ Rumcajs93 - To dlatego, że wyrzutnia rakiet nie ma żadnych modyfikacji. :/ Nie przewidziałem, że będę rozdawał kiedyś zwykłym NPC RPG. Niech ja tu pomyśle...

Otwórz scripts\weapon_tiers.script (*.script a nie *.ltx) notatnikiem i wpisz coś takiego pomiędzy linijką 255 a 256:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]

if available_upgrades[1] == nil then
        return
end


Powinno naprawić to twój błąd.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 17 Wrz 2011, 08:46

Wielkie dzięki smoqu
co prawda tiery sam rozgryzłem tydzień temu (sorry za brak odpowiedzi, miałem klasowy wyjazd integracyjny)
ale bardzo mi pomogłeś z RPG i WPN ak
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 17 Wrz 2011, 18:29

Sosna napisał(a):Ponieważ ostatnio (z powodów DX11 itp) to do czego jest używana grafika nie jest już takie pewne ,więc mam pytanie
czy AI jest obliczane tylko przez PCU? Bo bym zwiększył zasięg do 300m albo chociaż do 250.(I5 x4 2,66Ghz) Problem jest taki ,że jeśli GPU też liczy AI to w czasie deszczu gra może stać się niegrywalna (gram na max. ale na innych zawsze tak samo deszcz tnie, ATI 5850 1Gb).

No i jak kolega powiększył ten zasięg widzenia dla NPC bo też bym chciał się w to pobawić. :)

A i jeszcze mógłby ktoś podesłać mi plik weapons_tiers.script tak żebym mógł dać zwykłym npc RPG-7. Bo próbowałem to zrobić ale jakoś nie wychodzi
mail: [email protected]
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 19 Wrz 2011, 00:59

Dodaję nowy element do TFW: Hełmy

Niestety ze względu na ograniczenia silnikowe hełmy nie będą aż tak wypasione jak w CoP. Nie będzie można ich modyfikować ani nie będą mogły zmieniać aż tylu parametrów co w CoP. Hełmy będą działały raczej bardziej jak zakładalna/zdejmowalana modyfikacja pancerza niż jak osobny element ubioru. Jest to jedyne co mogę zrobić, żeby nie było takiego bzdetu jak zapinany hełm do paska, i uważam że jest to lepsze niż nic.

Jeżeli ktoś ma ochotę i trochę inwencji może mi przy tym pomóc. Mianowicie pierwsze co potrzebuje ui_icon_equipment.dds z CoP żeby mieć ikony hełmów. Drugie to projekt owych hełmów. Coś na styl:

Kod: Zaznacz wszystko
Maska gazowa:
Ochrona chemiczna: +15
Ochrona przed promieniowaniem: +15

Hełm z kewlaru:
Parametr 1: +X
Parametr 2: +X
...
Parametr N: +X

itd...


Hełmy mogą modyfikować tylko te parametry:

Ochrona przed promieniowaniem
Ochrona przed oparzeniami
Ochrona chemiczna
Ochrona przed porażeniem prądem
Ochrona przed ranami szarpanymi
Ochrona psioniczna
Ochrona przed kulami (niestety nie będzie to widoczne w opisie hełmu czy po założeniu go, wińcie GSC)
Noktowizja (I lub II generacji)

Pamiętajcie tylko żeby hełmów było tyle samo co w CoP i miały takie same nazwy.

Pomysły mile widziane.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 19 Wrz 2011, 01:54

Proszę Smoq :wink: http://www.przeklej.pl/plik/ikony-rar-00332r43696u

PS. Jak ktoś wie jakie to tekstury (chodzi o folder) to dodam od razu, ale to za dnia bo późno już i ledwo co żyje od 42 godzin bez snu :facepalm:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 20 Wrz 2011, 18:39

Może to zabrzmieć trochę arogancko, ale chciałem spytać, czy została dodana jakaś nowa fabuła, bo nie zauważyłem.. :)
Dopiero co mogłem skosztować tego dzieła. Ostatnia wersja na której grałem to 2.8. O ile się nie mylę 3.0 miało być finalką, a ja tu dużej różnicy nie widzę. Widziałem gameplay z wypadem w elektrownie, coś takiego było by extra :P
Czy będzie coś dodane pod tym względem. Proszę nie uznawać mnie za wścipskiego :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 20 Wrz 2011, 19:40

Byś przeczytał ostatnie kilka stron byś wiedział.
Cała fabuła jest już napisana Smoqu właśnie zajmuje się wrzuceniem jej do gry . Chyba nawet już to zrobił :)

Ostatnio zajmował się wzmocnieniem obrony w bazach na celu było utrudnienie graczowi ich zdobycia
smoq2 napisał(a):Na razie ustawiamy dodatkowe straże/snajperów w bazach. Działają w bardzo prosty sposób. Skrypt obsadza poszczególne stanowiska (wcześniej niedostępne) lokatorami dzierżącymi albo karabiny szturmowe, albo snajperskie. Są to miejsca takie jak:

- Wierze w bazie Wolności (Magazyny).
- Ambony w bazie Powinności (Agroprom).
- Wszystkie cztery rogi bazy Oporu (Kordon).
- Wierze w bazie bandytów (Dolina).

Czyste Niebo jeszcze nie ma ustawionych pozycji, a w obozie naukowców nie mam pojęcia gdzie ustawić owych strzelców, bo niestety na bunkier wejść nie mogą.

Mają nowe AI które jest proste jak bela a skuteczne. Mianowicie AI od GSC było bez sensu gdyż strażnik wchodził sobie na jakiś punkt widokowy, po czym jak było jakieś zamieszanie z niego schodził, a i tak widział nie dalej niż 30 metrów. U nas działa to tak: Każda pozycja ma ustawiony ogólny kierunek w który wartownik ma patrzeć (Północ, północny-wschód, wschód, itd.) i ogląda wszystko w co dzieje się 45 stopni na lewo i prawo od tego kierunku (Pole widzenia wartownika jest większe więc w rezultacie cały oglądany obszar to około 180 stopni w zależności gdzie aktualnie patrzy). Jak widzi (a widzi daleko) wroga to nie pierniczy się z jakimś taktycznym podejściem czy nie schodzi z wierzy aby "wesprzeć" kompanów, tylko wali w niego ile wlezie. Gdy jeden wartownik widzi gracza, to widzą go też inni, czyli jeżeli z 2 różnych wierz mogą nas trafić, to będą próbować. Proste, a skutecznie powstrzyma nawet gracza.

http://img195.imageshack.us/img195/429/ ... 852agr.jpg


Teraz do gry są dodawane hełmy
smoq2 napisał(a):Dodaję nowy element do TFW: Hełmy

Niestety ze względu na ograniczenia silnikowe hełmy nie będą aż tak wypasione jak w CoP. Nie będzie można ich modyfikować ani nie będą mogły zmieniać aż tylu parametrów co w CoP. Hełmy będą działały raczej bardziej jak zakładalna/zdejmowalana modyfikacja pancerza niż jak osobny element ubioru. Jest to jedyne co mogę zrobić, żeby nie było takiego bzdetu jak zapinany hełm do paska, i uważam że jest to lepsze niż nic.


No słyszałem jeszcze że w między czasie modderzy zajmują się eliminacją drobnych błedów i bugów.

Uwagi moderatora:

Nie wiem po co były te spoilery, usuwam. - Wheeljack
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??

Za ten post Rumcajs93 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gandzia.
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 20 Wrz 2011, 21:18

Pytałem wyłącznie fabuły, tamto wiedziałem, a drugie przeczytałem :P . Tak, czy owak :wódka:

A teraz ulubiona atrakcja Stalkera.
Kod: Zaznacz wszystko
001B:04B78438 xrGame.dll
001B:04B62265 xrGame.dll
001B:0180A5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:0180A898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:018020A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
001B:0180AAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
001B:048B9DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()

Zaiste albo mam downa albo ten log jest jakiś dziwny :E
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Wrz 2011, 22:34

No fabuła jest "wciskana" do moda. Aktualnie idzie to topornie, ale grunt, że do przodu. W międzyczasie, dodajemy też hełmy, gdyż wśród członków TFW teamu był to temat wielokrotnie poruszany odkąd wyszło CoP, i za każdym razem odkładany na półkę z powodu braków dobrej koncepcji wykonania. Na szczęście kilka dni temu siedząc na kiblu mnie olśniło jak obejść ograniczenia silnikowe CS i po krótkiej konsultacji z jednym członkiem zespołu, postanowiliśmy się tym zająć. Oto robocza wersja naszego nowego "ficzera":

Image
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, Igi07.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 21 Wrz 2011, 00:32

Widać, że tu się coś wpisało tam się dopisało i wyszedł ładny obrazek w grze :) Smoq może i to już było pisane, ale czy by się dało zrobić coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=hiNq9VGHLmA nie musi być tego wiele, ale może chociaż magazynek :)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Wrz 2011, 08:13

Nie jestem fanem modowania broni. Po pierwsze, bo trzeba znać się na obróbce modeli, a ja się na tym nie znam. Nie jest to moja dziedzina, i raczej nią nie zostanie. Po drugie, trzeba by zawalić grę miliardem sekcji dla każdej broni. Bo z tego co tu widzę, każdy dodatek to osobna sekcja, a co za tym idzie, każda broń składa się tak naprawdę z 4-5 różnych broni. Koszmarem byłoby wprowadzać to wszystko we wszystkie skrypty TFW, które wykorzystują do czegoś listę broni, która de facto trzeba układać zawsze ręcznie jeżeli się ją w jakimś skrypcie potrzebuje. Moim skromnym zdaniem, mamy już nowe schematy modyfikacji do broni napisane przez fluffiego, zostawmy Arsenal Mod w czołówce modów zajmujących się bronią, i skupmy na fabule i rozgrywce.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości