[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez M3Fis70 w 01 Wrz 2011, 22:00

np. ta wersja?
:

http://downloads.guru3d.com/NGO-ATI-Optimized-Driver-v1.7.2-download-1596.html
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Junx w 01 Wrz 2011, 22:16

Ja miałem z tej stronki http://www.omegadrivers.net/ i działały mi ikony.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez scigacz1975 w 02 Wrz 2011, 10:29

Omegi mają to do siebie że nie wszystkie gry chcą na nich chodzić, a NGO nie stwarzają takich problemów. Zresztą to nie zajmuje dużo czasu - wypróbuj kilka i będziesz widział jak się sprawdzają. Tylko zainstaluj sobie najpierw np. CCleaner-a i po każdej zmianie sterów zrób czyszczenie rejestru zanim wrzucisz następne.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez M3Fis70 w 02 Wrz 2011, 21:50

Wyobraź sobie, coś o dbaniu o pc wiem i czyszczę rejestr regularne i czyszczę kompa co jakiś czas.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez scigacz1975 w 02 Wrz 2011, 22:45

Nie chodzi mi o to że dbasz (lub nie) o kompa - z praktyki wiem że stare wersje sterowników a także (a może zwłaszcza) modowane potrafią zostawić w rejestrze sporo niepotrzebnego stuffu który powoduje potem problemy. Dlatego Ci napisałem żebyś do reinstala przeczyścił rejestr.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez M3Fis70 w 03 Wrz 2011, 02:54

A skąd wiesz że te NGO są dobre? Sam używasz czy używałeś?
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 03 Wrz 2011, 03:14

Zainstaluj patcha dla kart graficznych nie obsługujących tekstur w większym rozmiarze niż 2048 z pierwszego postu i tyle. Nic innego na tej karcie nie zrobisz
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez M3Fis70 w 03 Wrz 2011, 13:26

Gram crah pulpit, wczytam sejw przejdę ten moment parę min. crah, znowu wczytam przejdę, parę min. crash i tak w kółko.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...dow of chernobyl\gamedata\scripts\watcher_act.script:283: attempt to index a nil value
 
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez scigacz1975 w 04 Wrz 2011, 15:37

M3Fis70 napisał(a):A skąd wiesz że te NGO są dobre? Sam używasz czy używałeś?


Miałem swego czasu radeona 9550 - ten model karty bardzo łatwo można upgrade-ować do wersji 9600, a to spowoduje spory skok w wydajności. Wystarczy poszukać instrukcji w necie. Robi się to patchując biosa karty do wersji 9600 (bo tylko tym się różnią). Natomiast co do odpowiedzi na Twoje pytanie - Tak używałem NGO i z praktyki wiem że najmniej z nimi miałem problemów (nie tylko przy Stalkerze) - Oczywiście patrząc na zyski i straty ze stosowania modowanych sterowników.

Inny sposób to zmniejszyć rozdzielczość pliku ui_equipment - Otwierasz go w Paint -Net i zmieniasz mu rozmiar z zachowaniem proporcji. Np. Jeżeli jest w rozmiarze 1024X2048 (chyba w takim jest Vanila) to możesz zmienić na 768x1536 - gra powinna normalnie funkcjonować, jedynie jakość ikonek w plecaku troszkę się zmniejszy. Tylko pamiętaj żeby zapisać jako DXT5, interpolacja Alfa, bez mipmap

Edit: Co do błędu - wrzuciłeś patcha który Ci podał @Matrix, czy dzieje się tak bez niego. Z logu mi wychodzi że zarządzanie pogodą coś rypie. Może wróć do wersji bez patcha
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 04 Wrz 2011, 17:41

Zmniejszenie rozmiaru nic nie da, bo właśnie gra go zmniejsza i dlatego są poprzestawiane ikonki.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez KST w 10 Wrz 2011, 22:11

Witam serdecznie,

problem mam następujący, otóż kontrolerzy zawieszają mi grę... Przeszukałem pobieżnie temat jednak nie znalazłem podobnego zgłoszenia. Sprawa wygląda tak, że po wejściu w obszar oddziaływania kontrolera gra zdaje się nie być w stanie udźwignąć tych wszystkich "wspaniałych" efektów jakie towarzyszą atakom psionicznym. Raz już miałem z tym duży problem, gdy po wyłączeniu mózgozwęglacza chciałem wrócić do Baru, na lokacji pojawił się kontroler przez którego gra co chwilę zaliczała crasha. Po 15 czy 20 załadowaniu udało mi się przeszukać całą mapę, drania namierzyć i zlikwidować. Teraz problem pojawił się ponownie w Prypeci. Kontrolerzy są dwaj, szybka eliminacja nie wchodzi w grę bo jak nie crash to po prostu mnie zabijają. Szczegół, że trzeba najpierw je znaleźć bo się dranie ciągle kręcą po zakamarkach. Bug zdaję się występować szczególnie w momencie, gdy kontrolerzy powodują "wysoki pisk". Nie wiem co z tym zrobić za bardzo ;/ nie ma na to jakiegoś cudownego fixa? ;-)
KST
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 10 Wrz 2011, 22:02
Ostatnio był: 15 Wrz 2011, 00:07
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez M3Fis70 w 11 Wrz 2011, 19:59

Jak bawić się recepturami? Artefakty wyrzucić z ekwipunku prosto do anomalii, z rąk wypuścić (g-drop) czy użyć jak broni i wtedy w anomalię rzucić.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości