Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Atmosfear v3 by Cromm Cruac Absolute Nature v3 by Cromm Cruac complete set of smart_terrains from SMRTER mod (g8 thx for help smrtphoneusr) AI Tweaks by Alundaio Alunadaio Plugin Pack and Plugin Manager M.S.O. (Massive Simulation Overhaul) by Alundaio & Trojanuch Variation Mod by Darkenneko Armory Mod by Simbalime Various fixes from PRP by shifter Mutant Part Hunter Mod by fluffy22 Dynamic HUD Reworked by Smurth Sleeping bag & Sleep deprivation mod by Ceano correct ironsights alignment by b1ub4k Smurth's Scopes Revamped Loot by jci_pt Clear Sky SSP-99 and SSP-99M Suit Mod by fluffy22 Carry Mod for COP by Ceano mutant part icons and factions badges from awesome Total Faction War mod (thx to kubekpop) some assets from Sigerous mod
Instalacja: Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em. Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
Uwaga: Jeśli uważasz, że takie elementy jak głód, zmęczenie, obrażenia zadawane są zbyt wysokie a ilość zdrowia przywracanego przez apteczki jest zbyt mała- przeczytaj poniższy wpis.
[spoiler=]GŁÓD: Aby sprowadzić głód do vanilliowych wartości, otwórz plik actor.ltx, który znajduje się w:
gamedata/configs/creatures/actor.ltx
Wyszukaj następujące wpisy i skopiuj wartości, które podałem poniżej:
Jeśli uważasz, że obrażenia Tobie zadawane są zbyt wysokie, dokonaj modyfikacji w tym samym pliku. Wyszukaj dokładnie tą sekcję którą podałem(master=mistrz).
Jeśli uważasz, że apteczki przywracają za mało zdrowia, możesz tę ilość nieznacznie zwiększyć. W tym celu musisz dokonać modyfikacji w pliku items.ltx, który znajduje się w:
gamedata/configs/misc/items.ltx
Wyszukaj następujące wpisy i skopiuj wartości, które podałem poniżej:
Będę ciągle na etapie ewentualnych poprawek i maksymalnego zbalansowania owych wartości, więc o tych poprawkach(jeśli w ogóle jeszcze takie się pojawią) będę informował w postach. Mam nadzieję, że powyższa instrukcja pomogła co niektórym.
Ostatnio edytowany przez trojanuch 05 Paź 2014, 12:11, edytowano w sumie 23 razy
CrazyMiseryBrewer
Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Pierwszy mod zapowiada się świetnie. Mam jedno pytanie, czy można gdzieś pobrać wersję 0.45 tego moda bo na stronie z linku jest do pobrania tylko compatibility path do AF3?
Jeeez... SMRTER w wersji 0.41 jest dostępny już chyba ze 2 lata. To był w ogóle jeden z pierwszych modów do Zewu A wersja 0.45 robi się już też chyba tyle. I pewnie wyjdzie zaraz po LA.Zważywszy, że robi ją jeden gostek to i tak prędziutko.
A Misery zapowiada się nieźle. To wersja specjalna moda 'I Work Alone'. Właśnie zabieram się za integrację AtmosFear 3 do Misery.
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
A właśnie, powiedz mi jedną rzecz- na screenie z prosiakiem jest widoczne fantastyczne niebo(kolorystyka). Nie wiesz, czy takie będzie aby dominować? Niesamowitego klimatu to dodaje,takiego...martwego. Chyba całym założeniem moda jest uzyskanie takiej martwej i spustoszonej krainy.
Ta jest. Takie są założenia i tak toto będzie wyglądało. Ja tylko integruję AF3. Nick będzie potem dostosowywał kolorystykę tekstur nieba roślinności itp. W założeniu pogodne niebo ma być bardzo rzadko widoczne więc ponuraki będą miały radochę
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Fantastycznie. Ja już do niego pisałem, że zamiast Misery dałbym nazwę Nuklearna Zima(na polski język), ale i tak... Jak chodzi o tekstury otoczenia/obiektów, to zapewne edytowane Absoluty tak? Podoba mi się skala pracy, będę mógł usunąć w takim razie wszystkie pojedyncze modyfikacje
Był już taki mod teksturowy do Cienia co się nazywał Nuclear Winter więc lepiej konfuzyi nie powodować. A co do tekstur to w większości Absoluty. Zresztą w IWA też były i pewnie większość z nich pozostanie taka jak w IWA.
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Sporo nowości ten mod będzie zawierał- nie tylko graficznie/dźwiękowo, ale także pod względem rozgrywki. Niedługo zaczną się(chyba) testy z tego co pamiętam.
Beta testy właśnie się rozpoczęły. Nie dostaliśmy do testowania wersji finalnej ale taką skończoną w 80%-90%. Nick (twórca moda) nie będzie w stanie nic zrobić przez następny miesiąc więc przetestujemy to co już jest aby mógł potem naprawić ew. błędy i dokończyć prace. To co zostało do dokończenia to głównie oprawa graficzno-dźwiękowa.
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian