[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Wheeljack w 04 Wrz 2011, 15:47

No i to nazywają się ciekawe screeny, a nie takie gówno jak chociażby to http://www.dezowave.com/wp-content/uplo ... 1/09/1.jpg :P
Aż mi się zachciało mapy robić.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 21:29
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 06 Wrz 2011, 21:10

nismoztune, skoro już uprawiasz dyskusję poprzez system kozaków :facepalm: to Ci odpowiem:

Rosyjska wersja nie jest zła jest lepsza. PO PROSTU TRZEBA ZNAĆ JĘZYK ROSYJSKI!!!!!!!


To, że WG CIEBIE jest lepsza, nie znaczy, że się muszę z Tobą zgadzać. IMO jest gorsza. A język znam, uwierz mi. Pochodzę z czasów, gdzie mieliśmy przymusową naukę tegoż.
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gabriel.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kpuc w 06 Wrz 2011, 21:39

utak3r napisał(a):Takie rozszerzenie fabuły jest akurat dobrym krokiem - w AMK na ten przykład udało się to wyśmienicie.

Co do dubbingu... ja akurat popieram wybór języka. I to samo tyczy się wszelkich wypowiedzi odnośnie różnych gier (Stalker, Metro) - wolę grać na języku angielskim, niż rosyjskim, bo rosyjska wersja zazwyczaj jest tak beznadziejna, że sięga dna.


Zwracam na samą myśl granie 1000 raz w grę i przechodzenia tych samych zadań.
Można sobie przejść grę raz, dróg, trzeci, później dać moda na texturki, udźwiękowienie, oręż, ale w końcu to się zaczyna nudzić, ja na ten przykład przechodząc entego moda nawet nie czytam dialogów tylko klikam je jak maszyna.
Odnoszę wrażenie ze idą na łatwiznę, łatwiej jest dosztukować tu i tam jakieś zadanie do drzewka już zrobionej fabuły.

Co do gry w języku angielskim to mnie to nie przekonuje, próbowałem grac w Czyste niebo i strasznie płaskie te dialogi. A może się przyzwyczaiłem :E
Ostatnio edytowany przez Kpuc, 06 Wrz 2011, 22:59, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 06 Wrz 2011, 22:34

Wolę rosyjską ścieżkę dźwiękową, bo nie znam rosyjskiego na tyle dobrze, żeby wskazać różnicę między dobrze a źle zagraną kwestią dialogową. ;)

Dla mnie język rosyjski jest ciągle czymś egzotycznym i niezgłębionym. Dzięki temu świetnie się bawię, zanurzając w świecie Stalkera i Metra. Próbowałem grać w te gry po angielsku, tak na próbę. Efekty były takie, że czułem się jak widz oglądający anime z angielskim dubbingiem...

Co do moda, to rozumiem decyzję. Nie popieram ale rozumiem.

Co do fabuły, przecież od samego początku Stalker miał podtytuł "Oblivion lost", prawda? Główny bohater ma wypadek, nic nie pamięta i musi odkryć swoją własną przeszłość. Tak więc fabuła w ogólnych założeniach powinna pozostać niezmieniona. Nie przechodziłem jedynki tysiąc razy, zagrałem może w dwa mody, zmieniające fabułę podstawki, więc jakoś bardzo mi to nie przeszkadza. No i jeśli pierwszą misją nie będzie zabicie dwóch dzików, to jestem na tak. :P
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Przemek77 w 07 Wrz 2011, 07:04

No wiesz, o ile dobrze pamiętam to pierwszą misją było uwolnienie tego tam Chyżego czy Żwawego (nie pamiętam) i wzięcie do niego "pędrajwa". Pierwotnie zaś pierwsza misję dawał Sidorowicz i było to znalezienie jakiegoś artefaktu połączone z niewielkim tutorialem.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 07 Wrz 2011, 08:19

Motyw z artefaktem był bodajże w AMK Mod...znaleźć Złotą Rybkę i przynieść Sidorowi. Podskakiwała sobie nieopodal mostu.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Piterxd w 07 Wrz 2011, 09:42

W którymś bulidzie Sidorowicz dawał to zadanie właśnie. Chyba trzeba było znaleźć meduzę w tym dole na lewo po wyjściu z bunkra handlarza (gdzie mięsacz wpada w anomalię jak podejdziemy).
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 07 Wrz 2011, 09:56

Chyba grałem w mod z taką pierwszą misją. Nie dość, że już na wstępie zapoznała gracza z mutantami, anomaliami i artefaktami, to w dodatku stanowiła świetną rozgrzewkę przed prawdziwym wejściem w Zonę. Dla mnie bomba i żałuję, że to właśnie ten quest nie był pierwszy w Stalkerze.

@Przemek77, już nie pamiętam kolejności misji, po prostu ta jedna najbardziej zapadła mi w pamięć, bo była tak bezsensownie sztampowa. Cóż może być mniej oryginalnego od "zabij określoną liczbę potworów"? Chyba tylko "jesteś jedyną osobą, która może ocalić świat!" ;)
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 07 Wrz 2011, 11:16

Kpuc napisał(a):Odnoszę wrażenie ze idą na łatwiznę, łatwiej jest dosztukować tu i tam jakieś zadanie do drzewka już zrobionej fabuły

Czy ty w ogóle masz pojęcie jaka to 'łatwizna' takie dodawanie elementów fabuły? I nie mówię tu o dodawaniu zadań typu przynieś, odnieś, pozamiataj tylko o fabule głównej.

A co do wersji językowych to każdy ma swoje upodobania. Ja osobiście gram tylko w wersji rosyjskiej. W końcu to Ukraina, no nie? No bo to chyba mało prawdopodobne, żeby Striełok aż tak stracił pamięć, żeby ruskiego zapomnieć (chociaż to się w realu zdarzało, że osoby po wypadkach zaczęły mówić w innym języku). Za to wersja z panem Uttą doprowadzała mnie do szału. Ja nawet filmów z lektorem nie oglądam.

A tak na marginesie to grałem kiedyś w jakiegoś moda gdzie bandyci mówili po ukraińsku, najemnicy darli się po niemiecku a cała reszta gadała po rusku. To była jazda :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Przemek77 w 07 Wrz 2011, 12:07

Ja do swojego moda dodawałem tylko nowe wpisy do Encyklopedii - i myślałem, że przy tym zapomnę jak się nazywam - tu odnośnik, tam odnośnik, aha nie zapomniec uwzględnić coś tam w taki to a takim pliku... Masakra. A weź to jeszcze wszystko wytestuj, wyłap błedy, popraw, znowu testuj..... qrvicy można dostać, jeszcze uwzględniając to, że jest to rodzaj edycji "na czuja" - nie masz edytora jak w np. Warcraft III gdzie opcjami sobie wszystko ładnie ustawisz, wszelkie triggery, ścieżki, animacje na silniku itp. tutaj edytujesz pliki tekstowe i dopiero potem sprawdzasz "w praniu"...

Implementacja fabuły nie polega na tym, że skopiuje się skrypty ze starego STALKERa i "final fantasy". Jeszcze żeby za linie questowe odpowiadał tylko jeden rodzaj skrytów - ale to wszystko jest cholera olinkowane jedno z drugim. Myslę, że w przypadku LA jest to praktycznie napisanie całości od nowa, dlatego ja osobiście tylko czekam, bo wiem, ze z tym huk roboty.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez jalkavaki w 07 Wrz 2011, 21:21

A tak na marginesie to grałem kiedyś w jakiegoś moda gdzie bandyci mówili po ukraińsku, najemnicy darli się po niemiecku a cała reszta gadała po rusku. To była jazda

SGM do Zewu zapewne. Z jakimś dodatkiem.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 07 Wrz 2011, 21:34

Nie jest powiedziane z jakiego kraju są najemnicy. Używają broni NATO więc mogą być angolami niemcami itd.
W zonie są ludzie zewsząd, nie tylko z Ukrainy wiec różnorodność językowa jest IMO jak najbardziej na miejscu.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość