[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez JaremaW w 19 Maj 2011, 15:47

Sprawdziłem i nic nie znalazłem. Nie mam nic dodanego - to "czysty" oblivion ultimate :D Próby wyjścia z X10 dalej nieudane więc myślę że po prostu postawie całęgo Stalkera od początku może pomoże.
Aha przy wyszukiwaniu "bad node in heap" pojawił mi się link do forum AMD oraz... forum stalker :D mam nadzieję że nie dostane po łbie że dam do tutaj
:

http://forums.amd.com/forum/messageview.cfm?catid=18&threadid=100124&STARTPAGE=7&FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear
viewtopic.php?f=29&t=13931

Niestety problem tyczy się Clear Sky i koleś który problem zgłosił kilka postów niżej napisał że poradził sobie z tym nie wyjaśniając jak... Nie wiem tylko czy obecność tego problemu na forum AMD świadczy o tym że mam problem z prockiem (bo też mam AMD) czy po prostu pisali tam o wszystkich problemach z tą grą.
Jak tylko znajdę czas postawie stalkera na nowo i wgram stare savy. Napiszę czy problem zniknie czy nie ale "Neavy" z wątku o clear sky nic nie pomogło :facepalm:
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło.
W moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył! S.Lem
Awatar użytkownika
JaremaW
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 05 Sty 2010, 03:08
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 22:42
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 19 Maj 2011, 16:18

Może tu chodzi o te dodatkowe sterki od AMD dla procków wielordzeniowych. AMD DualCore czy jakoś tak (na stronce znajdziesz). Miałem wcześniej AMD-ka 2 rdzeniowego ale instalowałem te dodatkowe sterki i wszystko mi hulało.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez JaremaW w 25 Maj 2011, 09:14

Po ponownym wgraniu moda na razie działa jak trzeba - nie wywala mnie do windy. Stare savy skasowałem bo nie szło ich uruchomić.
Wynika z tego że problem tkwił w złym wgraniu moda więc mea culpa :D Tym razem sprawdzałem wszystko 3 razy. Gram bez liści na drzewach i nie wgrałem shadersów. Nie wiem czy to właśnie był problem ale trudno liście mogę za oknem pooglądać :D Pozdrawiam
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło.
W moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył! S.Lem
Awatar użytkownika
JaremaW
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 05 Sty 2010, 03:08
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 22:42
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez shalker1997 w 25 Cze 2011, 22:25

Witam
Mam takie pytanie
Mianowicie, jak spolszczyć moda? Mam wgranego Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E i znam angielski dość dobrze ale Stalker po angielsku to nie to samo co Stalker po polsku.
shalker1997
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 25 Cze 2011, 20:08
Ostatnio był: 25 Paź 2011, 18:49
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez JackTrader w 20 Lip 2011, 12:10

Witam gram właśnie w Oblivion Lost ULTUMATE i mam kłopot bo gdy zabije tego białego burrera w x18 to standartowo pojawia się ten filmik z gostkiem którego atakują zmutowaane szczury a jak on się skończy to mam ciągle czarny ekran i nie moge nic zrobić poza właczeniem menu i wysciem lub wczytaniem save'a od nowa
JackTrader
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 19 Lip 2011, 23:51
Ostatnio był: 01 Lis 2011, 11:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Laska w 20 Sie 2011, 19:01

Spolszczenia nie działa :+: Nawet mi tu nie piszcie że podtrenuje swój angielski, naucz się itd. Znam ANGLIESKI!!!
Ale nie wyobrażam sobie grać w stalkera po anglielsku... nie trzyma klimatu...
Choć w mej głowie coraz większa luka jaram blanty duże jak bazuka
Awatar użytkownika
Laska
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 07 Gru 2010, 18:31
Ostatnio był: 02 Cze 2016, 16:50
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Gortal w 23 Sie 2011, 00:23

Ok... Sprawa spolszczenia (usunąłem poprzedniego posta gdyż rozwiązałem kilka problemów oraz sprecyzowałem nowe)

Jak spolszczyć moda?
1.Ściągamy spolszczenie podane na pierwszej stronie tematu.
2. Rozpakowujemy archiwum i mamy foldery (w gamedata): config, scripts i sound.
3. Cały myk polega na tym że musimy folder sound podmienić całkowicie. Wchodzimy tam gdzie mamy moda do:
sounds\characters_voice\ tam usuwamy foldery dialogs i scenario. Następnie musimy wsadzić foldery z naszego spolszczenia do folderu characters_voice.

Tym sposobem jeśli gra nie widzi jakichś innych dialogów odegra te z normalnej rozgrywki.
Może nie jest to odkrycie Ameryki, ale nigdzie wcześniej nie znalazłem takiego opisu a to u mnie zadziałało: efekt mamy oryginalnego polskiego lektora.

Problem? Jeden troszkę wkurzający: podczas odgrywania dialogów (tych czytanych przez lektora, póki co innych nie zdiagnozowałem - bo ich jeszcze nie było) na dole ekranu pojawia się coś w stylu cc_characters_voice_scenario......
Czyli gra jakoś wywala błąd że nie widzi pliku. O dziwo w innych modyfikacjach nie widziałem takiego błędu. Ponadto w menu głównym nadal są dwie opcję które w wersji angielskiej opisane są jako U.L.T.I.M.A.T.E (cośtam) w każdym razie zamiast normalnie spolszczonych tych opcji mam: uI_mm_version oraz ui_mm_arcade.
Czy też tak mieliście jak graliście?
Gortal
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 20 Sie 2011, 17:47
Ostatnio był: 26 Sie 2011, 22:12
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez M3Fis70 w 30 Sie 2011, 11:18

Joł a modzik "polski akcent" będzie działać co?

EDIT:
Czy ktoś zna rozwiązanie "zmielonych" ikonek w ekwipunku itd. oraz czemu spolszczenie nie działa?
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Iłja w 31 Sie 2011, 19:58

Dobra, nie ogarniam. Granie po raz drugi w tą kompilację jest... dziwne.

1.Czarna Saiga12k jest, jak zwykle przegięta... Naprawdę mocno. To ma siłę ognia strzelby i zasięg oraz celność snajperki. Pod mostem wpakowałem z tego pocisk w głowę żołnierzowi ze 100 metrów. Dobra, trzem żołnierzom po kolei. Na dodatek nie brak amunicji.

2.Gdy opuściłem wioskę i udałem się znaleźć Tolika (tego rannego stalkera przy moście) znikąd wyskoczyła Chimera. Przyznam się że walką z nią przy użyciu ARDUCH-a i noża była wprost niezapomniana. :D Ale serio - ludzie, ja rozumiem wysoki poziom trudności, ale obecność Chimer w Kordonie jest dość... głupia? W końcu to przepotężne mutanty, zabijanie których jest w CoP odpowiednikiem walki z bossami z innych gier. A tu? Po wspomnianej walce przyleciały dwie kolejne toteż zrejterowałem.

3.Podczas próby odbicia Żwawego cały oddział wpadł w anomalię, poza dowódcą który zniknął i pojawił się w wiosce. WTF? Na dodatek anomalia znajdowała się w miejscu w którym ja stałem sekundę wcześniej. Dziwne, naprawdę dziwne.

4.Na Wysypisko atak bandytów skończył się śmiercią pięciu bandytów. Po czym pojawił się napis, by rozmawiać z tym stalkerem co dowodzi oddziałem. Co dziwne jego ludzie (wraz z nim) pobiegli dalej, nad skraj obozu i zaczęli masakrować idących rzędem bandytów, którzy nawet ogniem nie odpowiadali. Z nim samym (tj. z dowódcą) nie mogłem rozmawiać nim wszyscy nie zginęli.

5. Spolszczenie jest... nienormalne. Spolszczona jest (u mnie) 1/10 tekstów, z czego absolutnie brak polskich znaków. To drugie mogę przeżyć, pierwsze nie za bardzo, bo mnie wkurza.

Ale ogólnie rzecz ujmując jest świetnie ^^ Niezła grafika, mnóstwo nowych "splóff" do przestrzelenia... ino powyższe errory irytują xD
Drzewa się czerwienią, ptaszki wesoło podszczekują... wiosna w Czarnobylu wita :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=247117#p247117 -> Moja cud-miód frakcja :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=97&t=6947&p=324670#p324670 -> Moje cud-miód potworki :D
Awatar użytkownika
Iłja
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 30 Lip 2010, 16:56
Ostatnio był: 02 Wrz 2015, 23:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 24

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez ulvhedin w 05 Wrz 2011, 11:12

Co do spolszczenia, spróbuj tego(dodałem opisy broni z Arsenala):
http://www.megaupload.com/?d=GUO3XXX8
Wywal swój folder gamedata/config/text i na jego miejsce wstaw powyższy :arrowu: , nie zapomnij usunąć również pliku localization z folderu config.

@Gortal uI_mm_version, ui_mm_arcade oraz różnego rodzaju napisy w stylu cc_characters_voice_scenario też mam i nie mam pomysłu jak się ich pozbyć, a irytują :-/
| Intel Core i5-2500K 3.3GHz + Grand Kama Cross | Asrock Z68 Pro3-M | Kingston HyperX 2x4GB DDR3-1600 Dual Chanel | ASUS EAH6950 DCII/2DI4S/1GD5 | Samsung SpinPoint F3 HD502HJ + HD103SJ | Be quiet! Straight Power CM E8-CM-580W | Fractal Design Define R3 Black Pearl | Iiyama ProLite PLE2473HDS-B1 24" LED Black | MX518 |
Awatar użytkownika
ulvhedin
Tropiciel

Posty: 262
Dołączenie: 02 Lis 2010, 19:47
Ostatnio był: 19 Paź 2021, 13:03
Kozaki: 63

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KOSHI w 18 Wrz 2011, 23:35

Witam.

Mam pytania dotyczące modyfikacji artefaktów. Czy jest możliwe dostać gdzieś listę wszystkich przepisów w tym modzie? Pytanie nr. 2. Gdzieś wyczytałem, że transmutacje dostępne są tylko w nocy, tzn. anomalie tylko wtedy działają, w dzień nic z up gradowania nie będzie. Nie bardzo czaję o co chodzi. No i pytanie 3. Czy obojętne jest czy anomalię znajdę czy sam ją utworzę z jakiegoś artefaktu, bo takie coś jest też możliwe i nie wiem w którą stronę kombinować. Jak ktoś pomoże to wielkie dzięki, stawiam kozaka. :E
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 19:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Piterxd w 18 Wrz 2011, 23:51

Z tego co pamiętam bez wpisu w PDA z danym przepisem i tak nie da rady przemienić artefaktu, wówczas wyrzucisz art na ziemię i nic się nie wydarzy. Co do pytania ostatniego - jest to obojętne.
Image

Za ten post Piterxd otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość