[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez jaras76 w 28 Sie 2011, 22:37

Co mi tam po becie jak czekam na finał żeby pograć. Nic nie ma tylko obiecanki i tak czas leci. Zgadzam się niech ekipa dopracuje moda żeby był grywalny i poda przybliżoną date a nie na odwal w grudniu po południu roku-to się jeszcze zobaczy.

Uwagi moderatora:

Jak czytam Twoje posty, to mi się niedobrze robi. Piszesz tylko po to, by pisać. Nabijać posty to won gdzie indziej.
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez swirekster w 29 Sie 2011, 15:48

Nie rozumiem, jak można narzekać, kiedy to mod się zrobi.
Tak, 'SIĘ ZROBI', bo przecież według niektórych jest to zjawisko, które nie wymaga wysiłku ludzkiego, poświęcenia swojego czasu wolnego, i którego przecie nie robi się za darmo! Darmowa modyfikacja jest sztuką dla sztuki, która ma trochę inną problematykę, niż gry komercyjne.
Zapłać miliony dolarów ekipie, żeby ci grę zrobiła, popędzaj, strasz terminami (potem znowu trzeba będzie robić kolejne modyfikacje typu LA, bo termin i fundusze wpłynęły na jakość gry i jej końcowy wygląd).
Nastawcie się lepiej, że LA nie będzie, to wam smutno się nie zrobi, jeśli nie wyjdzie z modyfikacją.
Wszyscy wiedzą, że Black Mesa wyjdzie, mimo to większość starych wyjadaczy na ich forum przyjęło postawę, że w sumie to fajne jest same czekanie na moda, rozmowa o nim, samoistne nakręcanie się fanów, niż wyjście modyfikacji samo w sobie.
Zwłaszcza, że w przypadku LA częściej dostajemy jakiekolwiek wiadomości o postępach.
Jest teraz tyle ciekawych gier w sklepach. Oczywiście, trzeba zapłacić. ALE! Masz je przecież już na wyciągnięcie swojej niecierpliwej łapki!
Sam jestem w drużynie robiącej dużą modyfikację do starego, kultowego Tiberian Sun, i wiem, jak to jest robić grę jako pasjonat, nie robotnik. Kogoś, kto ośmieliłby zapytać się naszą grupę, jakim prawem robimy to w tempie jakim robimy, mogę z cała mocą nazwać 'zwykłym egoistą'. Bo tymże właśnie jest.

Zamiast pisać: Kiedy termin?!
Napisz: Życzę wam, chłopaki, powodzenia w tym co robicie!

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Universal, Fenishi, M3Fis70.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Darth ReX w 29 Sie 2011, 16:24

Ale może tak już byśmy zakończyli dyskusję na temat tego, kto kogo może poganiać, kto decydować i kto wypuszczać moda, włącznie z ustaleniem terminów? Bo to już jest nudne, kolejna strona o tym samym. Każdy może mieć własne zdanie w tej kwestii, a i tak go nie zmieni. Modderzy mają własne, fani mają własne, zarówno ci mniej, jak i ci bardziej cierpliwi.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 07:27
Kozaki: 224

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 29 Sie 2011, 21:12

vintar napisał(a):Progress on storyline is more or less 50%.

Another 15% or so of it is in progress at the moment, so depending on how much free time we get, I would estimate storyline progress to hit 65% in the next three weeks or so.

Again I say its just a number and means nothing really because there is much to do once story is finished.

Czyli krótko w wolnym tłumaczeniu "na szybkiego" - wdrożone jest mniej więcej 50% fabuły, kolejne mniej więcej 15% jest w tej chwili robione w zależności od wolnego czasu, w ciągu 3 tygodni wdrażanie fabuły powinno osiągnąć 65%...

Liczby są tylko liczbami i mimo to po zakończeniu wdrażania fabuły pozostanie jeszcze wszystko doszlifować, a to też zajmie trochę czasu...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 22:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 29 Sie 2011, 21:19

Czekaj, czekaj. Ostatnio zdaje się że bodajże ati (możliwe że kto inny) wspominał że LA będzie w 50% na starej fabule. Więc drogą dedukcji doszedłem do tego iż 50% w ich wypadku to żaden wyczyn...
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 29 Sie 2011, 21:36

Nie znam się na tym ale to chyba nie to samo, co do domu dobudować ganek i garaż z tarasem. ;)

To raczej tak, jakby do gotowej powieści dosztukować kilka dodatkowych rozdziałów i to nie w formie stand alone, tylko żeby się fabularnie z oryginałem zazębiały i układały w całość.

No i skoro fabuła i questy będą już gotowe, to potem nastąpi etap "szlifowania" całości, wyłapywania błędów i problemów typu "jak zrobię misje 123 w kolejności ABC, to gra zgłupieje i nie pozwoli mi wykonać misji 4 bo powinienem je wykonać w kolejności CAB" ;) Nawet nie wspominam o ogólnym bieganiu i poprawianiu mapek, dodawaniu krzaczków, gdzie potrzebne, albo przebudowie map na potrzeby scenariusza.

Jak teraz o tym myślę, to moda zobaczymy w maju/ czerwcu 2012... :P
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Michu w 29 Sie 2011, 22:31

Jednym słowem gadanie o tym kiedy ten mod będzie, wyliczanie, sranie, prykanie jest gówno warte. Ja na moda czekam a dawno nie wypisywałem w tym temacie jakichś teorii bo pytanie jest: po cholerę? Wiem, że wyjdzie i tego się trzymam, a kiedy to już zobaczymy. Ważne że co jakiś czas mamy trochę info, screenów, widać że ekipa nie zniknęła gdzieś w ciemnościach tylko pracuje - i to mi wystarczy.
Życzę Wam by temat zmienił się w coś innego niż tylko to co widać nad moim postem =P.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez swirekster w 29 Sie 2011, 22:47

Zastanawiam się nad jedną kwestią.
Po zdobyciu opuszczonej fabryki (czytaj: zamordowaniu biednych pijawek ) mają się tam pojawić najemnicy i stalkerzy. Miło by było, gdyby pojawiły się wtedy nowe questy na tej lokacji: od najemnych lub przybyłych stalkerów. W podstawowej grze zawsze niepokoił mnie fakt, że było tyle fajnych miejsc w Zonie, tyle ukrytych smaczków. Ale nie, do danych miejsc trafiamy główno-fabularnie tylko raz (nie chodzi mi o bar). Myślałem że mnie szlag trafi, jak po przejściu pierwszego laboratorium (które aż dudniło ciężkim klimatem) nigdy już do niego nie wracałem, przecież można było by do tego miejsca przypisać przynajmniej 2 wątki związane z fabułą (pierwszy raz zabieramy dokumentację, potem moglibyśmy otworzyć jeden z włazów w ścianie i wejść jeszcze głębiej).
Nie lubię, kiedy mam piękną, wielką, klimatyczną lokację, ale nikt nie postara się, żeby wycisnąć z niej jak najwięcej się da. Tak było z Limańskiem-> liniowe Call of Duty in the Zone. Lokacja piękna, ale co z tego, jeśli zamiast zagłębiać tajemnicę tego miejsca nagle każą iść mi cały czas do przodu i strzelać do wszystkiego, od czego celownik robi się czerwony . Może Dezoteam zaskoczy nas jakąś nowością (zawsze poruszamy się po Zonie z bronią. Czemu w jakieś sytuacji, najlepiej w nocy podczas burzy, nie kazać nam przemykać się bez niej?)
Przykładem, że stare lokacje da się wykorzystać jest Sigerous Mod do COPa. Mimo drobnych bugów byłem zachwycony, kiedy musieliśmy bronić Arki Noego na bagnach przed apokalipsą mutantów.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 30 Sie 2011, 13:03

caleb59 napisał(a):Czyli krótko w wolnym tłumaczeniu "na szybkiego" - wdrożone jest mniej więcej 50% fabuły, kolejne mniej więcej 15% jest w tej chwili robione w zależności od wolnego czasu, w ciągu 3 tygodni wdrażanie fabuły powinno osiągnąć 65%...

Liczby są tylko liczbami i mimo to po zakończeniu wdrażania fabuły pozostanie jeszcze wszystko doszlifować, a to też zajmie trochę czasu...

UWAGA podaję wzór na datę premiery:
Kod: Zaznacz wszystko
eta=dziś + (50% /((65%-50%)/3) tygodni)*wcc + n

Gdzie:
wcc to współczynnik wolnego czasu (nieznany, zmienny, nieprzewidywalny).
n - czas na doszlifowanie (również pozostaje niewiadomą)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 01 Wrz 2011, 11:01

Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane

Za ten post atikabubu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kontroler, lolek90, nismoztune, Werewolver.
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez swirekster w 01 Wrz 2011, 22:15

Wiem już, co będzie mi się śniło przez tydzień. Toż to jest dzieło sztuki w dziedzinie modowania :o
PEREŁKA!
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 02 Wrz 2011, 19:27

Yyyy... to znaczy co? Coś przegapiłem? :o
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości