[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 22 Sie 2011, 18:33

A da się przypisywać ścieżki poszczególnym frakcjom? Jeśli tak, to można by poustawiać miny dookoła bazy, i tak zmienić ścieżki domyślnie stacjonującej tam frakcji, żeby nie wchodzili w nie. A jeżeli da się np. po zdobyciu Budynku B Instytutu przez Wolność zmienić im (Wolności) ścieżki w tej lokacji na bezpieczne. Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 22 Sie 2011, 20:58

no tylko jak do bazy frakcyjnej będzie chciał wpaść jakikolwiek samotnik to co, wpakuje się chłopak w minę i po chłopie.

A i od razu tak prośba dałoby miałbym taką prośbę żeby czasem w bazach frakcyjnych można było spotkać samotników - tylko że nie mam sensownego uzasadnienia dlaczego ma tak być :)
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Sie 2011, 21:26

@ Sosna - Nie da rady. Po pierwsze, NPC stają się widzialni i aktywni dopiero w promieniu 150m od gracza. Jest to oszczędzanie zasobów. Można to zmienić, ale bez quad-core'a, GF 214128488124 GTXXX, i tryliarda kości po 2gb ramu będziesz miał przy TFW max 5 FPS. Po drugie, w TFW nie ma bulldogów. Po trzecie, potrzebowały by te NPC specjalnego AI, a jest to masa roboty. Po czwarte, gracz po zabiciu takiego wolnościowca z SWD, dostaje na początku gry SWD, a nie taki jest plan. Wniosek taki, wole do każdej bazy dać po 3-4 stacjonarne CKM takie jak w Kordonie przy posterunku wojskowym, napisać dla wszystkich jeden wspólny skrypt, który pozwala naparzać nie tylko w gracza, i zrobione.

@ kubekpop - Nie wiem czy się da przypisywać ścieżki, ale tu problem jest inny. Widział Pan kiedyś minę p. piechotną w stalkerze? Proszę nas nie przeceniać...

@ Rumcajs93 - Samotnicy jak najbardziej wpadają do baz frakcyjnych. Nie za często, ale czasem się zdarza. U mnie coś często zjawiają się w bunkrze naukowców w Jantarze, ale przynajmniej raz widziałem ich w każdej bazie.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 22 Sie 2011, 21:35

W Władcy Zony można wyspawnować minę - jest to taki sterczący patyk, który wybucha po wejściu na niego.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 22 Sie 2011, 23:23

Ja widziałem minę, mutant nasrał na środku bazy :P
1.Całkowicie rozumiem ,że zwiększanie widoczności spowoduje ostre ściny
mi chodziło o to czy da się to zrobić dla pojedynczych jednostek np.: wszyscy mieli by normalne 150m a tylko trzech czterech miało by z 500m (jeśli się nie mylę było by to tak jak by przy graczu było po prostu o cztery postacie więcej)
2. Co do SVD na początku gry- możny by zrobić akcję ,że w zależności od punktów zasobów były by
[Mosin] - można bez problemu go zdobyć ,był moją pierwszą bronią gdy grałem wolnością
[Wintar] - po 4 punktach zasobów (popularny jeśli przeszukuje się schowki)
[SVDm2] - po 6 (na tym etapie to nie problem)
[SVD] -przy 9 (na tym etapie gracz pewnie sam będzie miał lepsze rzeczy)
3. Co do nowego AI - trzeba pisać do powiększenia widoczności? Npc nie potrafią należycie korzystać z wyborowych?
Czy chodzi raczej o to by cię nie gonili po całej mapie? (można im po prostu plecak wypchać :p chyba ,że silnik nie uznaje dla nich wagi)
4.Snajperów można chyba w każdej bazie wsadzić
Jantarze 2 przy fabryce na dachu (chyba ,że dach nie jest zrobiony przez GSC)
i 2 na labku
Opór - most (przy 500m widoczności będzie dobry)
5.Nie traktuj tej rozmowy poważnie:p to nie lista życzeń tylko luźne propozycję :P
wszyscy wiemy ,że mod jest już prawie skończony
zostaje mi już tylko życzyć powodzenia
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 23 Sie 2011, 09:30

A może by utrudnić utrzymanie bazy, np.: paręnaście sekund po zaliczeniu zdobycia bazy otrzymujemy info, że sympatycy pobitych i jacyś samotnicy, podburzeni przez agitatorów pokonanej frakcji postanowili zapobiec zmianie układu sił i wyekwipowani przez owych zakamuflowanych agentów (co wyjaśniłoby ich wrogofrakcyjne stroje) chcą ostatnim szturmem odbić zdobytą przez gracza bazę. I na obrzeżach lokacji spawni się kilka wrogich zespołów, które ruszają na świeżo zdobytą placówkę, by ją odbić.

Albo zamiast kontrataków frakcyjnych dać zależnie od lokalizacji:
- Jantar/po zdobyciu bazy Najemników - Ostra strzelanina zwróciła uwagę wałęsających się niedaleko zombi, zwiadowcy donoszą o kilku grupach zbliżających się do naszej nowej bazy, bądźcie gotowi do odparcia ataku!
- Agroprom/po zdobyciu bazy Powinności - Wygląda na to, że odgłosy bitwy wygoniły stado mutantów z ich podziemnych jaskiń. Kierują się na Instytut A, do wszystkich oddziałów - brońcie naszej własności!
- Magazyny - Monolit
- Dolina Mroku - Renegaci
- Bagna i Kordon - Wojsko
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Sie 2011, 09:34

@ Rieekan - To lubię. Dobry i prosty patent. Na pewno się pojawi.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 23 Sie 2011, 10:24

Służę uprzejmie. Jeżeli będzie trzeba napisać jakieś komunikaty to mogę to załatwić od ręki.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez joeredpll w 23 Sie 2011, 15:04

Kto może ulepszyć karabin Sako TRG-2 dla najemnika?
technik w instytucie b nie
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 23 Sie 2011, 15:08

Z tego co kojarzę technik w Składzie ulepsza wszystkie bronie
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 24 Sie 2011, 20:37

no w składzie chyba każda broń Ci ulepszy, tylko że może wziąć za to 2x więcej.

O i teraz gram w SiGerous Mod i tu zauważyłem że autor już tu trochę próbował utrudnił zdobycie bazy bandytów:
Image
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Huan w 24 Sie 2011, 21:15

[quote="Rumcajs93"]no w składzie chyba każda broń Ci ulepszy, tylko że może wziąć za to 2x więcej
na jakich ustawieniach grasz w sigeriusa i zrób screnna ekwipunku bo u mnie ikony przedmiotów są przezroczyste nie ma ich wogóle ja zrobisz dam kozaka
Jeśli pomogłem to daj 0.7 l kozaka :)

Huan
Wygnany z Zony

Posty: 6
Dołączenie: 06 Sie 2011, 13:44
Ostatnio był: 27 Lis 2011, 02:45
Miejscowość: Skarżysko-kamienna
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości