[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Sie 2011, 10:57

To samo tylko opisane w trochę większym detalu.
:

Obek - Tylko grając najemnikami. Bunkier naukowców.
Geist (w poprzednich wersjach Anatol) - Tylko grając Powinnością. Budynek A w Agropromie.
Dr. Visotsky - Tylko grając Czystym Niebem. Baza Czystego Nieba.
Niedźwiedź - Tylko grając Oporem. Stare Gospodarstwo w Kordonie (Baza Oporu).
Josz - Tylko grając bandytami. Fabryka w Dolinie Mroku (Baza bandytów).
Krasny - Tylko grając Wolnością. Budynek przy boisku sportowym w Magazynach.

Mrówka - Dostępny tylko jeżeli gracz stał się samotnikiem, albo jeżeli przejął choć jedną wrogą bazę dla swojej frakcji. Niedostępny jeżeli gracz jest bandytą. Siedzi w ciemnym rogu w Składzie na Wysypisku.

Vadim - Dostępny tylko gdy gracz przejął choć jedną wrogą bazę dla bandytów. Siedzi w kanciapie przy głównym wejściu do bazy bandytów w Dolinie Mroku, tam gdzie w zwykłym Czystym Niebie przesiadywał zdradziecki komendant Wolności.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Laska w 20 Sie 2011, 12:07

Moje pytanie z tej strony otóż, rozpocząłem własnie pierwszą przygodę z tym modzikiem i jestem mile zaskoczony zasiliłem frakcje Najemników stacjonujących nad jantarem wziąłem kolegę do zespołu i ruszyłem zaludniać pierwsze obozowiska obok bunkra lecz moje pytanie brzmi:

-Jak?

Wzywając posiłki przez radio przybiega trzy osobowy oddział najpierw siedzą przy ognisku grają na gitarze i odchodzą po 3 minutach jak sprawić żeby osiedlili się tam na stałe?
Choć w mej głowie coraz większa luka jaram blanty duże jak bazuka
Awatar użytkownika
Laska
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 07 Gru 2010, 18:31
Ostatnio był: 02 Cze 2016, 16:50
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 20 Sie 2011, 14:44

Musisz zdobywać punkty na które masz quest:
Pierwsze co trzeba przejąć to wyjście z Jantaru na Agroprom
następnie musimy zdobyć przyczułek na Agropromie i tak dalej

Wszystko powinieneś mieć w PDA
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Laska w 20 Sie 2011, 17:33

Dobrze ja rozumie, ale mi chodzi o punkty (obozowiska) na całej mapie gdzie misji nie dostałem bo jest ich bardzo dużo do takiego punktu wzywam stalkerów najpierw oglądają potem siadają przy ognisku grają na gitarze, zjedzą kiełbasę i pójdą. Chodzi mi o losowe lokacje ,a nie te koniecznie questowe.
Choć w mej głowie coraz większa luka jaram blanty duże jak bazuka
Awatar użytkownika
Laska
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 07 Gru 2010, 18:31
Ostatnio był: 02 Cze 2016, 16:50
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 20 Sie 2011, 19:41

No ale pomyśl po co frakcji wszystkie obozowiska na mapie?
Dla ugrupowania ważne są bazy, punkty z zasobami oraz obozowiska przy przejściach z jednej mapy na drugą. Zreszta frakcja ma ograniczoną ilość członków (odczuwalne jest to w szczególności w przypadku Czystego Nieba) - wysyłając po oddziale do każdej lokacji na mapie poprostu brakło im by ludzi.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 20 Sie 2011, 22:41

Jedyne czego mi brakuje to napadów na nasze bazy bazy.
Np.: wszyscy atakują tylko punkty a jakby tak szybko znieśli by punkt (w 5 oddziałów)
i zrobili by prawdziwe oblężenie w bazie?
Bo aktualnie bazy robią tylko za kurniki- siedzą 2 oddziały "bo muszą" i dają tylko po zdobyciu trochę woja
a tak to opłacało by się stawiać ludzi w przejściach (np.: wejściu do bazy wolności).
Koleś z KM na wieży miałby sens.
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 21 Sie 2011, 00:31

no tutaj kolega dobrze kombinuje. Ale musisz pamiętać o tym że warunkiem przeprowadzenia szturmu na wrogą bazę jest "posiadanie" bezpiecznej ścieżki dla przejścia twojej frakcji - nie zaatakujesz bandytów nie mając zdobytego przejścia w Dolinie mroku

Mnie denerwowały niektóre takie sytuacje typu: próby odbicia przez CN Placu Maszynowego z rąk Oporu - Opór na placu miał ok. 10 swoich podczas gdy Czyste Niebo wysyłało przeciwko nim 3 kotów - może dało by się opracować jakiś skrypt który przy powiedzmy 3 porażce frakcji mobilizuje oddział złożony w 8-9 wojaków i dopiero wtedy przeprowadza atak na dany punkt.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kolokolo98 w 21 Sie 2011, 12:43

Mam takie pytanie - czy w tym modzie każde frakcje są sobie wrogie tzn. po dołączeniu do frakcji walczymy ze wszystkimi?
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 21 Sie 2011, 12:45

Tak. I kiedy wyjdzie finalna wersja?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez shoter w 21 Sie 2011, 12:46

@up
krótko , zwięźle - tak,jedynie samotnicy będa neutralni.
shoter
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 24 Kwi 2011, 20:42
Ostatnio był: 10 Kwi 2014, 16:39
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Sie 2011, 14:30

Dużo myślałem jak zrobić aby bazy były trudniejsze do przejęcia, ale szczerze to nie mam jako takiego pomysłu. Najlepsze co wymyśliłem to coś na styl działek maszynowych tak jak na posterunku wojskowym w kordonie. Nie wiem na ile da się to zrobić, ale może coś wymyśle. Problem polega na tym, że nie wszystkie bazy mają wierze strzelnicze. Powinność, Wolność i Bandyci mają, natomiast co ma Opór, Najemnicy w bunkrze i Czyste Niebo w osadzie rybackiej? Nie wiem też czy działko na posterunku w Kordonie jest częścią mapy czy nie, i czy można je "skopiować" gdzieś indziej. Pełno problemów jak widać.

Finalna wersja wyjdzie jak będę miał czas wrócić do prac nad modem. Na razie jestem w Grecji więc nie mam.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 21 Sie 2011, 21:58

To ja pozdrawiam z Hiszpanii :P
Według mnie powinno być tak:
Wolność- snajperzy na wieżach (są chyba trzy więc trzech) pod warunkiem ,że można zwiększyć działalność pojedynczego npc np.: ci trzej mieli by po 500m widoczności (było by cholernie trudno podejść nawet do bazy)
Powinność- CKMy....
Bandyci- 2 kolesi z buldogami?....
Czyste niebo- po co?...
Opór- po prostu mieli by kilku zaj..... uzbrojonych koksów(reszta woja była by normalna)
Najemnicy- to co powinność (jeśli A) a w jantarze (gdyby był tylko Jantar) snajperów na laboratorium
Rumcajs@ właśnie chodzi o to by szturm OD RAZU wyeliminował przyczółek i zaatakował bazę (taki nagle zwrot akcji)
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości