W Black Ops też jest wsparcie dla dedyków, a jak to wygląda wszyscy wiemy. Jestem jednak dobrej myśli i mam nadzieję że w MM3 będzie stary dobry system system (taki jak w CoD4).
EDIT:
http://www.modernwar.pl/dedyki-w-modern ... -cod4.htmlFUCK YEAH !!!
EDIT 2 <@%#^$ ludzie, zacznijcie coś tu pisać!>
Pełna, potwierdzona lista perków i killstreaków w MW3:
Killstreaks
Assault
4 ofiary – Pakiet pomocy
5 ofiar – IMS – 3 lub 4 rozstawiane miny, które nie mogą być zneutralizowane granatem specjalnym
5 ofiar – Predator
5 ofiar – Działko strażnicze
6 ofiar – Nalot precyzyjny
7 ofiar – Atak helikoptera
7 ofiar – Little Bird Flock – Mini Helikoptery patrolujące mapę
9 ofiar – Little Bird Guard – Duży helikopter podążający za graczem i chroniący go
9 ofiar – Mortar team – 5 predatorów, każdy uderza w inne miejsce
10 ofiar – Talcon – Robot - mini czołg
12 ofiar – AC130
12 ofiar – Pavelow
15 ofiar – Strój Juggernaut– ze spec Ops*
Support
4 ofiary – UAV
5 ofiar – Counter UAV
5 ofiar – Ballistic Duffel – zrzuć perk Juggernaut dla całej drużyny (nie strój)
5 ofiar – Airdrop Trap – zrzuca zhackowaną paczkę pomocy
8 ofiar – wieżyczka Sam
10 ofiar – Remote UAV – Namierz wrog rakietami
12 ofiar – Advanced UAV – Blackbird
12 ofiar – Remote Turret – Sentry Gun - kontrolowany przez gracza
12 ofiar – Stealth Bomber
18 ofiar – EMP
18 ofiar – Juggernaut Recon Armour – pakiet pomocy z paczką zbroi
18 ofiar – Escort Airdrop – 5 paczek pomocy, jedna zhackowana
Specialist
2 ofiary – dostajesz 1 extra perk**
4 ofiary – dostajesz kolejny perk**
6 ofiar – dostajesz kolejny perk **
Perki
Slot 1
Extreme Conditioning – Biegnij dłużej [PRO] szybsze wspinanie na obiekty
Sleight Of Hand – szybsze przeładowanie [PRO] szybsza zmiana broni
Scavanger – pozwala uzupełniać amunicję [PRO] więcej amunicji po spawanie
Blind Eye – niewidoczny dla wsparcia powietrznego [PRO] zwiększa obrażenia zadawane wsparciu powietrznemu
Recon – obrażenia od wybuchu oznaczają cel na HUD [PRO] obrażenia od kul oznaczają cel na HUD
Slot 2
Hardline – jedno zabicie mniej by uzyskać Killstreak [PRO] Dwie asysty liczą się jako jedno zabicie w liczniku do killstreaka
Assassin - odporność na UAV, Motion Sensor, Thermal i Heartbeat Sensor [PRO] odporność na CUAV & EMP
Overkill – dwie podstawowe bronie[PRO] druga postawowa broń może mieć 2 dodatki
Quickdraw – szybsze przybliżanie celownika [PRO] szybsze animacje rzucania granatów dodatkowych i używania ekwipunku
Blastshield – Flack Jacket (odporność na większość wybuchów) [PRO] odporność na granaty błyskowe i ogłuszające
Slot 3
Sitrep – widoczny ekwipunek wroga [PRO] wyraźniejsze odgłosy wroga
Dead Silence – ciche bieganie [PRO] upadek bez obrażeń
Stalker – szybsze poruszanie z przybliżonym celownikiem [PRO] opóźnienie wybuchu min claymore
Marksman – oznacza cel z daleka [PRO] dłuższe wstrzymanie oddechu
Steady Aim – celniejsze strzały z biodra [PRO] szybsze celowanie podczas biegu.
*gracz otrzymał strój Juggernauta po 15 zabiciach, ale miał włączony perk Hardline.
** Killstreak Specialist pozwala wybrać perk.