M3Fis70 napisał(a):Hej.
Mam pyt. ciała znikają po jakimś czasie czy stosy trucheł będą się walać po mapach?
Czy w aktualnym momencie jest możliwe uratowanie Zulusa, misja 1 strzał.
piotrek922 napisał(a):Siema,
Czy ten mod będzie współpracował z tym?
viewtopic.php?f=77&t=9153
a jeśli nie to czy da sie zrobić żeby współpracował z wersją 1.7?
- całkowicie przerobione wszystkie lokacje spawnujące - od nowa zdefiniowane co, w jakim miejscu i w jakiej liczbie się spawnuje
- całkowicie przerobione 'życie zony' (dawne A-LIFE w CoP zwane 'symulacją) - zachowania ludzi i mutantów o określonych porach doby
- wprowadzenie nowych profesji dla NPC-ów (patrz niżej) np. Myśliwi Powinności (dzienni i nocni), Lonerzy - Łowcy Artefaktów - każda profesja i frakcja ma własne, zależne od pory dnia zachowania
- poprawna logicznie i zbalansowana repopulacja wszystkich questowych lokacji (patrz niżej) - np. warsztat i Zarząd Lasów w Zatonie stają się bazami bandytów i najemników, fabryka Jupiter staje się bazą Monolitu
- całkowicie przerobiona Prypeć pod wszystkimi powyższymi względami (obacne są tam wszystkie frakcje i profesje, dużo mutantów i dużo się dzieje)
- całkowicie przerobione umiejętności walki NPC-ów - są teraz zależne od ich frakcji i klasy (mistrz jest znacznie celniejszy i ma dużo lepszy refleks niż noob)
- znacznie przerobione 'udźwiękowienie' NPC-ów podczas walki - genralnie mówią mniej (nikt nie ostrzega np. przed rzuceniem granatu), wyższe rangi mowią jeszcze mniej i starają się zachować ciszę
- lepszę zróżnicowanie strojów i pancerzy NPC-ów - w użyciu także 'wojskowe' pancerze
- poprawione zachowanie 'baz' (np. Skadovsk i bunkier naukowców) - NPCe na zewnątrz atywnie bronią baz strzelając do zabłąkanych mutantów i wrogich ludzi
Właśnie ukończyłem grę z M.S.O. bez większych problemów;].
Mam trzy pytanka:
1. Co mam zrobić, żeby jakaś frakcja uznała mnie za wroga? Młócę Powinność przy każdej okazji a oni są dla mnie nadal neutralni;/.
2. Czy da się w jakiś prosty sposób zwiększyć spawn Npc? Niech zachowują się tak jak do tej pory tylko niech będzie ich więcej. Gdy nudzę się we freeplayu to lokacje strasznie szybko pustoszeją;].
local DEATH_IDLE_TIME = 10*60 -- ńĺęóíä
local RESPAWN_IDLE = 3600 -- ńĺęóíä čăđîâîăî âđĺěĺíč
local RESPAWN_RADIUS = 280 -- đŕäčóń đĺńďŕóíŕ(ĺńëč ŕęňĺđ áëčćĺ, ňî íĺ ńďŕóíčňü)
trojanuch napisał(a):Nic - bez ww. nakładu pracy.
piotrek922 napisał(a):trojanuch napisał(a):Nic - bez ww. nakładu pracy.
A czy cokolwiek z tego moda można dodać do sgm 1,7?
- całkowicie przerobione umiejętności walki NPC-ów - są teraz zależne od ich frakcji i klasy (mistrz jest znacznie celniejszy i ma dużo lepszy refleks niż noob)
[sim_default_duty_4]:stalker_duty_master
[zat_b7_duty_illicit_dealer]:stalker_duty_master_exo
trojanuch napisał(a):@JarexxxChodzi o dalszy rozwój, o tworzenie świetnego moda, a M.S.O. przecież zostanie jeżeli ktoś chce tylko z niego korzystać.
No mówię przecież, że robię nowe MAIO Co prawda nowych broni nie ma (chociaż jak kolega z Epic skończy swój pakiet to na pewno go zintegruję), ale bardzo poważny rebalans całości gry - to już jak najbardziej. Jeszcze trochę cierpliwości...
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości