[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Cze 2011, 23:17

@ Gandzia - Obydwa są tworzone tym samym kodem. Tylko pierwszy wyedytowałem żeby lepiej wyglądał. :) Każdy plan pogodowy jest tworzony pół-losowo co 24 godziny.

-----------------------------------------------------------

Wczoraj ktoś mnie zapytał co daje XP. Musiałem odpowiedzieć, że na chwile obecną mało. Dzisiaj jednak wpadłem na kolejne, trochę bardziej znaczące zastosowanie tego systemu. Więc tak:

Doświadczony Stalker (>1500XP) - potrafi ocenić poziom zdrowia swojego celu po udanym trafieniu. Jeżeli gracz trafi w cel to indykator z aktualnym stanem zdrowia celu pojawia się pod mini-mapą. Jeżeli gracz w nic nie trafi przez dłuższy czas indykator zacznie powoli znikać. Podobnie do indykatora otrzymanych punków XP, tylko trochę wolniej.

Image Image

Stalker weteran (>4500XP) - potrafi świetnie przemieszczać się między anomaliami. Anomalie w bliskiej odległości od gracza zaznaczane są na mini-mapie. Jeśli ktoś grał w AMK to będzie wiedział o co chodzi.

Image Image Image

A te będą dodane w najbliższych dniach:

Stalker mistrz (>9000XP) - Tu posiłkowałem się wcześniejszymi pomysłami:

Po każdym trafnym strzale jest 35% szansy, że celownik wróci automatycznie na głowę(25% szansy) lub tors(75% szansy) przeciwnika. Przypominać to będzie system auto-aim, lecz z elementem losowym.

lub

Każdy strzał z broni głównej ma 0.02% szansy na bycie strzałem krytycznym, zabijającym cel bez względu na pancerz. Małe zastosowanie dla karabinów snajperskich, ale w broni automatycznej jak najbardziej może się sprawdzić.

Które z tych dwóch skończy w TFW jeszcze nie wiem.

[EDIT 11:22 29.06.2011]

Postanowiliśmy zrobić jednak drzewko zdolności. :) Jak już robić RPG to niech będzie choć w połowie jak reszta.

https://docs.google.com/document/d/13vQ ... t?hl=en_US
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 29 Cze 2011, 12:21

@smoqu

Te co podałeś wyżej. Czy coś jak umiejętności z erpeg'ów, hack'n'slashów itp.? :)

Jeśli ten co wyżej. To proponuję lepszą umiejętność w ostatniej randze. A mianowicie zamiast szans na auto celowanie, to zrobić takie stałe. Czyli jak będziemy mieć 5cm celownik od łba bandyty to namierzy na łeb.
I w tedy odrzut ma mniejszy wpływ. Jeśli grałeś w CoJ więzy krwi, wiesz co mam na myśli.
http://www.youtube.com/watch?v=crbMcCJXZCQ
od 1:23min jak się przyjrzysz to zauważysz . :wink:




Nie znam się na tym :)

A i dodam :
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\companion_manager.script:2233: attempt to index local 'npc' (a nil value)


Wpadło mi podczas wołania kompana, w trakcie odliczania do emisji. W składzie.
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Cze 2011, 12:42

@ Gandzia - Już poprawiłem ten błąd. Ale i tak dzięki. A co do umiejętności, to zobacz sobie link na dole mojego poprzedniego postu.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 29 Cze 2011, 12:45

Próbowałem. Albo jestem tak ciemny albo muszę konto założyć :|
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Cze 2011, 12:46

Zobacz jeszcze raz. Ja zapomniałem udostępnić.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 29 Cze 2011, 12:54

Cały czas jestem tylko na głównej stronie Google docs :D
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 29 Cze 2011, 15:13

Smoqu... zapomni żeby ktoś wziął "Enemy detection sense" ponieważ wrogowie nie mają zwyczaju zakradać się od tyłu do nas, natomiast oryginalne zaznaczenie pozostaje na chwilę od momentu utraty z pola widzenia co pozwala na wystarczające określenie gdzie może być wróg.
Natomiast z anomaliami będzie zawsze brane ponieważ ma większy zasięg i pokazuje dokładnie gdzie znajdują się anomalie co pozwala na dokładne zbliżenie się po artefakt na granicę działania.

Natomiast brakuje balansu pomiędzy "soldier" a "assasin"
W assasynie jest 4% szans na krytyczne trafienie oraz 33% szans że celownik powróci na głowę.
Żołnierz dostaje prawie żadną szanse (0.02%) że któryś z wystrzelonych pocisków zabije od razu.

Stalker na 3lvl (>9k XP - zakładając że zaczyna się na lvl 0) ma już tyle kasy że jak praferuje karabin snajperski, to najprawdopodobniej będzie to na max ulepszone SAKO, z którego niezabicie na strzał oznacza że jest fajtłapą
(pomijam tu chimerę, której zabijanie nie ma sensu bo nie daje XP), z tym bonusem nie dość że będzie mordować na hita, to ewentualne będzie naprawiać odrazu.

może coś takiego:
Soldier- 50% szans na przywrócenie celownika na korpus przeciwnika
Assasin (zabójca) - 5-10% szans na instant kill

oba dla dowolnej broni
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Cze 2011, 15:53

Smoqu... zapomni żeby ktoś wziął "Enemy detection sense" ponieważ wrogowie nie mają zwyczaju zakradać się od tyłu do nas, natomiast oryginalne zaznaczenie pozostaje na chwilę od momentu utraty z pola widzenia co pozwala na wystarczające określenie gdzie może być wróg.
Natomiast z anomaliami będzie zawsze brane ponieważ ma większy zasięg i pokazuje dokładnie gdzie znajdują się anomalie co pozwala na dokładne zbliżenie się po artefakt na granicę działania.


Tylko, że to działa też na mutanty. Znacznie pomoże np. z pijawkami.

Natomiast brakuje balansu pomiędzy "soldier" a "assasin"
W assasynie jest 4% szans na krytyczne trafienie oraz 33% szans że celownik powróci na głowę.
Żołnierz dostaje prawie żadną szanse (0.02%) że któryś z wystrzelonych pocisków zabije od razu.


Weź poprawkę, że działa to tak:

Biorąc "Zabójcę" masz 4% na trafienie krytyczne, ale karabin snajperski ma o wiele mniejszą szybkostrzelność. A 33% będzie działało tylko z krótkiej-średniej odległości, bo w przypadku dłuższego dystansu trzeba mieć na uwadze opadanie pocisku, więc i tak trafimy w korpus. Aby w pełni korzystać z tej profesji trzeba używać dobrze ulepszonego Vintoreza(dobra szybkostrzelność) albo przynajmniej SIG550 Sniper(dobra celność i znośna szybkostrzelność) i to na średni dystans. Dlatego nazwałem profil "Zabójca" a nie "Snajper".

U "Żołnierza" masz np. takiego LR300, Vikhra czy Vala, które wystrzeliwują 900 pocisków na minutę. To jest 15 pocisków na sekundę. Załóżmy, że 10 z nich nie trafi ze względu na odrzut. Zostaje 5. To już jest 5 razy sprawdzenie czy zmieściliśmy się w 0.2% na sekundę. Czyli powiedzmy, że jak walczysz z kimś 5 sekund to masz w tym czasie około 5% na trafienie krytyczne.

Jak widzisz wartości są zbliżone. Poza tym, są to wartości, które widziałem w wielu grach RPG.

(pomijam tu chimerę, której zabijanie nie ma sensu bo nie daje XP), z tym bonusem nie dość że będzie mordować na hita, to ewentualne będzie naprawiać odrazu.


Nie rozumiem... Za Chimerę jest 75XP. Na hita mordować z Sako nie będzie, bo 4% przy tak długim przeładowaniu między strzałami to prawie nic. Nie wiem też o co chodzi z "naprawianiem".

Te skille nie mają być wybierane przez pryzmat "jak zrobić najlepszego builda", bo nie gramy tu w MMO. Mają być użyteczne dla stylu gry który preferuje gracz. Wiadomo że jak ktoś gra np. Lonerem i większość czasu spędza na robieniu questów dla neutralnych handlarzy to nie weźmie "Znajomości ludzkiej anatomii" ani też "Żołnierza", czy nawet "Zabójcy". Jeżeli ktoś gra np. Powinnościowcem to nie weźmie "Znajomości anatomii mutantów" i wątpliwe jest czy wybierze "Zmysł detekcji anomalii" nad wykrywaniem wrogów, a już na pewno nie zostanie "Poszukiwaczem" bo możliwości sprzedawania artefaktów są mocno ograniczone.
Z drugiej strony można to wszystko olać, bo są tacy co wybierają zawsze taką samą klasę postaci niezależnie od gry, i wybiorą ci np. właśnie "Zabójcę" mając gdzieś czy to w ogóle się opłaca. Chodzi o to aby gracz miał jeszcze większy wpływ na kreowanie swojej postaci.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 29 Cze 2011, 23:43

W końcu mi się pokazało. :) A może umiejętności same by były dopasowane ze względu na frakcje?
Np.
Najemnik - Poprawa celności, cios krytyczny itp.
Stalker - Charyzmya (mniejsze ceny u handlarzy, większa szansa na ominięcie zapłaty bandytą)
Powinność - Wzrost szybkości, siły(zwiększa możliwy ciężar)
Samotnik - Anatomia mutantów, znajomość anomalii.

Taki pomysł tylko :D
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 29 Cze 2011, 23:48

Mhm, znowu miałem ten pamiętny błąd z zamienianiem się części oddziałów mojej frakcji we wrogą. Zająłem Powinnością Bazę Oporu i nagle moje oddziały w Kordonie i część na Wysypisku zamieniły się w Czyste Niebo, oddziały oporu który miał ze dwa posterunki na Bagnach to samo. Na szczęście przynajmniej Baza została moja. Problem tkwi w tym co ostatnio ( co to było ) ?
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Cze 2011, 01:26

@ matekfpol - A dostałeś info o możliwości rekrutacji Mrówki? I czy zadania frakcyjne pojawiały ci się po kolei czy dostałeś po przejęciu Jantaru zadania do przejęcia wszystkich baz od razu?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 30 Cze 2011, 10:22

Hm, Mrówka już ze mną był, jako że wcześniej długo grałem jako Samotnik ( zapomniałem jeszcze wziąć do drużyny kompana z Powinności ). O ile się orientuję nie dostałem zadań zajęcia baz tylko dostaję po kolei odpowiednie punkty.
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości