S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Dodox w 28 Cze 2011, 20:56

Sądzę że Ukraińskie studio sobie poradzi może nawet sięgną po pomoc u amerykańców :wink:
Ale może wreszcie będzie lepszy silnik graficzny i lepsza stabilizacja i może nawet nowy rewolucyjny system multiplayer lub coś innego .
Co wy na to ? :E
Naszą powinnością jest roznieść w pył całe plugastwo Zony i ją samą
Image
Awatar użytkownika
Dodox
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 11 Cze 2010, 21:21
Ostatnio był: 06 Mar 2013, 19:57
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Afrose w 28 Cze 2011, 21:26

Grafika zła nie jest. Ale wszystkie te bugi chociaż by naprawili.
A co do fabuły-
Los Bobos napisał(a):Moim zdaniem druga część S.T.A.L.K.E.R' a powinna być prequelem Cienia Czarnobyla. Powinna opowiadać o tym jak pierwsi Stalkerzy dopiero zaczęli wchodzić i poznawać Zone. Frakcje ograniczyć do minimum. Wszyscy neutralni dla siebie, oczywiście oprócz bandytów. Powinność i Wolność jeszcze się nie określiły więc nie mają po co walczyć. Na razie są tylko grupami składającymi się z 20-40 członków. Bazy i wszystkie wioski powinny być tylko na obrzeżach strefy, a im dalej w jej głąb tym straszniejsze potwory i dziksze obszary. Z bronią powinno być krucho, tylko podstawowe i to w małej ilości. Żeby nie było śmieci powinni zrobić mniej, ale bardziej wymagających przeciwników.

Tak to sobie wymarzyłem :wink:

To jest dobry pomysł. Ale bandyci powinni być normalnymi samotnikami tyle, że będą okradać, i zabijać innych samotników i członków nowych fakcji.
Awatar użytkownika
Afrose
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 04 Lis 2010, 16:10
Ostatnio był: 16 Lip 2019, 18:35
Miejscowość: Stacja "PROSPEKT MIRA"
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 54

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez impulse_101 w 28 Cze 2011, 21:38

Afrose napisał(a):Grafika zła nie jest.


Nie w ogóle, papierowo-kartonowe modele z nieostrymi teksturami pięknie wyglądają :E Animacje z wykręcaniem części ciała i drgawkami tez dodają realizmu.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Gandzia w 28 Cze 2011, 22:17

Ja bym to widział jako grę.. hmm... bardzo podobną do metra. ( w końcu tego samego studia :E).
Rozumiecie. Duża interakcja z NPC. Ale oczywiście troooszkę mniej liniowości :P .
Jeśli graliście w metro i wam się spodobało, to to zrozumiecie.

Jedynie co mi sie w metrze nie podobało to brak dialogów z NPC.
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Mnih w 28 Cze 2011, 22:45

Ja bym chętnie zobaczył nowego Stalkera na tym silniku:
Http://pl.m.wikipedia.org/wiki/4A_Engine
Tak jest to silnik z Metra, ale musicie przyznać, że zmodyfikowany może zrobić ogromne wrażenie. Cóż, najpierw zobaczymy tego Xraya 3.0.
Image
Awatar użytkownika
Mnih
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 28 Cze 2011, 11:24
Ostatnio był: 18 Lis 2011, 18:15
Miejscowość: Kursk
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Afrose w 28 Cze 2011, 22:49

impulse_101 napisał(a):
Afrose napisał(a):Grafika zła nie jest.


Nie w ogóle, papierowo-kartonowe modele z nieostrymi teksturami pięknie wyglądają :E Animacje z wykręcaniem części ciała i drgawkami tez dodają realizmu.

Dobra mogą ją poprawić ale żeby niebyła jak właśnie w crysisie. Jest ładna ale nie pasuje do STALKERA.
Mogą ją polepszyć, żeby błedów nie było takich jakie właśnie wymieniłeś.
Chociaż jakby dali zupełnie nową to bym się jednak ucieszył :P
Awatar użytkownika
Afrose
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 04 Lis 2010, 16:10
Ostatnio był: 16 Lip 2019, 18:35
Miejscowość: Stacja "PROSPEKT MIRA"
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 54

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Bambosz107 w 28 Cze 2011, 22:50

Chyba chodzi Ci o 2.0... W samym 4A Engine jest jakaś część X-Ray'a, chociaż twórcy to dementują. Metro pod względem graficznym daje radę, jednak ten silnik raczej nie nadaje się na otwarte powierzchnie; Nowy X-Ray też gorszy na pewno nie będzie, cierpliwości.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 28 Cze 2011, 22:53

Mi tam osobiście grafika z X-ray 1.0-1.6 nie przeszkadzałaby, ale trzeba jednak brnąć do przodu, a nie stać w miejscu... Pamiętajcie, że X-ray pamięta jeszcze czasy DX 8 i pierwotnie S.T.A.L.K.E.R. miał być pierwszą grą z DirectX 9. A jak wyszło każdy wie. :E

Szczerze to żaden obecny silnik chyba nie pasuje do klimatu S.T.A.L.K.E.R.'a, dlatego ufam GSC i czekam na pierwszy screenshot, film, cokolwiek!
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Mnih w 28 Cze 2011, 23:42

A propos, jest znana data jakiegoś pokazu trailera, screenów czy Q and A w najbliższym czasie? Bo czekanie do następnego E3 troszkę mnie nudzi...
Image
Awatar użytkownika
Mnih
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 28 Cze 2011, 11:24
Ostatnio był: 18 Lis 2011, 18:15
Miejscowość: Kursk
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 28 Cze 2011, 23:43

Z nieoficjalnych źródeł: pierwszy pokaz S.T.A.L.K.E.R.'a 2 ma być rok przed oficjalną premierą. Czyli czekamy do grudnia. :/
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez meJKu w 28 Cze 2011, 23:58

xKoweKx napisał(a):Z nieoficjalnych źródeł: pierwszy pokaz S.T.A.L.K.E.R.'a 2 ma być rok przed oficjalną premierą. Czyli czekamy do grudnia. :/

Z tego co ja pytałem to na pokaz w tym roku raczej nie mamy co liczyć : P
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 17:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez vandr w 29 Cze 2011, 09:09

xKoweKx napisał(a):Szczerze to żaden obecny silnik chyba nie pasuje do klimatu S.T.A.L.K.E.R.'a


Otóż to. Byłbym nie tyle co rozczarowany, ale przede wszystkim zaskoczony, gdyby S.T.A.L.K.E.R. 2 wyglądał w jakiejś części jak Far Cry 2 albo Crysis. Wprawdzie kolorystyka może i zależy w dużej mierze od tekstur, ale X-Ray pomimo swoich wad, ma w sobie pewnego "ducha", który do S.T.A.L.K.E.R.'a pasuje naprawdę wyśmienicie. Liczę, że GSC będzie miało na tyle rozsądku i wczuje się w atmosferę, aby dać nam grę o szacie graficznej zbliżonej do tej z Cienia Czarnobyla (pod względem kolorystyki).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości