[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 22 Cze 2011, 14:23

Jakiś czas temu ktoś wspominał o Full upgrades for weapons and armors dla TFW. Chciałem zrobić takiego moda, ale trochę za dużo było by roboty. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to wyjaśnię mu to na przykładzie AK74:
:

W /configs/weapons/w_ak74.ltx mamy coś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
upgrades                = up_gr_a1_ak74, up_gr_b1_ak74, up_gr_c1_ak74, up_gr_d1_ak74, up_gr_e1_ak74, up_gr_e2_ak74, up_gr_e3_ak74, up_gr_a2or3_ak74, up_gr_b2or3_ak74, up_gr_c2or3_ak74, up_gr_d2or3_ak74, up_gr_a4_ak74, up_gr_b4or5_ak74, up_gr_c4_ak74, up_gr_d4_ak74

I teraz każde ulepszenie typu
Kod: Zaznacz wszystko
up_gr_c2or3_ak74
zmieniamy na
Kod: Zaznacz wszystko
up_gr_c2_ak74, up_gr_c3_ak74
. Wtedy będzie można mieć zainstalowane oba ulepszenia. Jeszcze w /configs/weapons/upgrades/w_ak74_up na dole mamy coś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
;Tier 2
[up_gr_a2or3_ak74]
elements                = up_a2_ak74, up_a3_ak74
[up_gr_b2or3_ak74]
elements                = up_b2_ak74, up_b3_ak74
[up_gr_c2or3_ak74]
elements                = up_c2_ak74, up_c3_ak74
[up_gr_d2or3_ak74]
elements                = up_d2_ak74, up_d3_ak74
[up_gr_e2_ak74]
elements                = up_e2_ak74

Jest tego więcej, ale nie chcę tu pisać zbyt dużo. I teraz jeśli zmieniliśmy w configu AK c2orc3 na c2 i c3 to musimy dodać do tego "odnośniki". Zmieniamy
Kod: Zaznacz wszystko
[up_gr_c2or3_ak74]
elements                = up_c2_ak74, up_c3_ak74

Na
Kod: Zaznacz wszystko
[up_gr_c2_ak74]
elements                = up_c2_ak74
[up_gr_c3_ak74]
elements                = up_c3_ak74

I tak z każdym ulepszeniem typu c2or3. Jeszcze upewniamy się, że w pliku od ulepszenia nigdzie nie ma np.
czegoś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
effects                 = ;up_gr_a2or3_ak74, up_gr_a4_ak74

Niby jest to po średniku, więc gra tego nie widzi, ale na wszelki wypadek należy tekst po znaku równości usunąć. I tak z każdą bronią i każdymi wykluczającymi się ulepszeniami. Na koniec upewnijcie się, czy wszystkie ulepszenia wypisane w configu broni znajdują się na liście ulepszeń w pliku od ulepszeń, i czy w ogóle istnieją, np.
Kod: Zaznacz wszystko
up_gr_c3_ak74
znajduje się w configu broni, na liście ulepszeń, ale gra nie znajduje czegoś takiego jak
Kod: Zaznacz wszystko
up_c3_ak74
Musimy się upewnić, że te sekcje znajdują się w pliku od ulepszeń. Będzie to coś takiego
Kod: Zaznacz wszystko
[up_sect_c3_ak74]
cost               = 2400
value               = -10
;i inne zmiany, które ulepszenie dodaje

prerequired_upgrades = up_sect_c1_ak74 ;jakby ktoś chciał wiedzieć, to to odpowiada za wcześnej wymagane ulepszenia.

Jak by coś było niezrozumiałe, to pisać na PW.
!!!UWAGA!!!
Po tej operacji (przy założeniu, że od razu tak ulepszycie tą broń) nie będzie można używać tego zapisu stanu gry z czystym TFW, więc tak jakby zrywacie plomby gwarancyjne. Dodam, że miałem problem ze zrobieniem tego z bronią TOZ-34, ale podejrzewam, że był to efekt właśnie w/w sekcji effects(albo coś pomieszałem, bo jak ja coś robię, to zostawiam taki bałagan, że nie dziwię się, że gra się gubi :E ).
I wybacz smoq, że piszę w Twoim temacie, ale nie widziałem sensu zakładania nowego, a komuś może się to przydać.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smoq2, r_populik.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Cze 2011, 18:20

Więc tak... Odkryłem, choć nie jestem w stanie dokładnie opisać dlaczego tak jest bo configi w tej kwestii milczą, że obrażania helikoptera są 5 razy, jak nie 10 razy, większe jeżeli strzelamy w to miejsce:

Image

Więc karabin snajperski w łapę i 3-4 celne strzały w kabinę! Heli zacznie się palić i odleci.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 22 Cze 2011, 18:52

Chodzi o kabinę pilota (a właściwie celowniczego)?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 22 Cze 2011, 19:22

Chyba i w pilota i w celowniczego. Tak powinno być logicznie. A z silnikami też taki motyw?
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 22 Cze 2011, 21:42

A tak swoją drogą, czy będą te dynamiczne powiadomienia o helikopterze od samotników? W stylu" " O ku*wa! Właśnie zauważyłem helikopter na Wysypisku, kryjcie się jeśli Wam życie miłe!" ?
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Cze 2011, 10:08

Tak, słabe punkty to ogólnie cała kabina i wirniki.

Oczywiście czasami może pojawić się powiadomienie o nadlatującym heli.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sarlinov w 23 Cze 2011, 12:00

Zmienię temat na chwilę, bo dopadł mnie bug. Gdy wchodzę do Kordonu i lecę do bazy, nagle gra po prostu mi się zwiesza. Bez bugtrapa, nawet do pulpitu nie wywala. Loga nie podam wiadomo czemu.
Sarlinov
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 03 Lip 2010, 11:59
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 23:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez patryk38832 w 23 Cze 2011, 12:21

Mam dwa pytania:
1.Przystąpiłem do frakcji czyste niebo i pierwszym zadanie do wykonania jest zdobycie osady rybackiej. Wybiłem wszystko co żyje na bagnach i gdy wzywam odział do przybycia do dostaje komunikat "odział niemoże przybyc, bo ścieżki są niebezbieczne".Co mam zrobic by odziały ruszyły dupe z bazy czystego nieba.
2.Czy można przedostac sie do Prypeci?
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 23 Cze 2011, 12:32

1. Musisz zająć przynajmniej jeden punkt w Kordonie, przy którym jest przejście na Bagna, a na Bagnach to przejście, którym wyjdą. Musi być przynajmniej jedno bezpieczne przejście.
2. Nie można. Most jest podniesiony. I nie próbuj. To zabugowany teren.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive patryk38832.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez patryk38832 w 23 Cze 2011, 12:39

W Kordonie wybiłem wszyskich z "Oporu" i zająłem ich baze i gdy zdobęde obojętnie jaki posterunek w Kordonie to gdy wzywam odział to wywala mi na pulpit.
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Cze 2011, 15:28

@ patryk38832 - Gdy przyłączasz się do Czystego Nieba to Osada Rybacka powinna być już w posiadaniu tej frakcji, więc pierwsze zadanie jakie powinieneś dostać to przejęcie Północnego i Południowego Gospodarstwa. Coś musiało się mocno pomieszać. Zacznij od nowa, najlepiej pierw instalując moda jeszcze raz, bo jak widzisz, inni nie mają takich problemów. I jak masz wywałki do pulpitu to pokaż log.

@ Sarlinov - Reinstall gry? :) Może nawet format. Zawieszki to nie wina moda.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez patryk38832 w 23 Cze 2011, 15:58

podziękował, wiec zaczne jeszcze raz.
ps. gdy przyłączałem się do czystgo nieba to było ich zaledwie piętnastu, a bagna były w posiadaniu oporu, więc
osada rybacka też i dlatego pierwszym moim zadaniem było jej zdobycie.Po zdobyciu osady rybackiej nie zaliczyło mi wykonania tego zadania i tu chyba gdzieś był błąd.
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości