[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Cze 2011, 23:58

Smoq- z RPG trudno jest zdjąć śmigłowiec szturmowy...to ostateczność...najpierw w bazach powinni się chować, gasić ogniska, po prostu brak żywej duszy...gdyby się zdarzyło że jakiś NPC czy gracz nie dobiegnie, nie ukryje się rozpoczyna się walka z wiatr...wirnikami. Poza tym nie każdy Heli ma przelecieć nad bazą...


Jednak testy wykazały, że nie opłaca się dawać możliwości walki NPC z helikopterem bo najzwyczajniej nawet 10 bubków z RPG dostanie wpie*dol. Nie wiem jeszcze czy dotyczyć to będzie też kompanów. A co do chowania się to mam nadzieję, że widziałeś wcześniejszy filmik. Jak na nim wiać, Skład na Wysypisku po prostu zamarł.

A jak będzie podczas walki z patrolami "bezfrakcyjnymi"? Renegaci albo monolit - rozumiem że będą się chować, ale co z wojskiem? Będzie kontynuować walkę ze stalkerami? Teoretycznie ci wojskowi chcieliby się skontaktować z tym śmigłem i uzyskać pomoc, bo przecież znają pozycje stalkerów, do których akurat strzelają, więc mogliby je podać.
Może można zrobić to tak, że śmigłowiec będący akurat w pobliżu będzie atakował oddział, który jest atakowany przez oddział wojska? A w tym wypadku stalkerzy npc nie chowaliby się, tylko dążyli do wyeliminowania żołnierzy.
I co z mutantami - będą atakowani przez śmigło? Trudno sobie wyobrazić pilota, który przepuści okazję wpakowania rakiety kontrolerowi :E .
Chyba żeby też ustawić jakoś procentowo, jakąś szansę że śmigłu się będzie chciało walić do mutantów?


Spotkanie wojskowych i jednocześnie patrolu helikopterowego graniczy z cudem. Nie mniej jednak coś będę musiał z tym zrobić. :/ Nie będę się rozpisywał, ale ze strony technicznej może być to problematyczne.
Mutantami raczej nie będę się przejmował, bo wątpię żeby dowództwo cieszyło się gdy ich pilot zmarnował 300 sztuk amunicji i 5 pocisków rakietowych do zabicia watahy dzików. Myślałem, żeby zrobić to trochę bardziej realistycznie, i zmusić mutanty do ucieczki przed wielkim, hałasującym straszydłem, ale jeszcze się zobaczy.

Edit: Będą latać tylko Mi-24 czy Mi-2 też?


A po grzyba kombinować nowy skoro w czystym niebie już jest.
Pojawia się nad Szpitalem, nawiasem mówiąc.


W Czystym Niebie(i ogólnie Stalkerze) mamy tylko jeden model śmigłowca - Mi-24. Musiałeś coś pomieszać bo nad szpitalem lata właśnie Mi-24.

Tak poza tym, w Bazie Powinności w Agropromie na dachu jednego z budynków zalega helikopter. Może mogliby go odpalić po zajęciu odpowiedniej ilości punktów ( niebieskich ) ?


Kubekpop ma rację, a ja jeszcze dopowiem, że nie zamierzamy dawać frakcjom helikopterów. I tak fakt, że w TFW frakcje mogą liczyć sobie >150 członków jest mocno naciągnięty jeżeli chodzi o świat Stalkera.

Filmik rewelka. Czyli chyba możemy zachowywać nadzieję na walki npc - śmigłowiec. Jak odleciał kawałek po zabiciu paru, to myślałem że ucieka, "odstraszony ogniem npc-ów".
Zastanawia mnie, czy ten nieskładny ogień zombiaków wynika z tego że są czym są, czy z tego że strzelają do helikoptera? Zaś strzały śmigła są wręcz chirurgiczne. :)


Niestety walki NPC vs heli nie będzie. Na górze tego postu jest napisane dlaczego. Tylko zombi są(będą) na tyle głupie aby strzelać do helikoptera szturmowego. I tak, to że strzelają gdzie popadnie wynika też z faktu, że to zombi. Możesz to sprawdzić samemu. Podejdź na 10m do zombiaka i zobaczysz, że trafia cię co piętnasty strzał. Nigdy mi po prostu nie pasowało, że chodzące mięso może ustrzelić gracza z 50 metrów. I tak mi nie pasuje, że w ogóle potrafią strzelać.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 22 Cze 2011, 06:57

Co do zombiaków to racja i faktycznie dobry pomysł.
A z tymi śmigłowcami to nie wiem, bo głowę bym dał że to nie jest Mi-24:
http://images.wikia.com/stalker/images/9/9f/Hip.jpg
i link do walki z nim (koło 5:10):
:

Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 22 Cze 2011, 08:22

Prawdopodobne iż jest to Mi-2, na pewno nie Mi-24, który ma 5 łopat śmigieł, a ten tylko 3 (jak Mi-2). Nie zmienia to faktu że Mi-2 jest bardziej transportowy więc raczej nie będzie patrolował...


@ smoq - dało by się zrobić tak, żeby w bazach (punktach) udawało im się zawsze ukryć, a na otwartym polu nie zawsze? Bo na kij patrole skoro nawet 5 stalkerów by nie ubili...losowo wybierana grupa by "nie zdążyła" i bum, nieszczęście gotowe, frakcja dużo nie straci, a i na marno latać nie bedą...
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 22 Cze 2011, 10:34

To w końcu gracz będzie mógł to jakoś ustrzelić? I jeśli tak, to ile XP dostanie? I można by zrobić tak, że po ustrzeleniu helikoptera nie będzie patroli przez kilka dni, bo tak jak napisałeś, Ukraina nie ma wielkiej floty, a w szczególności jakaś mała wojskowa placówka. Niech poczekają kilka dni na dostawę nowego... I dobrze zrozumiałem, że patchy już nie będzie, tylko będziesz pracował nad finalną wersją?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 22 Cze 2011, 10:56

Panowie, na jakim sprzęcie gracie w TFW ??? Ja mam Laptoka C2D 2,4Ghz ; 4DDR + 4 dodane virtualnie ; Grafika 512 własnej pamieci i mi przycina grafikę, troche wiesza i klatkuje. W orginalnej wersji bez moda wszystko śmiagało bez problemu.
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 22 Cze 2011, 11:11

No widzisz, a ja mam o 0,4 GHz mniej, gpu dwa razy mniejsze i 2 GB ramu i tylko czasami tnie, jak biegnę przez mapę. Los łaskawy był. Jak grasz z atmosfearem, to spróbuj bez, może pomoże.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Cze 2011, 11:21

@ Rieekan - Faktycznie!! Nie wiem jakim cudem to w ogóle lata bo w configach nie ma nigdzie nawet linku do tego modelu. Zobaczę co da się z tym zrobić.

@ KPBMacho - Nawet w bazach czasami jednemu czy dwóm nie uda się schować, więc na otwartym terenie będzie to jeszcze trudniejsze. Oznacza to zawsze więcej ofiar. :)

@ kubekpop - Można ustrzelić jak najbardziej. Będzie to jednak bardzo trudno gdyż helikopter jak zacznie się palić to się wycofuje. Strzał z RPG w dolną cześć kadłuba zazwyczaj powoduje natychmiastowe wycofanie. Celny strzał w wirnik czy ogon powinien natychmiastowo strącić maszynę. Ile XP za to będzie to jeszcze nie wiem. Nie wiem też czy wpłynie to jakkolwiek na częstotliwość patroli.

@ Victor0 - Mod dodaje nową zawartość(Bardzo dużo nowej zawartości) co zawsze będzie skutkować spadkiem wydajności w porównaniu z podstawową wersją gry. Jeśli mam szacować to zapotrzebowanie TFW wzrosło o 25-30% w porównaniu z podstawowym Czystym Niebem.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 22 Cze 2011, 11:30

Bo to śmigłowiec MacGyvera, zrobiony z niczego! :E
Ciekawe, dlaczego jego dane są ukryte.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Cze 2011, 12:16

@ Rieekan - W all.spawn jest wpisane, że ma używać tego modelu, więc nie tak znowu ukryte. ;) Przed chwilą zobaczyłem jak wygląda jego walka z zombiakami. - :facepalm: Zostajemy przy Mi-24. Może zrobię taki bajerek, że będzie np 25% szansy przy każdym rozpoczętym patrolu, że zamiast Mi-24 będzie leciał właśnie Mi-2 nie włączając się w walkę. Taki mały bajerek. Jak w niego strzelimy to tylko przyśpieszy i zaczną się drzeć w radiu.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wheeljack w 22 Cze 2011, 12:30

A może tam gdzie podczas patrolu zauważył stalkerów za kilka minut przyleci Mi24 i zacznie atakować? :P
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez v4ndal w 22 Cze 2011, 13:59

Skoro tworzenie wlasnej frakcji moze byc mozliwe tylko wymaga czasu to juz czekam na takiego moda ;DD. nie spieszy mi sie moge czekac nawet kilka lat ;P
Take no prisoners comrades.
Awatar użytkownika
v4ndal
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 20 Maj 2011, 21:38
Ostatnio był: 22 Sty 2012, 12:56
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 22 Cze 2011, 14:05

Może by jednego Mi-2 ustawić jako lekkie wsparcie dla bazy wojskowej w kordonie? Że niby dowódca poprosił o wsparcie śmigłowca, ale wszystkie Mi-24 są zarezerwowane dla patroli w głąb zony i wcisnęli mu jakiś złom. Nie zbliżałby się do wiochy stalkerów i pojawiał tylko podczas ataku na posterunek.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość