przez paintball_0 w 11 Cze 2011, 23:32
Z tego, co widać na niemal ośmiu minutach gameplayu, to różnica między jedynką a dwójką kończy się na silniku graficznym. PRowiec od CI opowiada tylko o grafice. Cry Engine to, Cry Engine tamto. Przecież wszyscy wiemy, jakie możliwości ma Cry Engine 2!
Żadne pytanie o wielkość gry i o swobodę rozgrywki nie doczekało się prostej i jasnej odpowiedzi.
Akurat gram w jedynkę (a raczej utknąłem w jedynce, która czeka w kolejce za Wiedźminem 2) i jestem w stanie wiele jej wybaczyć, jako że była to pierwsza od wielu lat odważna próba stworzenia gry dużego kalibru przez CI. Ale dwójka jest tworzona na Cry Engine 2! W tym przypadku CI nie ma jak zwalić winy o AI, czy fizykę na silnik!! Tym razem nie daję im żadnej taryfy ulgowej. Jeśli nie nauczyli się na własnych błędach, to ja tej grze powiem "nie".
ps.: Multi w sniperze jest zaskakująco przyjemne. Osobiście nie przepadam za multi (bo nie mam z kim grać, a z obcymi nie lubię), ale przepiękne projekty map i dobrze zbalansowane bronie bardzo przypadły mi do gustu. Najlepsze w multi jest to, że nie giniesz po 1 sec od respawnu, bo ktoś akurat kampi respa, albo w grze nie zaimplementowano żadnych zmiennych środowiskowych i wystarczy tylko nie ruszać myszą, a trafi się perfekcyjnie w punkt.