[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 04 Cze 2011, 07:40

A jak tam z moim pytaniem? Jak zmienić broń oddziałom frakcji?
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez patryk38832 w 04 Cze 2011, 08:27

smoq2 napisał(a):@ patryk38832 - Nie

@ krycha - Masz w folderze Gamedata plik tfw_temp_storage.tfw? Bo nie może go gra znaleźć. Jeżeli nie masz to przeinstaluj jeszcze raz moda.

@ mam ten plik, tylko co dalej ?
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Cze 2011, 10:20

@ Rieekan - Wybacz, czasem się gubię w natłoku pytań. Otwórz plik gamedata/configs/misc/weapon_tiers.ltx. Tam masz sekcję [resource_to_tier] która działa jak swego rodzaju legenda. Jeżeli chcesz zmienić ekwipunek dla np. Powinności która posiada 2 niebieskie punkty, to szukasz który to będzie tier: "2 = tier2"

Później jak masz tier to szukasz dolg_tier2. Tam będzie lista broni głównej i pobocznej. Gra zawsze wybiera losowo po jednej, z tym że zawsze w liście broni głównej musi być przynajmniej jedna broń maszynowa.

@ patryk38832 - To pytanie o plik nie było do ciebie tylko do Krychy. Dla ciebie była tylko odpowiedź: "Nie"
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rieekan.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 04 Cze 2011, 11:16

Spoko, dzięki.
Npc wolą używać broni (ze swojego eq lub z leżących na ziemi, czy w eq trupa) z wyższym rankiem w configs\mp\mp_ranks? Jesli tak to czym się pokierują jeśli np. Abakan i LR300 są w tej samej linijce w available_items? Ma coś z tym wspólnego "NPC_default_prior " w pliku broni w weapons?
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 04 Cze 2011, 11:30

Wydaje mi się, że na to ma wpływ skrypt TFWweapon_manager w /gamedata/scripts/

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rieekan.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez krycha w 04 Cze 2011, 12:32

mam ten plik "tfw_temp_storage.tfw" zajmuje on 4kb
"Ten,któremu starczy odwagi i wytrwałości,by przez całe życie wpatrywać się w mrok,pierwszy dojrzy w nim przebłyski światła"
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
krycha
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 26 Mar 2011, 19:07
Ostatnio był: 25 Lut 2012, 11:07
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 04 Cze 2011, 12:38

To spróbuj usunąć gamedatę, i zainstalować na nowo moda
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Cze 2011, 12:44

@ krycha - No to bardzo dziwne, bo plik jest a jednocześnie nie może go gra wyszukać. Sprawdź czy przypadkiem folder gamedata albo ten plik tfw_temp_storage.tfw nie jest zaznaczony jako "Tylko do odczytu". Jeżeli nic nie pomaga, przeinstaluje grę, patacha i później moda.

@ Rieekan - Tablica preferencji broni jest w tym pliku co podał kubekpop. Im większa liczba przypisana do broni, tym wyżej broń jest w hierarchii. Tablice są trzy, normal_weap_table, sniper_weap_table i anti_pest_weap_table.

normal_weap_table używana jest do wyboru broni w walce z innymi NPC czy graczem.

sniper_weap_table używana jest tylko przez kompanów gdy wróg jest daleko.

anti_pest_weap_table używana jest przy wyborze broni podczas walki z mutantami.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 04 Cze 2011, 14:19

Ok, dzięki wam obu.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 05 Cze 2011, 21:31

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:162: C stack overflow


Mniej wiecej ciągle w tym samym miejscu: wysypisko, pchli targ , z piętra przy pomocy Sako elminuję bandytów.

Uwagi moderatora:

Logi w CODE
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Cze 2011, 22:03

@ Victor0 - Wyślij mi save gdzie problem się powtarza.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez tiruriru w 05 Cze 2011, 23:35

Gram uparcie w TFW pomimo, że wywala do Pulpitu średnio co 10 minut.
Czy to wina moda czy silnika? Czy jest coś co mogę zrobić, naprawić żeby nie wywalało gry?
Załączam log.
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S6, 2562.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30165 files cached 29 archives, 5345Kb memory used.
Init FileSystem 1.404415 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[1955780 K], reserved[25300 K], committed[116008 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10146 K], process heap[674 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5819 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:65C]: NVIDIA Quadro FX 770M
* GPU driver: 8.17.12.6776
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2018 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [678 ms]
"c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 129805 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    909 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 1215 ms
* phase cmem: 120722 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 519 ms
* phase cmem: 107817 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 597 ms
* phase cmem: 107817 K
Wczytywanie zapisanej gry "killer_08_tfw_a.save-cvu9506.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22762 objects are successfully loaded
* Game killer_08_tfw_a.save-cvu9506 is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\killer_08_tfw_a.save-cvu9506.sav' (12.457s)
* phase time: 12456 ms
* phase cmem: 170768 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 1011 ms
* phase cmem: 170822 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 1136 ms
* phase cmem: 170855 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 180 ms
* phase cmem: 170855 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 3551 ms
* phase cmem: 240554 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 536 ms
* phase cmem: 241564 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 14563 verts, 455 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 32654 verts, 1020 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60931 verts, 1904 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 346542 indices, 676 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 18028 verts, 211 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048440 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 20934 indices, 40 Kb
* phase time: 357 ms
* phase cmem: 241749 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 203 ms
* phase cmem: 246092 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10614 v(20), 5612 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(207K), IB(32K)
* phase time: 287 ms
* phase cmem: 246112 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\darkvalley\level.hom
* phase time: 178 ms
* phase cmem: 246485 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 583 ms
* phase cmem: 246485 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 415 ms
* phase cmem: 246485 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1136, 498477 K
* t-report - lmap: 8, 8193 K
* phase time: 2226 ms
* phase cmem: 274393 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 949 ms
* phase cmem: 274393 K
* [win32]: free[683724 K], reserved[59812 K], committed[1353552 K]
* [ D3D ]: textures[543229 K]
* [x-ray]: crt heap[274393 K], process heap[8509 K], game lua[81414 K], render[154 K]
* [x-ray]: economy: strings[19935 K], smem[1084 K]
! Can't find texture 'wpn\wpn_pms'
* MEMORY USAGE: 340873 K
* End of synchronization A[1] R[1]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\sim_squad_generic.script:869: attempt to index a nil value
 

stack trace:

tiruriru
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 05 Cze 2011, 23:24
Ostatnio był: 14 Lip 2011, 23:54
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości