[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 02 Cze 2011, 15:13

Kłopotliwy save w Agropromie poszedł na maila. Szczegóły masz w mailu.
[EDIT] Po przywróceniu oryginalnego outfit.ltx działa dobrze. Czy na prawdę drobna modyfikacja ltxów może tak wpłynąć na stabilność?
[EDIT2] I dalej coś jest nie tak. Mam już tylko zmieniony plik actor.ltx pod kątem nieśmiertelności i jako nagrodę dostaję amunicję, a wywala mnie w budynku B instytutu. Wcześniej udało mi się wytępić tu powinność ( pomogło przywrócenie oryginalnego outfit.ltx ). A teraz znowu przy przejmowaniu tego szajsu mnie wywala bez loga. Nie używam władcy zony. Wysyłam ci także ostatniego save.

EDIT 3
I teraz nie mam żadnych opcji dialogowych z kompanem, tylko "Cześć". A reinstal naprawił poprzednie problemy.
I taka uwaga odnośnie rozgrywki. Trochę irytujące jest, jak zdobędziesz jakiś punkt (albo wiele) i wzywasz posiłki, to ci mówią, że nie mogą ci dać więcej ludzi. Rozumiem, że nie ma nieograniczonej liczby składów, ale oni nawet sami nie chcą iść do zdobytych punktów, tylko tam, gdzie są wrogowie. Można by zrobić tak, żeby najpierw szli do punktów bez wrogów?
Ostatnio edytowany przez kubekpop 03 Cze 2011, 15:33, edytowano w sumie 6 razy
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 02 Cze 2011, 15:19

A ja mam takie pytanie: gdzie w plikach jest opisane, jaką broń dzierżą oddziały w zależności od czegoś? Niby w character_desc_general są npc o różnych lvl-ach ale tylko renegaci mają przydzieloną broń, a reszta: [spawn] \n
Jak można im zmienić broń?
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Yogi Killah w 02 Cze 2011, 19:26

@ smoq2
Dzięki za FileFactory - teraz dobrze się ściągnęło i bez błędu :) ściągam FlashGetem
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do pozostałych 11% - wklej to do podpisu
Image Piszę poprawnie po polsku.
Image
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja jest to, że się z nami nie kontaktują.
Albert Einstein
Awatar użytkownika
Yogi Killah
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 25 Lip 2008, 18:06
Ostatnio był: 03 Paź 2014, 21:16
Miejscowość: Kielce i okolica/Zona
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 02 Cze 2011, 23:36

Postular, prośba coby w grze pojawiła się broń typu "Barretta", niech będzie cieżka i droga, hmmmm. :D
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 03 Cze 2011, 06:03

Chyba chodzi o kb Barrett?
Poroniony pomysł. Czy do Zony pasuje półtorametrowe bydlę o wadze 14kg? Jest to broń typowo snajperska. Więc powiedzcie co to za frajda leżeć w Zonie pół dnia aby ściągnąć cel oddalony o ponad kilometr? Gdzie tu coś związanego ze stalkerstwem?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez krycha w 03 Cze 2011, 14:08

eee mam loga
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
"Ten,któremu starczy odwagi i wytrwałości,by przez całe życie wpatrywać się w mrok,pierwszy dojrzy w nim przebłyski światła"
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
krycha
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 26 Mar 2011, 19:07
Ostatnio był: 25 Lut 2012, 11:07
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 03 Cze 2011, 14:25

@krycha Masz oryginalną wersję gry? Bo TFW nie trawi cracków. I zawsze to masz w tym miejscu/czynności, czy w losowych momentach? I też uważam, że Barretta (czy jakoś tak, ale broń kojarzę) by tu nie pasowała.
I dla używających spawnera dobra informacja: Jest nowa wersja naprawiająca parę większych i mniejszych błędów. W razie kolejnych błędów pisać - bo jakoś tylko jedna osoba mi napisała, że jej nie działa, a to co uploadnąłem nie miało prawa działać... Ale już działa.
viewtopic.php?f=48&t=14112&p=164231
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez krycha w 03 Cze 2011, 14:37

mam orginał z najnowszym patchem i to się dzieje jak włączam nową gre
"Ten,któremu starczy odwagi i wytrwałości,by przez całe życie wpatrywać się w mrok,pierwszy dojrzy w nim przebłyski światła"
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
krycha
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 26 Mar 2011, 19:07
Ostatnio był: 25 Lut 2012, 11:07
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Cze 2011, 16:23

@ Victor0 - Niestety nie, bo maksymalny obszar w którym wczytywane są NPC to 150m. Dalej jest generowany tylko teren. :P

@ krycha - Wklej też kilka linijek wyżej. To co pisze poniżej "WARNING!!! WARNING!!! WARNING!!!".
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez patryk38832 w 03 Cze 2011, 18:33

czy jest mozliwosc odblokowania przejsc np.miedzy dolina mroku a kordonem,bagnami a agropromem, itp.
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez krycha w 03 Cze 2011, 19:44

masz całego loga
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD ATHLON XP, F6/M6/S2, 1669.00 mhz, 11-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29851 files cached 32 archives, 5313Kb memory used.
Init FileSystem 3.251251 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'renderer'
~ Valid arguments: renderer_r1
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1960292 K], reserved[24396 K], committed[112400 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10097 K], process heap[677 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5819 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
! Unknown command:  r2_sun_far
~ Invalid syntax in call to 'r3_msaa_alphatest'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_atest_msaa_dx10_0/st_opt_atest_msaa_dx10_1
! Unknown command:  r3_msaa_opt
~ Invalid syntax in call to 'renderer'
~ Valid arguments: renderer_r1
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:326]: NVIDIA GeForce FX 5500
* GPU driver: 7.15.10.9685
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 644 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0200/2.0/20), ps(ffff0200/2.0/20)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(20),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 8
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: Cannot locate gamedata\tfw_temp_storage.tfw
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:
"Ten,któremu starczy odwagi i wytrwałości,by przez całe życie wpatrywać się w mrok,pierwszy dojrzy w nim przebłyski światła"
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
krycha
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 26 Mar 2011, 19:07
Ostatnio był: 25 Lut 2012, 11:07
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Cze 2011, 20:35

@ patryk38832 - Nie

@ krycha - Masz w folderze Gamedata plik tfw_temp_storage.tfw? Bo nie może go gra znaleźć. Jeżeli nie masz to przeinstaluj jeszcze raz moda.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości