[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 30 Maj 2011, 20:43

Co do twojej opinii ViS to prawda jak w pysk strzelił :) Fabuła świetna choć czasem monotonnie. Te bronie z WW2 to takie kichy raczej bo ani to ładne, ani atrakcyjne ani ładnie nie animowane (tak samo jak SCAR) no i jedynym mistrzostwem dla mnie to Mosin jest... Świetny efekt celowania oraz ten model... Na uwagę zasługuje M134... Jak komuś nie leży takie oręże to zbierzcie te instrukcje aby chociaż oko nacieszyć bo broń wykonana jest świetnie i lepiej się prezentuje jak w OL czy NS. Dodać mogę jeszcze tego Bibliotekarza... Co w tym K@#$%A fajnego? :facepalm: Grałem w Metro... Tam się tak żywo ruszał... Miał ten klimat w ryzach a tu? Tutaj to najgorszy mutant (chodzi o wykonanie)... Tak samo bzdurne pająki i inne cudawianki nie ze Stalkera. Wolę już inne odmiany Burerów i innych. Połamaniec jest Zombie? Bo jego wytrzymałość to jakaś kpina... Według opisów w każdym modzie to jakieś ludzie są i to z rozumem ale zmutowane więc wątpię że strzał w łeb z .50cal wytrzyma... Na szczęście ten przesadyzm da się znieść :) Przynajmniej Chimera pada szybko a nie jak w NS po 700 nabojach jak nie więcej :facepalm:
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 30 Maj 2011, 21:35

A niech to... Idzie się wkurzyć. Cofnąłem już się o 4 lokację i z nadzieją wchodzę do Doliny Mroku i to samo 15 sekund i dzień dobry pulpit. Przeinstalowałem moda, poprawnie dodałem fixa i spolszczenie. Kurna i to przecież nie jest Czarnobyl1,Czarobyl2 ani Prypeć, żeby tak wywalało do pulpitu. :(
Co z tym zrobić :+: :+: :+:
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 30 Maj 2011, 23:20

Znam to z autopsji. Spróbuj zapisać trzy różne save'y sprzed dwóch lokacji w tył, i zapisz je pod innymi nazwami.U mnie to była ostateczność i zawsze pomagało.Jak tylko wejdziesz na "feralną" lokację, zrób dwa save'y z różnymi nazwami.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 31 Maj 2011, 14:26

Ok spróbuję.
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Cromm Cruac w 31 Maj 2011, 15:10

Te wyloty mają coś wspólnego z przechodzeniem NPCów z ofline do online. Najgorsze, że jak problem wystąpił już podczas poprzedniego pobytu w danej lokacji i się zapisał w sejwie to za każdym powrotem do niej i zbliżeniu się do postaci z tym błędem następuje wylot. Ja tak miałem np. z Barem. Wlazłem od strony magazynów, przeszedłem do Dziczy i nie było problemu. Potem wlazłem z powrotem i za każdym podejściem do baru - wylot. Wczytałem sejwa z Dziczy wlazłem jescze raz - to samo. Polazłem jakoś naokoło, wlazłem od Wysypiska - to samo. No to wczytałem tego sejwa co zrobiłem zaraz przy wejściu z magazynów. I tu ciekawostka, do Dziczy przejść mogę, do baru się napić nie (wylot). Dopiero wczytanie sejwa z magazynów (zanim wystąpił błąd) pomogło.
Stąd wniosek, że któremuś NPCowi przy barze zrąbało się coś jak był w offline (daleko od gracza) i z każdą próbą przejścia w online wychaszczał grę.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 19 Wrz 2024, 22:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 31 Maj 2011, 15:27

Hmmm. A jakiś sposób na to istnieje?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 31 Maj 2011, 15:34

Kula w łeb ale nic nie poradzisz bo zanim się NPC wyświetli to widzisz już pulpit :/ Chciałbym zaznaczyć że owe błędy wiążą się z głupawym AMK... Co w nim takiego świetnego to nie wiem ale wszędzie to jest pchane i stąd tak wiele problemów z grą... Bawi was:

- wypadanie broni po postrzale i po wpadnięciu w anomalię (uszkodzenie broni w anomalii po wypadnięciu)?
- wirowanie po 2 kulkach kiedy trzeba szybko strzelać by zaliczyć zadanie?
- uciekanie NPC kiedy schowa broń a ma coś wykonać?
- złodziejstwo na które nie ma lekarstwa i trzeba wszystko taszczyć ze sobą?

Mnie nie...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 31 Maj 2011, 15:43

A mnie tak :) I brakuje mi jeszcze parę innych rzeczy, które jeszcze bardziej utrudniły by (zbliżyły do rzeczywistości) rozgrywkę.
Widzisz, każdy ma swój gust i swoje oczekiwania od gry.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez robi-pl w 31 Maj 2011, 20:01

Siemka.Mam problem z odnalezieniem planow przejscia podziemnego w Bunkrze Sterowania monolitem.O ile pamietam byly na koncu korytarza w ostatnim pomieszczeniu,teraz nie moge ich znalezc.
robi-pl
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 09 Lis 2009, 12:33
Ostatnio był: 14 Mar 2013, 11:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 31 Maj 2011, 20:14

Szukaj dobrze. Na pewno tam gdzieś są.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 31 Maj 2011, 20:14

djcycu napisał(a):- wirowanie po 2 kulkach kiedy trzeba szybko strzelać by zaliczyć zadanie?


Tego draństwa nigdzie nie mogę znaleźć. Na moddb otrzymałem odpowiedź, o której nie wiem co myśleć.

Do you mean something spinning after a hit? If so that isn't normally what happens in SOC, usually there is a kick to the hit only.

The files for the weapons are the individual weapons LTX files and the weapons.ltx that holds the ammo data. It is in the config\weapons folder and for MP in the config\mp\weapons_mp folder, hope that helps.


Można nieco jaśniej?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez robi-pl w 31 Maj 2011, 20:27

Przeszukalem caly bunkier i dokumentow niema .Wporadniu na Stakerteam tez pisza ze na koncu korytarza,a tu ich niema "pomocy"
robi-pl
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 09 Lis 2009, 12:33
Ostatnio był: 14 Mar 2013, 11:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości