Garść screenów z nadchodzącej, finalnej wersji Autumn Aurora...wiele tekstur zostało podmienionych na te o znacznie lepszej jakości (w pierwotnej (momentami niedopracowanej) wersji, często można było zauważyć, że niektóre tekstury np: ogrodzenia/rur składają się z mocno kontrastujących, umieszczonych obok siebie kwadratów, co z bliska wyglądało bardzo brzydko). Ponadto- ulepszone shadery (podbity bump mapping oraz parallax mapping). Opcjonalnie będzie można wybrać wersję z kolorami bardziej nasyconymi, jak i nieco spranymi- dla tych co wolą bardziej "depresyjne" oblicze Strefy. Poprawiłem oraz podmieniłem też wiele dźwięków, muzykę tła (nieco "wzbogaciłem" muzykę obecną w podziemiach, laboratoriach- teraz naprawdę można się przestraszyć). Najwięcej czasu (o dziwo) zeszło mi z ustawieniami pliku user.ltx, tak aby wyeliminować efekt "żarówy" (świecących na biało betonowych płyt / karoserii samochodów) oraz dopasować ustawienia tak, aby obraz po prostu nie męczył oczu i nie był jednocześnie ciemny (czarne cienie itp...). Z mniejszych zmian to takie drobiazgi jak świecące artefakty, zmieniona muzyka w Barze, całkowicie przerobione Menu Główne oraz muzyka w nim zawarta, nowe ekrany ładowania i kilka innych...
(Znowu zapomniałem ustawić parametr odblasku na mniejszy- na screenach jest on w granicach 7, tak więc jeśli ktoś uważa, że niektóre elementy dość mocno błyszczą, to niech się nie obawia bo wartość domyślna to będzie 2.5)
Pozdrawiam.
EDIT: W paczce będzie również mini-mod autorstwa MacroN'a - FOV SWITCHER, który powiększa kąt widzenia. Większość screenów została zrobiona z użyciem tego narzędzia (można to poznać po kolbie karabinu oraz rękach- więcej ich widać).