[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 24 Maj 2011, 21:53

@ Victor0 - No ok, ale następnym razem jakbyś widział, że coś jest nie tak, a nie powoduje to wywalenia do pulpitu, to postaraj się poczekać z przeinstalowywaniem bo mogę chcieć save'a. :) Wiem, że chcecie mieć z moda jak najwięcej frajdy, ale moim priorytetem jest jednak dopracowanie go w 100%, tak żeby inni nie musieli przeinstalowywać całej gry aby naprawić jakiś problem.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 25 Maj 2011, 16:24

Dlaczego nie mogę dać kompanowi granatów? Wiem, wiem, pisałeś już o tym, że planujecie to dodać, ale czemu w ogóle to wycięliście. Czemu kompani nie mogą korzystać z systemu używania granatników od NPC? Bo ostatnio jakiś stalker do mnie strzelił z granatnika, to sobie pomyślałem, że skoro on może, to kompan też powinien...

I pytanie do smoq2:
:

Jakbyś już sprawdzał WZ i sprawę teleportera, to dałbyś mi znać na PW? I mam nadzieję ( nic nie wymagam - to tylko nadzieja ), że uda się to skończyć w tym tygodniu. Po prostu jestem strasznie niecierpliwy. Musisz mi to wybaczyć. W międzyczasie próbowałem połączyć TFW z innym teleportem itp., ale coś mi nie wychodziło, więc poczekam, aż mi coś poradzisz. W sumie mógłbym z innym połączyć, ale to by wymagało zmian w kilku skryptach, które mają wpływ na rozgrywkę, a ja nie chcę tego zmieniać. Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 25 Maj 2011, 16:38

Czy mozna poprawić troche przyznawanie, odbieranie "punktów sympatii". Biegam jako samotnik. I często kłucę sie z innymi o ciało , lub broń. No i inni samotnicy walą we mnie jak w tarczę, a jak ja ich rozwale to zabiera mi to punkty sympatii. Skoro oni pierwsi zaczeli strzelać do mnie to dlaczego ja za obrone trace. Niech gra to traktuje jako prywatne rozwiązywanie nieporozumień bez odbierania punktów sympatii we frakcji. Ten sam problem miałem z moim prywatnym kompanem który chciał mnie zlikwidować bo wziąłem część zabitego ciała mutanta. Musiałem go zabić i mi odebrało punkty sympatii.
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Maj 2011, 17:11

@ kubekpop - Musiało ci się coś wydawać, że ktoś pyknął w ciebie z granatnika, bo:

1. Nie ma takiego kodu/skryptu, który by to umożliwiał, i NPC najzwyczajniej nie potrafią obsługiwać granatników pod-lufowych.
2. Żaden NPC nie nosi ze sobą tego typu granatów.

Usunęliśmy dawanie kompanom granatów, bo na razie ich system ich nie obsługuje, i za każdym razem gdy kompan wyciągał granat, system szukał do nich "amunicji". Wtedy wszystko się wysypywało. Dodam je kiedyś jako wyjątek, może.
Zobaczę co z tą WZ jeszcze dzisiaj, ale na razie mam coś innego do roboty.

@ Victor0 - To, że kompan zaczął do ciebie strzelać bo podniosłeś część mutanta to jakiś błąd był. Skrypt dialogu o oddanie podniesionych rzeczy jest powiązany ze skryptem przeszukiwania ciał i schowków, a kompani z tego skryptu nie korzystają. Dałem pewne dodatkowe zabezpieczenia aby nic takiego więcej nie miało miejsca, ale nie wiem jak mogło do tego dojść, co mnie trochę martwi.

Bardzo proszę nie dawać mi wskazówek co mam więcej zrobić przy dialogu dotyczącego oddawania znalezionych rzeczy. Został on mocno zmieniony, rozbudowany i będzie dostępny w następnym patchu.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 25 Maj 2011, 17:18

Właśnie, jak już jesteśmy przy tym systemie oddawania sprzętu samotnikom... Mi jeszcze nigdy żaden samotnik nie kazał oddać sprzętu. Głównie wygląda to tak:
Jestem samotnikiem:
1. Idę na wysypisko ( na złomowisko pojazdów czy coś takiego )
2. Wybijam paru samotników
3. Kilku samotników zostaje żywych i w neutralnych stosunkach.
4. Zabieram sprzęt z poległych - oni nawet tego nie zbierają, tylko dalej przy ognisku siedzą.
5. Czekam chwilę - nic się nie dzieje.
6. Idę dalej.

Co zrobić, aby kazali mi oddać sprzęt?

I czemu kompan nie strzela do ludzi z własnej frakcji (głównie chodzi mi o Mrówkę, bo tych frakcyjnych to rozumiem).
Powinien mi pomagać w napadach itp., a on sobie stoi i nic nie robi.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Maj 2011, 01:08

@ kubekpop - Po pierwsze, żeby stalker uznał, że coś zabrałeś, to musi o tym przedmiocie wiedzieć, czyli iść żeby go podnieść. Jeżeli widzisz, że nikt nie interesuje się jakimś przedmiotem(nie idzie w jego stronę), to możesz spokojnie brać. Po drugie, relacja z daną frakcją wpływa na efekt końcowy. Jeżeli zainteresowany przedmiotem jest Samotnikiem a mamy np. pełny pasek relacji z Samotnikami, to jest około 85% szansy na to, że owy Samotnik najzwyczajniej oleje to, że wziąłeś sobie jakiś tam sprzęt, który on sobie upatrzył, bo przecież z ciebie równy gość nie?
A co do Mrówki, jeżeli Mrówka-Samotnik ma zaatakować innych Samotników, to powstaje pewien konflikt. NPC jakoś nie lubią się wrogo nastawiać do innych NPC z tej samej frakcji. Jednak powinien on mimo to włączyć się do akcji w momencie kiedy gracz postrzeli jakiegoś Samotnika. Trafienie powinno nastawić Mrówkę wrogo do celu gracza. Sprawdź czy jak trafisz jakiegoś Samotnika to czy Mrówka dalej sobie tylko patrzy. Niestety nie da się tego zrobić w przeciwną stronę, bo jak już mówiłem, oberwanie strzałem przez gracza nie uruchamia żadnej funkcji pod którą dało by się coś podpiąć.

[EDIT] 12:37, 27.05.11]

Dobra, no to robimy patcha patcha patcha.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 27 Maj 2011, 13:44

smoq2 napisał(a):
Dobra, no to robimy patcha patcha patcha.


A co będzie naprawiał? Doda tą amunicję NATO do listy handlu kompanów... i co jeszcze? I dziś go wrzucisz?

-I mówiłeś, że zobaczysz co z tym WZ. Znalazłeś jakieś wyjaśnienie? Czy nie da rady?
A z tym granatnikiem to może mi się wydawało, ale obok mnie coś wybuchło, a stalker wrogo do mnie nastawiony miał broń z podczepionym granatnikiem, więc...
[EDIT]
A dałoby się zrobić tak, że jak kompan ma kombinezon z noktowizorem, to nie używa latarki? Chyba, że nie zauważyłem i już tak jest...
[EDIT2]
Świeżo zainstalowany TFW Lite+patch. Nowa gra, druga przejmowana lokacja - bandyci. W trakcie zabijania szczura:
Kod: Zaznacz wszystko
* Saving objects...
* 19275 objects are successfully saved
* Game Admin_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\admin_quicksave.sav'
! Can't find texture 'loner_icon'
! [LUA][ERROR] There is no section [special_loner_bj] in point_table! [CRITICAL!!!]
! [LUA][ERROR] There is no section [special_loner_matrix] in point_table! [CRITICAL!!!]
! [LUA][ERROR] There is no section [special_loner_wheeljack] in point_table! [CRITICAL!!!]
! Can't find texture 'loner_wide'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 19769 objects are successfully saved
* Game bandit_02_tfw_a.save-lkg6221.sav is successfully saved to file 'd:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\bandit_02_tfw_a.save-lkg6221.sav'
stack trace:

001B:04EDDD19 xrGame.dll
001B:04F02699 xrGame.dll

Jedyne co zmieniałem w plikach, to w actor i system.ltx max. wagę i odporności ( nieśmiertelność ). Sprawdzę, czy błąd się powtarza i napiszę. Ewentualnie wyślę ci zapis gry. Nie wiem, czy ma to coś do rzeczy, ale już wybiłem jeden oddział specjalny samotników ( tych z loga z dopiskiem CRITICAL ). Ale to nie powinno robić błędów?
[EDIT3]
Kod: Zaznacz wszystko
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 1340 ms
* phase cmem: 230478 K
* [win32]: free[1253632 K], reserved[49484 K], committed[793972 K]
* [ D3D ]: textures[196548 K]
* [x-ray]: crt heap[230478 K], process heap[279654 K], game lua[117630 K], render[256 K]
* [x-ray]: economy: strings[19498 K], smem[1084 K]
* MEMORY USAGE: 277003 K
* End of synchronization A[1] R[1]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : callback_rotation
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\stalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line          : 32
[error]Description   : _valid( *parameter->m_rotation )
 

stack trace:

Wczytałem ostatni save ( ten automatycznie robiony przez TFW, i od razu poszedłem do tej lokacji ( bo poprzednio najpierw zająłem inną. I teraz mam innego loga.
[EDIT4]
To się dzieje zawsze przy zabijaniu drugiego szczura (pierwszy ładnie zdycha :E)
Ostatnio edytowany przez kubekpop, 27 Maj 2011, 16:40, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Platfus w 27 Maj 2011, 16:33

* End of synchronization A[1] R[1]

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : callback_rotation
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\stalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line : 32
[error]Description : _valid( *parameter->m_rotation )


stack trace:

Wczytałem ostatni save ( ten automatycznie robiony przez TFW, i od razu poszedłem do tej lokacji ( bo poprzednio najpierw zająłem inną. I teraz mam innego loga.


Wydaje mi się że nie masz jakiegoś pliku z animacją ale nie jestem pewien.
Platfus
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 31 Lip 2010, 15:17
Ostatnio był: 11 Maj 2019, 04:08
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez marianosi w 27 Maj 2011, 16:43

Ja z kolei mam inne pytanko, tak więc krótki i zwięźle - czy dałoby radę zmodyfikować jakiś plik lub coś tak by WSZYSTKIE oddziały frakcji były widoczne powtórnie na mapce świata?
marianosi
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 07 Kwi 2008, 15:17
Ostatnio był: 24 Mar 2013, 18:57
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 27 Maj 2011, 16:45

Masz w głównym menu w trakcie gry taką opcję TFW Ustawienia. Wejdź tam, i wybierz UKRYJ WROGIE ODDZIAŁY NA MAPIE :arrow: NIE
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Maj 2011, 19:43

@ kubekpop - Nie, nie patrzyłem na to bo mi wtedy coś wypadło. A ten twój błąd co wywala przy zabiciu szczura to za każdym razem jest? Jeżeli tak, to możesz mi save wysłać?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Soma w 27 Maj 2011, 20:29

Modzik jest poprostu BEST IN WHOLE UNIIIVEERSSE (najlepszy we wszechświecie dla niekumatych w angielskim) !!!!!11!! Bardzo mi się podoba,osobiście jest troche trudny dla mnie ale bardzo mnie się (pisę tak bo się mama czepia. -.-) podoba. Gratulacje dla autorów! :3
"Forget the past, carry the future."

Soma
Wygnany z Zony

Posty: 58
Dołączenie: 20 Maj 2011, 09:09
Ostatnio był: 07 Maj 2012, 19:51
Miejscowość: Baza FOXHOUND / Alaska
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości