[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez STALKER zoom w 22 Maj 2011, 17:02

kubekpop - U mnie ten save działa. Normalnie wybijam te mięsacze i jest git! P.S. Dzięki za save!

heh podoba sie?? :D
smoq sorki za problem. Mam taki pomysł by w TWF mieć np. 5 kumpli. Normalnie 2 i 3 do wynajęcia w składzie za ruble. Jak myślisz??
STALKER zoom
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 20 Mar 2011, 16:28
Ostatnio był: 05 Wrz 2011, 16:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sonny Psycho w 22 Maj 2011, 17:27

Czy da się przenieść Najebnika do bazy Samotników na Wysypisku? Albo, żeby handlarz specjalny tam się znajdował?
Bo niestety u mnie grając powinnością Najebnik na początku zginął w Jantarze :| . To może być z deka frustrujące zwłaszcza, jak ma on dostać na sprzedaż te unikalne rzeczy do wkładania w miejsce pistoletu.
Sonny Psycho
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 28 Maj 2010, 19:05
Ostatnio był: 22 Maj 2011, 17:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 22 Maj 2011, 18:27

Ups. I po podmianie pliku jak kazano, wyskakuje mi :
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:162: C stack overflow

Uwagi moderatora:

Logi w CODE
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 22 Maj 2011, 20:18

STALKER zoom napisał(a):kubekpop - U mnie ten save działa. Normalnie wybijam te mięsacze i jest git! P.S. Dzięki za save!

heh podoba sie?? :D
smoq sorki za problem. Mam taki pomysł by w TWF mieć np. 5 kumpli. Normalnie 2 i 3 do wynajęcia w składzie za ruble. Jak myślisz??

Tak. Szczególnie podoba mi się 100 tys RU. A co do tych kumpli, to smoq pisał, że dużo z tym roboty itp, a poza tym 2 wystarczy - w podobno w modzie są 3 miejsca na kompanów, więc w fabule będzie 3. Ewentualnie jednego zatrudnić. Ale ja mam inny pomysł - nie wiem, czy jest to do zrobienia, ale żeby jak kompan zginie, to z powrotem pojawiał się tam, gdzie był na początku, i znowu moglibyśmy go wziąć do zespołu, ale tym razem za kasę - i to grubą kasę. Może w ogóle zróbmy tak, żeby Najebnik handlował niewolnikami? :E
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 22 Maj 2011, 20:26

A propo Najebnika to mam problem już poruszany.
Mogę go znaleźć i cos kupić.
Ale gdy każe mi przyjsć po odbiór wchodzę na "planszę" gdzie sie znajduje i lipa.
Zadanie anulowane itp. itd.
Da rade cos z tym zrobić ?
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 22 Maj 2011, 20:31

Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 22 Maj 2011, 21:39

Tak se siedziałem w WC i myślałem o różnych rzeczach, no i przypomniał mi się ciekawy efekt z Far cry 2 gdzie bohater był chory na malarię i jak się nie wzięło prochów to się czuł coraz gorzej. No i tak se siedzę i się zacząłem zastanawiać czy nie dałoby rady dodać czegoś takiego, że każdy mutant w Zonie przy ugryzieniu miałby np 1% szansy na zarażenie nas jakimś syfem. Choroba mogłaby wyglądać tak, że z początku wszystko byłoby ok ale po upływie np doby postać by się męczyła zawsze tak jak przy obciążeniu ponad miarę, później by doszły problemy z widzeniem a na koniec zerowa krzepliwość krwi co czego efektem byłoby używanie olbrzymiej ilości bandaży do opatrzenia ugryzienia przez szczura (np krwawienie +2000%). I dodać do tego prochy leczące tą chorobę. Problemy z widzeniem można by zrobić coś pomiędzy zmęczeniem a efektem psionicznym kontrolera. Nie znam się ale wydaje mi się, że nie ma tutaj nic czego by się nie dało oskryptować. Pytanie czy Smoq2 to zaakceptuje i czy będzie chciał coś takiego dodać (bo może się okazać, że to jednak trochę pisania będzie). Ale wydaje mi się, że pomysł ten by w miarę urealistycznił rozgrywkę (skoro zwykłe zwierzęta roznoszą choroby to czemu te zmutowane w Zonie miałyby być gorsze? :P).

Co ty na to Smoq2? Ostatnio mam dużo czasu by wymyślać takie pierdółki więc z góry sorry jeśli ci dokładam zbędnej roboty :)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Maj 2011, 22:13

@ Victor0 - Kurde, jak to możliwe. Gdzie ty dostajesz ten błąd. Powtarza się w jakimś specyficznym miejscu czy jak coś specyficznego zrobisz? Zobacz ten skrypt, może pomoże: http://www.megaupload.com/?d=CC50JFVN

@ STALKER zoom i kubekpop - Nic z kompanami nie zamierzam już robić. Najzwyczajniej mi się nie chce. Kupa roboty.

@ Sonny Psycho - Coś z Najebinkiem wymyślimy żeby nie umierał. Na pewno go nie unieruchomimy. Prędzej zrobimy w 100% nieśmiertelnym. :D

@ nuclear_twister - Fajny pomysł. Już wcześniej na niego wpadłem grając w Oblivion. Problem w tym, że nie ma funkcji pod którą można by podpiąć owy skrypt. Tak jak trafienie jakiegoś stalkera czy mutanta uruchamia funkcję hit_callback(), to trafienie gracza nie uruchamia żadnej funkcji, więc skrypt nie będzie wiedział kiedy gracz został zraniony ani przez co. Więc niestety nie możemy zrobić nic co by było reakcją na trafienie gracza.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 23 Maj 2011, 19:35

Hehehe, Gra mi się podoba.
Mój włsny najemnik poszedł ze mna ukatrupić mutanta.
Po ukatrupieniu wziąłem sobie część caiła mutanta.
Wtedy mój własny najemnik z broni kupionej za moje pieniądze, zaczął do mnie walić jak w tarczę.
A za to że siłą rzeczy go ukatrupiłem zabrało mi punkty "sympatii".
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 23 Maj 2011, 19:54

Mam problem z Najebnikiem. Handlarz wskazuje mi jego pozycję. Podbiegam do niego, a on niema mi nic do zaoferowania. Żadnego wyboru. Może zrobić te specjane towary u handlarzy frakcyjnych, wraz ze wzrostem doświadczenia i sympatii coraz bardziej exkluzywny towar, lub za duuużą gotówkę. :E
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 24 Maj 2011, 12:53

@ Victor0 - A masz jeszcze błędy typu "C stack overflow" po tym drugim skrypcie co podałem w linku? I proszę, wyślij mi jakieś zdjęcie tutaj o co chodzi z tym Najebnikiem i brakiem towaru, oraz save(pliki *.sav i *.tfw o tej samej nazwie) gdzie to się pojawia na [email protected].
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 24 Maj 2011, 21:19

Z najebnikiem przeinstalowałem gierke i na razie wszystko śmiga i działa. Jak mi co wywali, na razie odpukać wszystko działa to dam znać. A tak w ogóle to wielkie dzięki. Za ten Mod - to jesteś wielki. Znowu co prawda zamiast pracowac to gam, ale mod jest świetny.
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości