[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez ViS w 12 Maj 2011, 21:45

Tak z ciekawości się zapytam, może ktoś wie... Ile czasu zajęło twórcom zrobienie całego moda??
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 16 Maj 2011, 00:33

Pomału do szału zaczyna mnie doprowadzać ten mod :mad:
Wybaczam wywalanie do pulpitu bez loga, wybaczam brak questowych elementów (te da się dodać handlarzom, lub są mało istotne), wybaczam niesamowity refleks i celność przeciwników, wybaczam wiele innych rzeczy, które są zwykłymi chrzęstami w machinie.
Ale dziś czara się przelała.
Koło południa zacząłem grać. Jako, że mam już sporo receptur postanowiłem trochę czasu poświęcić na modyfikowanie artefaktów. Zabrałem grawikombinezon, nabrałem artefaktów i ruszyłem w Dzicz. Tam powrzucałem artefakty do odpowiednich anomalii. Aby czas oczekiwania szybciej zleciał zacząłem wykonywać zadania, szukać innych artefaktów itd. Po sygnale, że transmutacje już są gotowe wracam do spalacza, a tam okazuje się, że wszystkie artefakty są za ścianą(!?!), tylko jeden koci łeb wesoło podskakuje w powietrzu. Pierwszy facepalm i powrót do sytuacji wyjściowej. Myślę sobie "baranie, wrzuciłeś w anomalię przy ścianie to masz". Człowiek uczy się na błędach.
Drugie podejście. Wrzucam wszystko znów do odpowiednich anomalii (tym razem pilnuję aby nie za blisko ściany/murka/płotu/etc. i powtarzam te same czynności co za pierwszym razem (kilka zadań z fabuły, kilka artefaktów, kilka zadań pobocznych, małe polowanko - standard). Pech chciał, że zginąłem w jakiś tam okolicznościach. Luzik, load i co? I na czerwono napis na górze ekranu, że coś tam bufory, coś tam za dużo artefaktów się transmutuje i nie ulegną tej zmianie, coś tam, że zaleca się wgranie poprzedniego sejwa (tego przed wrzuceniem artefaktów do anomalii). Chciałem jeszcze tylko się upewnić, przekimałem wystarczająco dużo czasu, aby zmodyfikowane artefakty wypadły. Pędzę do anomalii a tam nic nie ma. Drugi facepalm. Myślę sobie "No tak, durak nawrzucał kilkadziesiąt artefaktów to teraz masz".
Trzecie podejście. Wrzucam już tylko kilka artefaktów, w anomalie w Spalaczu, nie przy ścianach, murach, nic. Powinno być ok. Po raz trzeci wykonuję te same czynności aby czas zleciał. Dostaję SMS o transmutacji. Pędzę więc na miejsce i co się okazuje? Wszystkie artefakty są "po ziemią"! Nie do wyciągnięcia niczym, nawet grawigunem.
Ktoś ma jakąś radę gdzie, w jakie anomalie wrzucać artefakty, tak aby można je było normalnie zebrać?
Sorki za przydługi post, ale po prostu musiałem się tym podzielić.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez MiedzianeJaja w 16 Maj 2011, 11:02

Z mojego "bogatego" doświadczenia wynika że trzeba znaleźć płaski teren wybetonowany/wyasfaltowany i raczej w oryginalnych lokacjach SOC. Pięć artów na raz bez problemu zrobiłem w elektrze na głównej drodze koło placówki Powinności na Wysypisku. Ale nie wiem czy masówka nie zwiększa szansy na problemy. W tunelu z elektrami wychodziło mi zawsze. Robiłem artmody w pierwszych dwóch spalaczach idąc od strony Jantaru.
Generalnie sposób jest taki: zapis gry - wrzucenie artów - spanie - sprawdzenie czy wyszło. Jak wyszło to spoko, jak wpadło pod to wczytanie zapisu i szukamy innej anomalii. No i dopiero kiedy mamy teren sprawdzony (że nie wpadają) to można ryzykować wrzucanie i przechodzenie fabuły podczas oczekiwania na modyfikację. Inaczej możemy stanąć przed trudnym wyborem czy ratować rzadki artefakt kosztem powtarzania zadań, co niestety przerabiałem kilkakrotnie i nikomu nie życzę.

[EDIT] Tekst dotyczy wpadania artów pod tekstury podczas artmodyfikacji :D
Ostatnio edytowany przez MiedzianeJaja, 17 Maj 2011, 08:04, edytowano w sumie 1 raz
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 16 Maj 2011, 16:14

Nie radzę robić modyfikacji bo nie zawsze mamy cuda na kiju :) Dusza po modyfikacji jest gorsza niż ta "bazowa" Bardzo dobre arty można też znaleźć bez żadnych problemów a więc nie trzeba się bawić w spanie przy anomaliach. Co do teorii o pierwsza czy druga anomalia to nie ma to znaczenia. Występowanie powodzeń i niepowodzeń działa w każdej anomalii tak samo a więc prawdopodobieństwa wyliczają się w taki sam sposób jak dostępność przedmiotów u handlarzy. Wrzucasz arcik a potem zapisujesz i czekasz na modyfikację. Siadło? To zabierasz a jak nie to dawaj odczyt i to samo do skutku :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 16 Maj 2011, 16:58

Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy. Nie chodzi mi o to, że artefakty nie modyfikują się, lub się psują i powstają kocie łby. Chodzi o to, że artefakty zamiast wypaść z anomalii na ziemię, lądują poza planszą (pod ziemią, w ścianie itp.).
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez ulvhedin w 18 Maj 2011, 20:34

Sposób na "łatwą kasę" przy misji z Magikiem

:

Przed wysłaniem Merwina do "krainy wiecznego pieszczenia Monolitka" sprzedajemy mu cały nasz sprzęt, ukryty wcześniej (przed ograbieniem) w schowku - najbliższa skrzynia w garażu. Po wszystkim, odbieramy wszystkie nasze skarby a dodatkowa kaska jest już w kieszeni :E
P.S.
Merwin ma limit gotówki na pojedynczy zakup, więc sprzedajemy mu co wartościowsze fanty po sztuce.
| Intel Core i5-2500K 3.3GHz + Grand Kama Cross | Asrock Z68 Pro3-M | Kingston HyperX 2x4GB DDR3-1600 Dual Chanel | ASUS EAH6950 DCII/2DI4S/1GD5 | Samsung SpinPoint F3 HD502HJ + HD103SJ | Be quiet! Straight Power CM E8-CM-580W | Fractal Design Define R3 Black Pearl | Iiyama ProLite PLE2473HDS-B1 24" LED Black | MX518 |
Awatar użytkownika
ulvhedin
Tropiciel

Posty: 262
Dołączenie: 02 Lis 2010, 19:47
Ostatnio był: 19 Paź 2021, 13:03
Kozaki: 63

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 18 Maj 2011, 21:24

Mam pytanie, gdzie znajdę Leśnika w momencie gdy szukam tej zaginionej dziewczyny?
W chacie go nie ma. U myśliwych też. Chyba cały las zbiegałem a dziada nigdzie nie znalazłem.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez ViS w 20 Maj 2011, 23:46

Ja go miałem właśnie w tej chacie o ile dobrze pamiętam.

BTW.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CSafeFixedRotationState::create
[error]File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\phvalidevalues.h
[error]Line          : 81
[error]Description   : dBodyStateValide(b)


Za każdym razem jak jestem w tunelu powrotnym z laboratorium X16 mam wylot na pulpit. Nie pomaga wczytanie poprzednich save. Albo wywala z w/w logiem albo na pusto. Co to może być?? :-/
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez MiedzianeJaja w 22 Maj 2011, 20:42

W tunelu wyjścia z X-16 pojawił sie kontroler i miałem mały problem, który skutkował wylotem do windy...
Jeżeli natraficie na błąd którego log jest pod spodem ...

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CSafeFixedRotationState::create
[error]File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\phvalidevalues.h
[error]Line : 81
[error]Description : dBodyStateValide(B)

to jest wina kontrolera należy wykonać małą zmianę w pliku:... gamedata\config\creatures\m_controller.ltx
zmieniamy w lini:
Max_Controlled_Count = 10;4
na:
Max_Controlled_Count = 0
Po zabiciu kontrolera należy przywrócić poprzednie ustawienia..


Za stalkerteam.pl

Za ten post MiedzianeJaja otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 22 Maj 2011, 23:07

jalkavaki napisał(a):Mam pytanie, gdzie znajdę Leśnika w momencie gdy szukam tej zaginionej dziewczyny?
W chacie go nie ma. U myśliwych też. Chyba cały las zbiegałem a dziada nigdzie nie znalazłem.

Jak używałeś autozapisu i wczytywałeś zrobione save przez ten głupi dodatek to podziękuj ekipie polonizacyjnej. Masz buga i musisz grać od nowa bo miałem to samo.

UWAGA: NIE UŻYWAĆ AUTOSAVE! Zapisywać samodzielnie i tylko to co sami zapisujecie wczytujcie.

@MiedzianeJaja: Żebyś nie musiał mnie teraz krytykować to wiedz że ten błąd nawet Malakas wyczaił i przyznał rację mojemu koledze który też miał tego buga i udzielał się tam na forum. W 100% jest to wina autosave i w NS bywało podobnie.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez MiedzianeJaja w 23 Maj 2011, 08:16

Ja nic nie mówię :E Ten błąd faktycznie pojawił się w ostatecznej wersji spolszczenia z autosejwem. Testowałem wersję beta, jeszcze bez tego dodatku i było wszystko w porządku. Z tym dodatkiem już tylko samą końcówkę ale i tak go wyłączyłem bo mi nie leżał.
Z tego co widziałem to jest już polonizacja bez autosave oraz opis jak go usunąć z poprzedniej wersji.

A Solanka już prawie skończona :P
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 23 Maj 2011, 22:05

Ja bym ją skończył tylko co... Tylko wyskoczył jakiś badziew i zaczęło mi wywalać z niewiadomych powodów po zakończeniu wątku kiedy to wszyscy bohaterowie się spotykają na Agropromie... Wkurzyłem się i wypieprzyłem to ścierwo by nie kusiło. Za dużo popapranych zadań w tej NS jest by się bawić od nowa. Granie w to schodzi kawał czasu a użeranie się za każdy raz z tym samym i latanie z CzAES na Kordon i nazad to nie zabawa... Mniej problemów ze spawnem i innymi i można grać a póki co NS jest modem który nie chodzi u każdego identycznie. Chcę więc polecić Ukryte Ścieżki 2 za ich niezawodność i cóż... Za wersję finalną bo kolejna jako 3 to będzie już kolejna rozbudowa jak z 1 na 2 :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości