[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 16 Maj 2011, 18:52

No może rzeczywiście trochę przesadziłem. W sumie to rzadko się takie rzeczy dzieją. I będę musiał pobrać wersję Lite, bo mój komp trochę przycina, a na minimalnych dość słabo się gra. A tak trochę nie na temat : Masz jakieś pomysły do tego teleportera? viewtopic.php?f=48&t=14112&p=164647#p164647
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 16 Maj 2011, 20:15

No właśnie smoq2 żart polega na tym, że w menu mam dynamiczną muzykę wyłączoną :P Dlatego nie wiem skąd ten błąd.
A ten drugi bug powtarzał się ale wczytałem save tuż sprzed wyjścia do innej mapy pokręciłem się trochę po okolicy i poszedłem później i jest git.
Łatkę na problemy z bugiem typy Stack overflow przetestuję również. Nie było gry żebym chociaż raz nie wyleciał. Tylko nie wiem czy dzisiaj to przetestuję czy dopiero jutro.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 16 Maj 2011, 22:58

@ kubekpop - Nie miałem czasu tego przejrzeć. Dzisiaj byłem zajęty pracami nad kolejnym patchem do TFW, który wrzucę na główny jutro. Będzie zawierał poprawki, nowy system dialogów z NPC, którym podwędziliśmy sprzęt oraz modele do naszywek zbieranych z trupów. Jednak nie martw się, rzucę na twojego moda okiem.

@ nuclear_twister - No to nie czaje w czym był problem. W każdym razie, będzie to w patchu.

[EDIT]

HA! Co wykopałem! Projekt jeszcze z wersji 1.1!
http://img291.imageshack.us/img291/7954/comic1e.jpg

Zastanawiam się czy dobrze zrobiliśmy odchodząc od stylu komiksowego dla przerywników...
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 17 Maj 2011, 06:44

smoq2 napisał(a):@ kubekpop - Użyłem wartości do strzelania seriami dla NPC od juraszki, więc powinni nie marnować aż tak amunicji. Zmniejszyłem też celność zwykłych NPC trzykrotnie. Zobaczymy jak to wyjdzie w testach.


Jestem zaszczycony :D


A co do komiksu, to sądzę że to był błąd odejść od tego pomysłu bowiem:
-przerywniki składające się na "film" i dźwięk jest większy niż składający się z obrazków, i dźwięku czyli dialogów i muzyki w tle.
-czy to nie jest oryginalne przypadkiem? Nie znam innego moda co miałby taki komiksowy klimat
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 17 Maj 2011, 14:19

albo sprawę mosina można rozwiązać inaczej ... nie psuć go i dać koszt zrobienia szyny pod lunetę 20 000 rubli czy coś w ten deseń ... i za takie pieniądze można wtedy dać normalną lunetę snajperską
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Maj 2011, 16:15

@ Idek - A zrobisz mi model Mosina z lunetą PSO-1? Bo jak nie to będzie z taką samą jak podczas II wojny światowej, i nie może ona kosztować 20k rubli.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 17 Maj 2011, 16:29

Nie luneta ma kosztować 20k rubli ale szyna pod lunetę weźże czytaj co piszę
[EDIT]

A tak z newsów - Być może będzie możliwość montowania nowego typu lunetek do Mosinów. Znajomy modder ze stanów targnął się na próbę zmodyfikowania modelu i dodać do niego lunetkę. Na razie prace są w toku. Jednak jeżeli postanowimy to wykorzystać, obrażenia lub/i celność Mosina zostanie mocno obniżona.

więc problemu z modelem nie będzie ...
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Maj 2011, 17:00

@ Idek - Tylko on to robi dla siebie ze swoim modelem lunetki. Szyna, lunetka, nie ma znaczenia. Koszt 20.000 takiego ulepszenia broni z połowy XX wieku to skandal. :P
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 17 Maj 2011, 18:14

można to wytłumaczyć problemami związanymi z tym ,że nikt się tą bronią nie zajmował przez te 50-70+ lat i nikt nie wie jak to nawiercić aby nie popsuć :D więc wiedza to skarb = 20k :D
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 17 Maj 2011, 18:17

Mam problem, gra zainstalowana na czysto, zaktualizowana 1.5.10, Mod TFW + patch; i co chwile mi wywala do windowsa, a to przy zmianie planszy, a to przy wejsciu do budynku, a to przy rozmowie z handlarzem. Nie wiem o co kaman. Poprosze o poradę.
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 17 Maj 2011, 18:20

To powiązać to z jakimś questem, dodać pendrive'a nt tego ulepszenia, który byłby nagrodą za wykonanie zadania, lub w wysokiej cenie kupić go od Najebnika. Albo zrobić snajperską wersję Mosina z niewymienną lunetą. A tego obecnego zostawić tak, jak jest.
@Victor0
Podaj loga - jak? - pomarańczowa ramka na górze tematu
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 18 Maj 2011, 00:17

Mam chyba problem który już sie na forum powtarzał.
[code]
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:162: C stack overflow
/code]
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości