[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 25 Kwi 2011, 23:56

atikabubu napisał(a):A mówi Ci coś termin "fan art"? :P

Fan art, fan artem ale dez był nieco zaskoczony tym, że ktoś zdołał dodać grafikę do profilu LA bez jego wiedzy.
Dobrze, że to był fan a nie jakiś troll :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 02 Maj 2011, 21:34

                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Qerior.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 22:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 04 Maj 2011, 12:38

Mam pytanie, które może okazać się totalnym absurdem, ale czy jeśli nagrałbym kilka ambientowych utworów jako tło do map - mogłoby to wypalić? Jeśli nie, lub muzyka jest gotowa - nie było pytania...
Ostatnio edytowany przez vandr, 04 Maj 2011, 13:07, edytowano w sumie 1 raz
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 04 Maj 2011, 12:45

Zgłoś się do deza (ma profil na forum), wyślij jakąś próbkę i czekaj.
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez impulse_101 w 04 Maj 2011, 15:24

Specjalnie odkładam moje "dziewictwo" na tego moda :F Nigdy nie grałam na mapach typu martwe miasto, generatory itp. Celowo odpuszczam sobie już dostępne mody czy udostępnione stare niestabilne wersje żeby grając w lost aplha czuć w 100% nowość :E
Image

Za ten post impulse_101 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KoweK, Cromm Cruac, KTS, Bambosz107.
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Ozi w 04 Maj 2011, 16:34

Ja w sumie też... prawie... trochę inny powód mam, bo z betami jest za dużo roboty, a mody, które dodają wycięte rzeczy najczęściej są niegrywalne. Jedynie lost alpha zapowiada się na modzicho, które poprawnie przywróci wyciętą zawartość.

Uwagi moderatora:

Wszyscy widzą poprzedniego posta...
Awatar użytkownika
Ozi
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 04 Sty 2010, 17:51
Ostatnio był: 21 Paź 2019, 15:48
Kozaki: 5

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 04 Maj 2011, 22:39

impulse_101 napisał(a):Specjalnie odkładam moje "dziewictwo" na tego moda :F


Mam to samo. Codziennie czytam po 10-15 stron tematu o LA, i kilka razy natknąłem się na niejakie alphy, które przywracały stare mapy, ale postąpię podobnie jak Ty, i nie będę nic kombinował, tylko zasiądę na świeżo do poznawania nowej Strefy.

Mam pytanie, screeny tutaj wrzucane oraz te na modbb są w trybie DX8 czy w Pełnym Dynamicznym DX9? Bo wyczytałem, że jakoby w Lost Alpha miał być tylko dostępny tryb DX 8.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 04 Maj 2011, 22:42

Będzie i ten i ten - trzeba mieć oko by wychwycić różnice między DX9 a DX8 na screenach na moddb, choć z reguły @dez pisze na początku lub później w komentarzach w jakim trybie były robione... Od siebie dodam, że najszybciej poznasz po bumpmapach i lepszej jakości cieniach - początkowe screeny były wszystkie w DX8, dopiero od niedawna team zaczął bawić się DX9 z racji wyeliminowania błędów uniemożliwiających granie w tym trybie...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 22:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 05 Maj 2011, 13:52

Na modDB jest parę screenów w DX9 zrobionych podczas prób z dynamicznym oświetleniem ale próby nie wypadły pomyślnie. Praktycznie tylko screeny z logiem AtmosFear przezentują to jak LA będzie wyglądać w DX9.

Dodam jeszcze, że w DX8 (na statyku) LA pod względem oświetlenia (pogody) będzie wyglądać, że tak powiem ortodoksyjnie czyli mniej więcej tak jak stare buildy. W DX9 to już inna bajka, tu będzie full-wypas.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 05 Maj 2011, 14:09

O ile odpalisz DX9, bo twoja pogoda + zmiany na mapach zabijają silnik. :E
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 05 Maj 2011, 15:40

To prawda, że były niejakie problemy z dużymi mapami w buildzie, na którym robiłem pogodę. Zwłaszcza w elektrowni, która jest giiiigantyczna. Co ciekawe silnik wysypywał się tylko w trybie widescreen. w 4:3 chodził jak ta lala.
Dez mi tłumaczył, że to ma jakiś związek z ograniczeniem xRaya, coś tam z vertex countem, nie pamiętam dokładnie. Ale mówił, że build finalny ma fixnięte biblioteki dll i można ładować duże mapy bez obawy, że się wywali.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez JABŁKO w 06 Maj 2011, 19:44

Czekam na LA :shock: :D

Uwagi moderatora:

Czekam na porządnego posta...

JABŁKO
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 01 Sty 2010, 23:47
Ostatnio był: 17 Lip 2011, 23:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: -30

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości