@ wajs - No bo spawnowało i spawnowało ci te oddziały, aż w końcu dobiło do liczby gdzie ilość elementów do zapisania jest za duża. Nakreślę ci liczbami... Zwiększyłeś maksymalną ilość oddziałów o 600%. Trochę dużo nie? Problem polega na tym, że jest to liczba na frakcję. Frakcji jest 6, czyli przy maksymalnej liczbie wszystkich oddziałów w grze ustawionej standardowo na 60 (6 razy po 10), ty zmieniłeś ją na 360. Grając na moich ustawieniach w grze będzie max od 180 do 300 generowanych NPC(nie licząc Samotników i postaci specjalnych). U ciebie jest ich od 1080 do 1800. Każdy NPC to około 0.1kb danych. O ile dobrze pamiętam to pakiet(takie wirtualne medium do zapisywania danych) w stalkerze może mieć max 48kb albo 64kb(nie pamiętam która wartość dokładnie). Standardowo NPC zajmują ponad połowę pakietu, reszta idzie na inne dane wymagane zapisu. Jak jest u ciebie możesz sam już sobie policzyć. Przypominam też zasadę, że jeżeli pozmieniasz coś w plikach, to nie zgłaszaj błędów.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości