[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 29 Kwi 2011, 14:37

zauważam jeden błąd pod względem fizyki ...Ulepszenia ,które sprawiają że broń jest lżejsza powinny podwyższać jej odrzut .Bo im mniejsza masa to według zasady zachowania energii (kinetyczna w kinetyczną ,akcja = reakcja) prędkość się zwiększa (1/2 m V kwadrat) .Oraz przy ulepszeniach zmieniających kaliber także powinno się zmieniać .
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 29 Kwi 2011, 18:37

@ wajs - No bo spawnowało i spawnowało ci te oddziały, aż w końcu dobiło do liczby gdzie ilość elementów do zapisania jest za duża. Nakreślę ci liczbami... Zwiększyłeś maksymalną ilość oddziałów o 600%. Trochę dużo nie? Problem polega na tym, że jest to liczba na frakcję. Frakcji jest 6, czyli przy maksymalnej liczbie wszystkich oddziałów w grze ustawionej standardowo na 60 (6 razy po 10), ty zmieniłeś ją na 360. Grając na moich ustawieniach w grze będzie max od 180 do 300 generowanych NPC(nie licząc Samotników i postaci specjalnych). U ciebie jest ich od 1080 do 1800. Każdy NPC to około 0.1kb danych. O ile dobrze pamiętam to pakiet(takie wirtualne medium do zapisywania danych) w stalkerze może mieć max 48kb albo 64kb(nie pamiętam która wartość dokładnie). Standardowo NPC zajmują ponad połowę pakietu, reszta idzie na inne dane wymagane zapisu. Jak jest u ciebie możesz sam już sobie policzyć. Przypominam też zasadę, że jeżeli pozmieniasz coś w plikach, to nie zgłaszaj błędów.


smoq na stronie 40-tej którejś ktoś sie pytał o te oddziały i mówiłeś że można sobie zwiększyć. Liczbe nawet podałeś do 100 więc pomyślałem że jak będzie ich więcej to będzie trudniej z obu stron. ale... to są chyba oddziały frakcji gracza bo ja zdobyłem wszystkie oprócz dwóch baz i siła mojej frakcji wynosiła blisko 500 a pozostałe miały zaledwie 60. A więc jak 60 to za dużo to ile proponujesz zwiększyć żeby dało sie zapisać gre.

Ja poprostu chciałem żeby to wyglądało tak jak jakaś twierdza z doliny nie do podbicia i gdy tam byli bandyci to można by zrobić tylu ludzi wroga co ja mam teraz z powinności.
http://img841.imageshack.us/i/sswaciciel042911185708m.jpg/

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 30 Kwi 2011, 00:48

O.o to to musi wyglądać normalnie jak jakiś pochód armii czerwonej taka ilość Powinności pchającej się w jedno miejsce ... takie granie to nie granie bo nawet jak masz tyle samo przeciwników to wygrywa ten który pierwszy zacznie robić nalot granatami .
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 30 Kwi 2011, 08:20

A ja mam pytania takie oto:

Czy można zwiększyć liczbę oddziałów stacjonujących w konkretnych punktach? Tzn czy da się zmienić wartość smart terrain aby np przy wejściu do magazynów armijnych mogły przebywać 4,5,6 oddziałów naraz?

I czy można jakoś ustawić "wagę" danego punktu tak aby komp starał się go przejąć i obronić chociaż jednym oddziałem tak jak to robi z punktami zasobów?
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sonny Psycho w 30 Kwi 2011, 09:22

Ja mam propozycję dotyczącą barmanów(uaktualniona), nie wiem czy jest to wykonalne.

Chodzi o to żeby barmani frakcyjni oferowali lokalizację schowków spoza obszaru macierzystego. Na przykład barman Powinności oferuje schowki tylko z Agopromu. Następnie aby barman miał schowki spoza Agopromu trzeba by było(niech za przykład posłuży Kordon):
1) Zdobyć oba punkty zasobów w Kordonie
2) Przejąć bazę Oporu
3)Wyeliminować z zabawy Opór
4)Dowolna kombinacja wyżej wymienionych czynników
Wyglądałoby to tak. Durad podchodzi do barmana i pyta go o schowki. Barman wtedy mówi, aby Durad wybrał lokalizację, w której chce kupić schowek. Następnie idzie nawijka i można(lub nie) kupić lokalizację schowka.

Inna propozycja to taka, aby stalkerzy czasami( lub rzadko ) oferowali schowki. Chociaż nie wiem, czy to by było realistyczne.
Sonny Psycho
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 28 Maj 2010, 19:05
Ostatnio był: 22 Maj 2011, 17:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 30 Kwi 2011, 09:56

apropo schowków ... jako frakcyjny co chwile dostawałem mnóstwo informacji o schowkach ... jako samotnik dostałem jeden przez 4-5 dni gry
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez sooldiers w 30 Kwi 2011, 11:50

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)


Jak włączam grę to pokazuje się filmik początkowy i wywala bugtrapa (wersja 2.8.5)

Uwagi moderatora:

Logi w CODE
merkantylizm... srerkantylizm
Awatar użytkownika
sooldiers
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 12 Maj 2010, 21:15
Ostatnio był: 26 Kwi 2020, 13:17
Miejscowość: Pabianice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 30 Kwi 2011, 11:57

Ktoś wie czemu mam czasami problemy z wyświetlaniem?
Wczytywanie save nic nie daje, muszę zmienić lokację i problem znika. Do tej pory miałem tak zaledwie kilka razy i to pod Windows 7. Na XP nie miałem takich problemów. Czy to może być właśnie powód czegoś takiego?
http://img688.imageshack.us/i/sstwister043011115118mi.jpg/
http://img28.imageshack.us/i/sstwister043011115120mi.jpg/
http://img801.imageshack.us/i/sstwister043011115127mi.jpg/
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Kwi 2011, 14:22

@ nuclear_twister - Zwiększyliśmy "pojemność" wszystkich punktów. Pojawi się to w następnym patchu. Problemy z oświetleniem nie wynikają z TFW. Zaktualizuj sterowniki.buzi

@ Sonny Psycho - Wyrzucimy opcję sprzedawanych schowków w całości. Są to schowki "skryptowane" więc nam nie pasują.

@ Sooldiers - Wrzuć też kilka linijek wyżej z loga. Tak z 40 ostatnich linijek.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sonny Psycho w 30 Kwi 2011, 16:31

@smoq
Czy to oznacza, że jedyne schowki to będą te przy ciałach stalkerów? :(

Chyba znalazłem bug. Chodzi o Diabelskie Obozowisko w Czerwonym Lesie. Za każdym razem jak pojawia się komunikat o pomocy to ALife cały czas ściąga oddziały z tego obozu ilekroć ja tam ludzi wysyłam. Można coś z tym zrobić? Dodam, że jest to punkt zasobów.
Sonny Psycho
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 28 Maj 2010, 19:05
Ostatnio był: 22 Maj 2011, 17:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Kwi 2011, 16:32

Co znaczy "ściąga"? Odchodzą? Znikają?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sonny Psycho w 30 Kwi 2011, 16:48

Odchodzą.
Sonny Psycho
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 28 Maj 2010, 19:05
Ostatnio był: 22 Maj 2011, 17:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości