[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 26 Kwi 2011, 21:52

Fenris a czy była kiedyś jakaś grupa przestępcza bez przywódcy? Bandyci jak sama nazwa wskazuję okradają innych, jaki biznes mają w rozwaleniu wszystkich? Przecież żywią się na innych...
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Strellok w 26 Kwi 2011, 23:15

@ Gandzia - To ma sens jeśli bandyci wybili by wszystkie inne frakcje mieli by totalna kontrole nad Zoną,a tak wo gule to bandyci zarabiają tylko na stalkerach (tych co nie należą do żadnej frakcji), a nie na innych frakcjach bo z nimi toczą wojnę i się wzajemnie wybijają.Bandyci kontrolują (w modzie) tylko Dolinie Mroku więc tylko tam mogą swobodnie zbierać opłaty od stalkerów itd. w innych lokacjach tej swobody nie mają bo inne frakcje im to uniemożliwiają.Więc to,że bandyci chcą przejąć kontrole na całą Zoną ma sens :E.
Awatar użytkownika
Strellok
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 16 Kwi 2011, 22:04
Ostatnio był: 16 Lis 2011, 18:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 27 Kwi 2011, 09:14

Dokładnie. Ekonomia... :)

Zauważyłem, że co jakiś czas zdarza się NPCom zastygnąć w bezruchu podczas walki. Z reguły kiedy są schowani za jakąś osłoną. Wystarczy wtedy zmienić miejsce i można z wyższego punktu, lub z pewnego konta, ostrzeliwać ich bezkarnie. Nawet nie drgną, choć obrywają. Nie wiem czy jest to do poprawienia, czy błąd zaszyty gdzieś w samej grze i "tak po prostu musi zostać" :] W każdym razie sporadycznie taki błąd występuje...
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KomandorPiwek w 27 Kwi 2011, 16:11

Dajcie lokalizacje pliku w którym można dodać bronie do ulepszanie przez techników!!

:wódka: za informacje
KomandorPiwek
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 21 Sty 2011, 15:51
Ostatnio był: 04 Maj 2011, 15:18
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 27 Kwi 2011, 16:53

miał ktoś kiedyś takiego loga?
zawsze tak sie dzieje gdy chce zapisać gre i auto i przez menu. Aktualnie jestem na bagnach.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 27 Kwi 2011, 17:09

KomandorPiwek napisał(a):Dajcie lokalizacje pliku w którym można dodać bronie do ulepszanie przez techników!!

:wódka: za informacje

Plik zawierający listy przedmiotów które mogą być ulepszanie przez mechaników to gamedata/configs/misc/stalkers_upgrade_info.ltx
Otwieramy go za pomocą notatnika i szukamy listy mechanika która nas interesuje. Np. Mechanik powinności to [agr_duty_base_mechanic] i dopisujemy przedmiot do listy pod tą nazwą.

Znak ";" oznacza, że wszystko co znajduje się w tym samym wierszu po nim, nie jest brane pod uwagę.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Kwi 2011, 19:48

@ wajs & Idek - Wklejcie też kilka linijek wyżej. Będzie tam opis błędu oznaczony milionem wykrzykników, napisem "WARNING" i instrukcją aby właśnie tą część wkleić w raporcie. :)

@ kubekpop - Popytaj o zadania u handlarzy frakcyjnych albo u dowódców oddziałów, szczególnie oddziałów które widzisz, że gdzieś idą. Tacy najprawdopodobniej poproszą cię abyś pomógł im wybić jakichkolwiek wrogów na ich drodze.

Żadnych zmian w zachowaniu Bandytów czy Renegatów nie będzie. Fabuła Bandytów przybliży graczowi ich motywy, więc pamiętajcie, że jeżeli zastanawiając się nad czymś "dlaczego jest tak a nie inaczej" nie dochodzicie do żadnych możliwych wyjaśnień(np. dlaczego Bandyci są aktywną frakcją w wojnie), to zawsze pamiętajcie, że my wiemy dlaczego coś gdzieś umieściliśmy.
Jeszcze raz powtarzam, każda frakcja będzie miała otoczkę fabularną, wyjaśniającą od przyczyn przejęcia głupiego punku, po globalny cel i ogólne motywy frakcji. Poczekajcie do końca, a wtedy po przejściu linii fabularnej będzie można wygłaszać opinie na temat zmian tak dużych jak baza danej frakcji. Dodam, że dbamy bardzo o detal w pisaniu fabuły. Zamiast pisać ją w stylu: Gracz idzie do bazy Wolności, spotyka tam stalkera o imieniu X, daje mu apteczkę, potem X wysyła gracza do Wysypiska, tam idzie do stalkera o imieniu Y, itd. Piszemy fabułę tak jakbyśmy pisali książkę/powieść. Zawarte są w niej od razu np. dialogi i opis scenerii danej akcji. Być może jest to nadmiar pracy, ale mamy nadzieje, że pozwoli na stworzenie bardziej wiarygodnego klimatu. Niestety owa dbałość o detal przyczyniła się do powstania bardzo długich dialogów, szczególnie w kulminacyjnych momentach. Za przykład można uznać dialog między Łopatą a graczem na początku, który już mogliście zobaczyć. Uznaliśmy, że pozostawimy to w takim stanie jak jest, bez okrajania, gdyż ktoś kto jest nastawiony na akcję zawsze ma możliwość "przelecenia" przez dialog w 10 sekund nie gubiąc jakoś strasznie wątku, a ci co lubią się zagłębiać w każdy detal przedstawionej historii też znajdą coś dla siebie.

Więc krótko streszczając:

Dodajemy dialog z samotnikami odnośnie podnoszenia śmieci,
naprawiamy babole,
i wrzucamy fabułę.

Wszystko inne później.

A! Gaussa nie będzie nawet w Monolicie. Jest to zbyt potężna broń jak na nasz gust.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 27 Kwi 2011, 20:03

no więc tak wrzuce wszystko od załadowania gry...

Kod: Zaznacz wszystko
* phase time: 1303 ms
* phase cmem: 290096 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 167 ms
* phase cmem: 301406 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K)
* phase time: 39 ms
* phase cmem: 301423 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\marsh\level.hom
* phase time: 53 ms
* phase cmem: 301734 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 301734 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 301734 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1152, 532544 K
* t-report - lmap: 11, 11265 K
* phase time: 8364 ms
* phase cmem: 342748 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 342748 K
* [win32]: free[587260 K], reserved[187420 K], committed[1322408 K]
* [ D3D ]: textures[580368 K]
* [x-ray]: crt heap[342748 K], process heap[719610 K], game lua[69574 K], render[142 K]
* [x-ray]: economy: strings[20294 K], smem[1084 K]
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\monsters\cat\cat_idle_1.ogg
! Can't find texture 'wpn\wpn_pms'
* MEMORY USAGE: 403825 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: You are saving too much
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:


wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Kwi 2011, 20:14

! [LUA][ERROR] ERROR: You are saving too much


@ wajs - Zmieniałeś maksymalną ilość możliwych oddziałów do utworzenia?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 27 Kwi 2011, 20:25

Strellok może jeszcze nie grałeś bandytami, ale Samotnicy otwierają do Ciebie ogień, są dal nich jak wojskowi.
Przynajmniej ze strony składu na wysypisku, od samotnych oddziałow nie. Ale jak można wyżywić bandę 150 sku*wieli okradając paru samotników, bo przypomnę, że niebieskich grupek nie da się okradać.
Ale czekam w napięciu, na to co wyjdzie z finalnej wersji. Opowiadanka Piłata, by pasowały nawet :P
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Marcinez w 27 Kwi 2011, 20:27

Niebieskie grupy da się okraść! Idzie z nich 5000 rubli. Ja też czekam na finalną wersję ale ta beta bije wszystkie mody do CS.
Awatar użytkownika
Marcinez
Redaktor

Posty: 103
Dołączenie: 08 Sty 2011, 22:03
Ostatnio był: 18 Lip 2023, 13:15
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Soviet w 27 Kwi 2011, 20:37

smoq2: dopisałem słowo "penis" w różnych plikach moda i mi teraz nie działa. Jakaś rada?
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 22:59
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości