[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 26 Kwi 2011, 15:30

albo niech się bandyci respaunują zamiast monolitu jak wojskowi. a renegatom dać tą dolinę mroku bo ona będzie niezamieszkała
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Szarlej w 26 Kwi 2011, 16:04

Ludzie! Nie narzekajcie jak jakieś emerytki... Jest dobrze! U mnie ni ma żadnych bugów, lagów, wyrzutów. Dajcie żyć autorom. Niech skupią się na dokańczaniu swojego projektu, a po wydaniu ukończonej wersji mogą zacząć "usprawniać" lub wydawać "pacze". Ja czekam tylko na końcowy wytwór ich wyobraźni i TRZYMAM KCIUKI! :E

Za ten post Szarlej otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KPBMacho.
Awatar użytkownika
Szarlej
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Mar 2010, 10:53
Ostatnio był: 10 Mar 2022, 22:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Strellok w 26 Kwi 2011, 17:35

@ D4Rk - Dodanie gausów do frakcji czystego nieba było by totalną pomyłką.Broń która jest w Zonie praktycznie nie spotykana (rzadko ma ją monolit) ma być noszona przez całą frakcję? Totalna porażka by była... - wtedy z czystym niebem nikt by nie miał szans, z zwykłej snajperki gracz dostanie i traci 2/3 życia, gaus by go zabijał jednym strzałem. Gausy powinien mieć tylko monolit i to w bardo malutkich ilościach.
Awatar użytkownika
Strellok
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 16 Kwi 2011, 22:04
Ostatnio był: 16 Lis 2011, 18:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 26 Kwi 2011, 17:47

Teraz niech dopracują tą wersję. Potem mogą dodać jakieś duperelki na życzenia graczy. Powodzenia życzę w poprawkach i wykańczaniu. Także trzymam kciuki. Coś na wzmocnienie :arrow: :wódka:
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 26 Kwi 2011, 18:00

Tak jakby nie patrzeć to Działko Gaussa jest w CS bezużyteczne, bo celów miękkich praktycznie nie rani :)
No ale skoro smoq dodaje nowe bronie i zmienia np. system artefaktów to i Gauss byłby pewnie z CoP. No ale tak przypomniałem.
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 26 Kwi 2011, 20:29

Gram trochę jako samotnik i uważam, że jest nudno... Nic, tylko biorę zadania zabij stalkera, przechodzę do innej lokalizacji, zabijam, wracam po nagrodę. Przydała by się opcja "kontraktów" z frakcjami, np. że znajdziesz im daną broń, przejmiesz lokalizację ( na tej samej zasadzie, co jak jesteś w jakiejś frakcji ) itp. - były by to trudne, ale dobrze płatne misje. Bo to ciągłe latanie za samotnikami do zabicia za max 5 tys. RU w kółko robi się nudne... Ale to tylko moja opinia.
Ostatnio edytowany przez kubekpop 26 Kwi 2011, 20:55, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez shoter w 26 Kwi 2011, 20:33

@UP
popieram pomysł,fajnie by było jakbyś miał zaatakować w zoorganizowanym ataku na sygnał,lub np bronił danej miejscówki przez jakiś czas(czytaj : stał i się nudził).
shoter
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 24 Kwi 2011, 20:42
Ostatnio był: 10 Kwi 2014, 16:39
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Szarlej w 26 Kwi 2011, 20:44

Ludzie to dopiero beta. I to w dodatku z tego co pamiętam to do testów A-lifie (Jak się mylę to krzyczeć!!!). Fabuła, rozbudowane zadania itp. będą dopiero w finałce. Teraz cieszcie się bardzo dobrym "friplejem" :P
Awatar użytkownika
Szarlej
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Mar 2010, 10:53
Ostatnio był: 10 Mar 2022, 22:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez shoter w 26 Kwi 2011, 20:53

Beta to najlepszy czas na zmiany można wiele poddać zmianom,oczywiście i tak postępuje się według TODO list i wartości tychże TODO a potem, jak się zrobi najważniejsze, można ficzerami sypać.Am i wrong?I don't think so.
shoter
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 24 Kwi 2011, 20:42
Ostatnio był: 10 Kwi 2014, 16:39
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 26 Kwi 2011, 21:05

Mieszanie frakcji nie ma uzasadnienia. Renegaci, którzy mają bazę bandytów to bandyci z inną nazwą :P To kompletnie nie ma sensu. Renegaci to po prostu bandy odszczepieńców z różnych frakcji, którym zona za bardzo na psychikę zaszkodziła. Latają wiec watahami szukając zadymy i łupu. Tacy ludzie nie stworzą frakcji. Skorpion to ich symbol, tak samo jak Jolly Roger był symbolem piratów, choć piraci wcale żadnej zorganizowanej grupy nigdy nie tworzyli, często walcząc wzajemnie.

Bandyci tymczasem mają przywódcę który wie czego chce, maja organizację i własne cele. To nie jest banda degeneratów, a dobrze zorganizowana grupa przestępcza, mająca swoje interesy. To logiczne, że to oni maja bazę, a nie renegaci.

Dodawanie jakiś mega giwer do frakcji też nie ma sensu. Działko Gaussa, to model eksperymentalny i nikt, kto nie ma dostępu do laboratoriów w centrum Zony, nie ma prawa go mieć, bo niby jak? Pojedyncze sztuki można by zdobywać, ale o uzbrajaniu frakcji mowy być nie powinno. Zbyt wysoki koszt amunicji, również wyklucza tą broń z powszechnego użycia.

Musicie patrzeć na pomysły nie pod kontem zwykłego "ale by fajnie było", ale pod kontem spójności ze światem gry i z elementarnymi zasadami logiki. W dobrze zaprojektowanym świecie każdy element musi pasować do układanki. Jeżeli tak nie jest, to świat przestaje być spójny i już tak nie cieszy, nie ma takiego klimatu.

W TFW jest do poprawienia kilka rzeczy odnośnie mechaniki (i myślę, że to jest główny cel póki co), o czym już tutaj się mówiło i smoq2 powiedział, że się zajmie zgłaszanymi usterkami. Natomiast pisanie scenariuszy, to raczej robota na później i nie powinniśmy teraz mieszać w tym temacie, dopóki nie poznamy w pełni zamysłu autorów. Jeżeli będą chcieli skonsultować pomysły na fabułę, to to zrobią, Jeżeli nie, to poznamy efekty w finalnej wersji i wtedy pogadamy. Na razie warto by było skupić się na wyłapywaniu błędów, ewentualnych niespójności mechaniki itp. W en sposób pomożemy autora moda i szybciej dostaniemy upragnioną wersję finalną.

Wytrwałości smoq2 bo robisz świetną robotę.
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Szarlej w 26 Kwi 2011, 21:07

Chopie, ja już tyle czasu czekam na tego moda że finałki z fabuła wypatruję jak sześciu zer na koncie. Po prostu dajmy im włożyć "napęd" do tego modziwa a różne dodatki porobi się później. Jak nie własnoręcznie to przez prośbę do moderów :D. A teraz zgłaszajmy bugi i inne "syfiątka" aby pełna wersja nie była nimi nafaszerowana jak dobra kasza skwarkami.

PS: Można coś zrobić z Anomalią termiczną przy placu maszynowym na bagnach? Chodzi o to że z jednej strony jest tak silne promieniowanie że nawet z artami i Sevą ginie się w sekundę. A fanty tam mogą być zacne :E

Wilku wyprzedziłeś mnie o sekundę
Awatar użytkownika
Szarlej
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Mar 2010, 10:53
Ostatnio był: 10 Mar 2022, 22:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 26 Kwi 2011, 21:18

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 


przy wczytywaniu gry w bazie A Agropromu jestem samotnikiem
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość