NeavyNie mam pojęcia. Po prostu sprawdź, będzie szybciej niż czekanie na odpowiedź. Za 15 minut będziesz miał zrobione
________________________________________
Ale wracając do dyskusji.
Przeczytałem ten wpis na forum GSC.
http://gsc-game.com/index.php?t=communi ... 2&offset=0Wynika z tego, że można tworzyć odmienne typy stalkerów. To by rozwiązało kłopot, bo "szturmowcy" mieliby inne parametry i wraz ze wzrostem dystansu, można by było znacznie pogorszyć ich celność, a "snajperzy" inne i byłoby po sprawie. Jednym ustawieniem nie ma szans tego zrobić, bo albo będziemy mieli dupnych snajperów, albo wypasionych szturmowców. Zdaje sobie sprawę, że to sporo pracy, ale efekty byłyby widoczne.
Jedyne co można zrobić teraz, to pobawić się tym...
;---FIRE QUEUE PARAMETERS
weapon_min_queue_size_far = 1
weapon_max_queue_size_far = 6
weapon_min_queue_interval_far = 500
weapon_max_queue_interval_far = 1000
weapon_min_queue_size_medium = 4
weapon_max_queue_size_medium = 6
weapon_min_queue_interval_medium= 500
weapon_max_queue_interval_medium= 750
weapon_min_queue_size_close = 4
weapon_max_queue_size_close = 10
weapon_min_queue_interval_close = 300
weapon_max_queue_interval_close = 500
Pierwsze dwie wartości to ilość pocisków w serii (minimum i maksimum). Zmniejszając przy "far" z 6 na 3, otrzymamy krótsze serie z broi maszynowej na dużą odległość, co spowoduje, że "szturmowcy" nie będą nas tak ostrzeliwać jak szaleni. Znacznie ograniczy to nawałę pocisków na dużą odległość. Powinno to odczuwalnie poprawić sytuację gracza preferującego walkę na bliższe dystanse. Można też nieco wydłużyć czas pomiędzy seriami, do czego służą dwa kolejne parametry, będące minimalnym i maksymalnym odstępem czasu pomiędzy seriami (niestety jednostka przeliczeniowe jest tu nieznana i trzeba robić na czuja).