[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 22 Kwi 2011, 14:04

poprawiłem link do Sky4CE a tu masz link do floata [klik]

Co do ustawień - te pierwsze shadery i Sky4CE powinny dobrze działać z ustawieniami user.ltx które Ci dołączyłem w poście wyżej.
Robisz tak:
Wchodzisz do:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\
i kopiujesz oryginalny user.ltx do nowego folderu (gdybyś chciał przywrócić), następnie otwierasz nieskopiowany user notatnikiem, kopiujesz ustawienia które Ci podałem wyżej w spojlerze, zaznaczasz wszystko w user i wklejasz te ze spojlera (musisz całość zamienić). Zapisujesz i sprawdzasz jak wygląda gra.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez piwniczne w 22 Kwi 2011, 14:35

zmieniłem ten plik w dokumentach - i faktycznie, działa.
Jestem na tych pierwszych shaderach co mi podałeś.
Z tego co pamiętam, to ten mod (ULTIME) korzysta z shaderów flata.
Wrzucam ULTIME i zaraz sprawdze, czy teraz ruszy.

Co do sterownia - ciekawsza konfiguracja niż domyślna, zostawiam ;).

Dzieki wielkie, jak te Shadery z ultimy nie pójda, to biore te co podałes.
Dzieki jeszcze raz, leci Kozak ;).
piwniczne
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 21 Kwi 2011, 15:02
Ostatnio był: 23 Kwi 2011, 17:55
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez czarnywilkpl w 22 Kwi 2011, 19:32

witam mam problem z ikonami w ekwipunku próbowałem z pathem 1.0004 i fixem do tej wersji i nawet robiłem reinstal
i nie pomógł posiadam stalkera path 1.0004 i obvilion ultimate ze spolszczeniem w którym czyta tylko głos napisy są angielskie i nic więcej ikony są kompletnie pomieszane tak samo jak to było u sola sideris prosze o pomoc i szybką odpowiedź
Ostatnio edytowany przez czarnywilkpl, 23 Kwi 2011, 20:50, edytowano w sumie 1 raz
czarnywilkpl
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 22 Kwi 2011, 19:21
Ostatnio był: 21 Lut 2012, 17:00
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez master blaster w 23 Kwi 2011, 19:28

witam stalkerzy proszę o pomoc pierwszy i mam nadzieję ostatni raz
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
[error]Function      : CALifeSpawnRegistry::load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_spawn_registry.cpp
[error]Line          : 167
[error]Description   : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!
gra w wersji 1.0004

Uwagi moderatora:

Logi w CODE...
master blaster
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 17 Kwi 2011, 18:10
Ostatnio był: 15 Lip 2012, 17:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez vandr w 26 Kwi 2011, 12:43

Czy ten mod zmienia w jakimś stopniu fabułę, dodaje questy itp? I jak wygląda kwestia stabilności?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KoweK w 26 Kwi 2011, 12:48

Trudno przeczytać pierwszego posta...? Wszystko jest napisane:

Opis:
Wstępnie zauważone zmiany:
-obraz żyleta, intensywne niebo, słońce i w ogóle pogoda,
-promienie mocnego słońca (jakby trochę za słabo jednak jeszcze dla mnie) przebijają przez liście drzew,
-fajny reskin broni,
-broń bardzo celna z obu stron.
-zaczynamy grę ok. godz. 4 -tej z wczesnego rana, więc jest jeszcze mocno ciemno.
-mocne wyposażenie naszego bohatera już na początku gry,
-wszystko odpicowane na maxa ( detale otoczenia, postaci, cieni itp.).
-mało widoczne niektóre anomalie i przemieszczają się.
-można u Sida i Barmana "zapisać" się do danej frakcji,
-można znaleźć skrzynki naprawcze do naszego wyposażenia,
-"wredne" czyt. bardzo ciężkie blowouty,
-stalkerzy zbierają artefakty, przeszukują zwłoki.
-można zwerbować kumpla/li na akcję, czyli wykonać zadanie wspólnie,
-artefakty jako broń w pierwszym oknie,


W następnych postach masz jakby recenzję by dorian i wszystkiego się dowiesz.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez vandr w 26 Kwi 2011, 14:44

Czytałem. Zawsze czytam pierwsze posty. I "recenzję" również przeczytałem. Pytałem nie o zagadnienia jakoby "techniczne", tylko o ewentualne nowe zadania.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KoweK w 26 Kwi 2011, 15:27

Oblivion Lost
AMK Arsenal
Panoramic Mod
Argus textures
Arena Extension
Stalker Arcade
InGameCC mod
RepairMod
Real difficulty
Strelok Suit
RFYL**
DetectorMod
Quest Overhaul
ArtifactWeight
Bolt Retextured
Attachment Retextured
Grenades Retextured
Binocular Retextured
NMDG: No More Diving Goggles
Knife Retextured
Real Winchester1300 and SPAS12
Nightvisions and enviromental ambient
All Monsters Parts
Monster Hordes
Zone Life
Outfits Pell-Mell
7 New Unique Weapons
1 Old-New Unique Weapon
Real Reputation
Free Life
ArcadeHeal
Tough Guys


Jeżeli w którymś z tych modów są nowe zadania, to w ULTIMATE też będą.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez JaremaW w 18 Maj 2011, 19:47

Witam. Mod jest niesamowity mógłbym dać 10/10 tylko jest mały problem :D
Gra wywala mnie do windy co jakiś czas a po takim wypadzie ostatnie savy najczęściej quicksave przestaje działać i przy próbie odczytu znów pojawia się windows. Nie byłby to taki duży problem ale dziś jest już 3 dzień jak próbuje opuścić Lab X10 jak już raz wyszedłem to wywaliło mnie zanim dotarłem do miasta :facepalm:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : mem_usage_impl
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\memory_usage.cpp
[error]Line          : 156
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : bad node in heap


Nie zauważyłem żeby ktoś podawał identycznego loga a starałem się przejrzeć ten temat zanim napisałem.
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło.
W moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył! S.Lem
Awatar użytkownika
JaremaW
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 05 Sty 2010, 03:08
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 22:42
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 18 Maj 2011, 20:11

Mnie to wygląda na błąd z pamięcią - ale czemu :?: :mad: :facepalm:

Spróbuj zrobić taki myk - zmień ustawienia pamięci virtualnej na 4096, dodaj -noprefetch do skrótu, cofnij się ze dwa sejvy, zmień ustawienia grafiki na podstawowe (oświetlenie statyczne) i spróbuj przejść dalej. Nie ma co prawda loga out of memory ale pisze że w pamięci czegoś nie znajduje. Uda się to ok, próba nie strzelba. :wink:

Tylko żeby nie było - strzelam w ciemno bo takiego błędu jeszcze nie widziałem :( .

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez JaremaW w 18 Maj 2011, 22:44

Pamięć wirtualną miałem ustawioną, -noprefetch dopisany. Zmniejszyłem "grafę" i zmieniłem oświetlenie na static. Niestety nie pomogło. :( W ogóle jakieś dziwne rzeczy się dzieją z tymi logami bo czasem na końcu nie ma tej najważniejszej części FATAL ERROR tylko log wygląda jakby był urwany. Przed chwilą doszedłem do wyjścia X10 sejwując dopiero przed wyjściem i wywaliło mnie dopiero przy ładowaniu Czerwonego Lasu :D Ten właśnie log był urwany. Przy próbie załadowania sejva gra natychmiast stwierdziła że to se ne da i pojawiło się to:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : no_assert
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CCharacterInfo>::GetById
[error]File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : @Ę"


takiego loga też jeszcze nie widziałem :D
Dodaje jeszcze takie coś:
Kod: Zaznacz wszystko
Exception Reason

XR_3DA.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "D:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrGame.dll" at 001B:03286941

XR_3DA.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "D:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrGame.dll" at 001B:030EE616

XR_3DA.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.4053_x-ww_e6967989\MSVCR80.dll"
at 001B:78145068, memcpy()+184 byte(s)

nie wiem czy się przyda do rozwiązania problemu ale czuje że ja już tej gry nie przejdę z tym modem a szkoda
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło.
W moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył! S.Lem
Awatar użytkownika
JaremaW
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 05 Sty 2010, 03:08
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 22:42
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 18 Maj 2011, 23:22

Teraz to mi wygląda że nie znajduje jakiegoś przedmiotu - najprawdopodobniej u NPC-a i dlatego masz buga.
W gamedata\config\gameplay\character_desc_radar.xml masz rozpisanych NPCów z Czerwonego Lasu, z tym że jak nie miałeś bugów przed wejściem do laborki to musisz raczej posprawdzać w sekcji soldier, chociaż z drugiej strony trochę to dziwne bo powinny taki bugi być też u innych. Chyba że dorzucałeś coś jeszcze??
Najprościej Ci będzie jak otworzysz ten plik w notepadzie i dasz mu CTRL + F(wyszukaj) to
Kod: Zaznacz wszystko
@Ę"
może gdzieś przypadkiem znak został
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość