[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 22 Kwi 2011, 09:57

wiem dlatego jak ktoś chce to mogę "zwiększyć szanse na przeżycie" wystarczy napisać jak dla kogoś jest za trudno
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 22 Kwi 2011, 10:01

na razie oczekujemy na odpowiedź smoqa na ten temat, bo zrobiliśmy przez 5 stron dyskusje, a nie wiemy jakie jest jego zdanie...

Dla testu rozpocząłem nową grę, i zostałem najemnikiem...zombi w tym kompleksie walczą tak jak walczyli czyli niezdarnie, samemu cały kompleks wyczyściłem, ale zaraz przyleciało 2 wojskowych i mnie ścieli jedną serią...

Można usunąć z tego kompleksu promieniowanie psioniczne?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wave w 22 Kwi 2011, 10:30

No i rżnąłem ludzi i nic. Dalej jestem w Powinności. Da się może z niej wyjść przez zmienienie czegoś w plikach?
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 22 Kwi 2011, 10:32

może za mało ich wyrżnołeś


zauważam jeden bug nie bug ....
jeśli autosave zrobi się w momencie snu i się grę wczyta to czas leci tak szybko jak podczas snu tzn godzina w sec albo szybciej



specjalnie pograłem sobie jako szturmowiec ... a raczej jako sniper z bronią szturmowa ... miałem karabin (62 naboje w magazynku) spokojnie nadaje się jako broń snajperska na odległość do 100m 20 kulek i gościa nie ma .. (strzelałem ze 100 m do gościa na dachu głównej bazy oporu) a jeżeli chodzi o ich spostrzegawczość .... kucałem w krzakach 80m od ogniska gdzie stali .... wykosiłem 2 oddziały bez 2 ludzi mosinem a tych 2 dobiłem karabinem bo się schowali za kamieniem .... ja nie widzę problemu ... zaczęli do mnie strzelać wcześniej ja kucam tak że połowa mnie jest w krzakach i 60%-80% nabojów śmiga mi koło głowy ale nie trafia (dzięki krzakom) jakoś przeżyłem ostrzał 4 akaczy w nieulepszanym wschodzie słońca czystego nieba .... a bez apteczek też się da grać ... wystarczy jedzenia używać i mieć artefakt na krwawienie .Zauważam też że oni się tak śmiesznie zwijają z bólu jak się ich trafi a jak się zwijają to nie strzelają dając czas na wpakowanie w nich połowy magazynka .
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Strellok w 22 Kwi 2011, 11:40

@ Idek - Tą bronią z 62 nabojami to możesz zdziałać co najwyżej na bandytach i oporze bo oni maja wręcz śmieszne pancerze.Spróbuj sobie pójść z tą bronią na powinność która w moim przypadku wykończyła sama najemników i latała z egozszkieletami i Grozami.Cały magazynek z tej broni byś wpakował w powinnościowca, a on i tak by stał, takiemu to czasami dwa razy ze snajperki w heda musiałem strzelać żeby padł.
Awatar użytkownika
Strellok
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 16 Kwi 2011, 22:04
Ostatnio był: 16 Lis 2011, 18:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 22 Kwi 2011, 12:05

no fakt ale ty też się rozwijasz czyli potem tę broń można zamienić na jakiegoś SA Avalanche ,które ma bardzo dużą szybkostrzelność a naboje te co ma to robią sito z pancerzy
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 22 Kwi 2011, 12:06

Idek twój test był bez sensu...dlaczego?
Sprowadziłeś styl grania na bliski zasięg pod styl snajpera, a raczej tylko wykorzystałeś do tego celu inną broń, której nawet nazwy nie podałeś... (ale wiadomo o co chodzi - to tak na przyszłość)

Atakujesz z zaskoczenia, a spróbuj atakować na zasadzie typowego szturmu w towarzystwie oddziału frakcyjnego, oczywiście też trzeba się ukrywać ale polega to na jak najszybszym zmniejszeniu dystansu do wroga.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 22 Kwi 2011, 12:10

jest tylko jedna broń która ma 62-64 naboje... czyste niebo z tym chodzi na początku bo ją zebrałem jak czyste niebo walczyło z nibyolbrzymem pod wieżą obserwacyjną ... poza tym chodzi mi o to w tym teście że niemalże każdą broń można do snajperskich celów wykorzystać oraz obalanie mitów o celności NPC


edit sprawdziłem nazwę ... PP-91 Kaban
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 22 Kwi 2011, 12:16

a po jakiego chu** sprowadzać każdą broń do snajperskiej, przecie to debilizm totalny!
Po to są pistolety maszynowe żeby wykorzystywać je do bliskiego starcia a nie jako karabiny snajperskie...


Ja proponuje rozwiązanie które będzie pasować wszystkim tutaj zgromadzonym, czyli dodanie opcji wyboru:

NIE/TAK oryginalna celność NPC (NIE-obecna celność NPC, TAK-celność NPC z wanilli)
2/1/0 celność granatów NPC (2-oryginalna, super, celność, 1-pogorszona celność, 0-NPC nie korzystają z granatów)

Podkreślone są ustawienia aktywne po nowej grze, które można zmienić na inne.
Uważam że to jest najlepsze rozwiązanie, ponieważ ja przy obecnej celności wrogów tracę nerwy, a innym ona się podoba, tak więc powinna być możliwość wyboru.
To samo dotyczy granatów...

Najfajniej jakby teraz wypowiedział się smoq, co myśli o tym wszystkim...
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 22 Kwi 2011, 12:45, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 22 Kwi 2011, 12:40

ale to była pierwsza z brzegu a nie każda chodzi o łamanie reguły że pistolety maszynowe się do walki na dystans nie nadają i "jakim cudem ten komputer trafia"
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 22 Kwi 2011, 12:55

Idek napisał(a):ale to była pierwsza z brzegu a nie każda chodzi o łamanie reguły że pistolety maszynowe się do walki na dystans nie nadają

Reguły dotyczą zazwyczaj więcej niż jednego elementu, skoro wykonałeś test na jednej broni i chcesz złamać tą regułę, robisz to dla wszystkich.

Czy ja pisałem że inne bronie się nie nadają do walki na dystans?? Stwierdziłem tylko że celność naszej broni w stanie idealnym stanowczo odbiega od celności tej samej broni w rękach NPC (gdzie ta broń jest w 40%-75% zużyta), a dzieje się tak ponieważ NPCty (poza kompanami) nie uwzględniają statystyk broni, a że ich celność i wgl umiejętności strzelania zostały podniesione to doszło do sytuacji w której NPCty z broni automatycznej wystrzeliwują w linii prostej pół magazynka (pocisk za pociskiem), i bardzo często ta linia przechodzi przez naszą głowę.
Chyba najlepiej byłoby żeby celność wszystkich NPC zależała od statystyk broni...WSZYSKICH włącznie z stanem, odrzutem i obsługą, i pójdę o zakład że smoq na to nie pójdzie ponieważ odmówił dodania większej ilości kompanów, a zrobienie tak żeby każdy NPC był zależy od statystyk broni graniczy pewnie z cudem...


juraszka93 napisał(a):Ja proponuje rozwiązanie które będzie pasować wszystkim tutaj zgromadzonym, czyli dodanie opcji wyboru:

NIE/TAK oryginalna celność NPC (NIE-obecna celność NPC, TAK-celność NPC z wanilli)
2/1/0 celność granatów NPC (2-oryginalna, super, celność, 1-pogorszona celność, 0-NPC nie korzystają z granatów)

Podkreślone są ustawienia aktywne po nowej grze, które można zmienić na inne.
Uważam że to jest najlepsze rozwiązanie, ponieważ ja przy obecnej celności wrogów tracę nerwy, a innym ona się podoba, tak więc powinna być możliwość wyboru.
To samo dotyczy granatów...

Najfajniej jakby teraz wypowiedział się smoq, co myśli o tym wszystkim...


Ja już nie wypowiadam się na temat celność NPC oraz wykorzystania każdej broni jako snajperskiej.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Neavy w 22 Kwi 2011, 18:32

Hmm, mam problem. Żeby instalować patch, trzeba usunąć mod z gamedata? Bo u mnie nie działają patche...
Image
Awatar użytkownika
Neavy
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 29 Mar 2011, 20:44
Ostatnio był: 14 Paź 2012, 14:52
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości