[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 21 Kwi 2011, 09:24

Tak, problem "szumu" to problem z vanilli. Po zabiciu mutanta zapisz grę, wyłącz i włącz od nowa. Powinno pomóc.
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Los Bobos w 21 Kwi 2011, 09:50

To jest wersja finalna moda z fabułą? Jeśli nie, to kiedy możemy się jej spodziewać?
Los Bobos
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 09 Lip 2010, 21:40
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 08:00
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 21 Kwi 2011, 09:58

Nie, to nie finałka. Wersja finalna była zapowiadana o ile pamiętam na wakacje, nie wiem czy coś się zmieniło :)
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 21 Kwi 2011, 10:25

Gram jako bandyta i... nie mogę ulepszyć vipera, a mechanik ulepszający wszystko jest tylko w składzie gdzie bandyta wejść nie może

Czy jak zajmę skład (lub inne główne bazy) to pojawiają się w nich mechanicy, handlarze i barmani mojej frakcji?
(ale porafiący robić to co potrafili poprzedni mechanicy)
Jeżeli nie, to proponuje żeby się tak działo...

P.S. Oddziały bandytów latają z viperami, a ulepszać ich nie mogą... ;/


Bo się wkur.... wydałem 2kRU na informacje o schowku i znalazłem tam pendrive...Co mogę z nim zrobić w tym modzie? Bo mój mechanik nic z nim nie zrobi, a handlarz go nie chce kupić (a wartość pendrive jest większa niż cena informacji o schowku)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Kwi 2011, 10:40

@ juraszka - Co ty masz za wersję TFW? Bandyci mają tylko Vikhr i Bizon z pistoletów maszynowych. Gdzie ty dorwałeś Vipera u bandytów? Może znalazłeś go u Renegatów?

:

Kod: Zaznacz wszystko
; BANDIT SCHEME

[bandit_tier1]

;primary_weapons
wpn_vikhr      = ammo_9x39_pab9
wpn_bizon      = ammo_9x18_fmj
wpn_bm16      = ammo_12x70_buck
wpn_toz34      = ammo_12x70_buck

;secondary_weapons
wpn_pm         = ammo_9x18_fmj

grenade         = grenade_rgd5


[bandit_tier2]

;primary_weapons
wpn_vikhr      = ammo_9x39_pab9
wpn_bizon      = ammo_9x18_fmj
wpn_m3         = ammo_12x70_buck
wpn_m1891      = ammo_7.62x54_7h1

;secondary_weapons
wpn_pm         = ammo_9x18_fmj

grenade         = grenade_rgd5


[bandit_tier3]

;primary_weapons
wpn_vikhr      = ammo_9x39_pab9
wpn_bizon      = ammo_9x18_fmj
wpn_m3         = ammo_12x70_buck
wpn_m1891      = ammo_7.62x54_7h1
wpn_groza      = ammo_9x39_pab9

;secondary_weapons
wpn_pm         = ammo_9x18_fmj
wpn_pb         = ammo_9x18_fmj

grenade         = grenade_rgd5


[bandit_tier4]

;primary_weapons
wpn_val         = ammo_9x39_ap
wpn_m3         = ammo_12x70_buck
wpn_m1891      = ammo_7.62x54_7h1
wpn_groza      = ammo_9x39_ap
wpn_wincheaster1300   = ammo_12x70_buck

;secondary_weapons
wpn_pm         = ammo_9x18_pmm
wpn_pb         = ammo_9x18_pmm

grenade         = grenade_f1


[bandit_tier5]

;primary_weapons
wpn_val         = ammo_9x39_ap
wpn_m3         = ammo_12x70_buck
wpn_m1891      = ammo_7.62x54_7h1
wpn_groza      = ammo_9x39_ap
wpn_wincheaster1300   = ammo_12x70_buck
wpn_vintorez      = ammo_9x39_ap

;secondary_weapons
wpn_fort      = ammo_9x18_pmm
wpn_pb         = ammo_9x18_pmm

grenade         = grenade_f1


[bandit_tier6]

;primary_weapons
wpn_val         = ammo_9x39_ap
wpn_spas12      = ammo_12x70_buck
wpn_trg22      = ammo_7.62x51_nato
wpn_rpk         = ammo_pkm_100
wpn_wincheaster1300   = ammo_12x70_buck
wpn_vintorez      = ammo_9x39_ap

;secondary_weapons
wpn_fort      = ammo_9x18_pmm
wpn_pb         = ammo_9x18_pmm

grenade         = grenade_f1


[bandit_tier7]

;primary_weapons
wpn_val         = ammo_9x39_ap
wpn_spas12      = ammo_12x70_buck
wpn_trg22      = ammo_7.62x51_nato
wpn_rpk         = ammo_pkm_100
wpn_wincheaster1300   = ammo_12x70_buck
wpn_vintorez      = ammo_9x39_ap

;secondary_weapons
wpn_fort      = ammo_9x18_pmm
wpn_pb         = ammo_9x18_pmm

grenade         = grenade_f1


Jak widać, wpn_mp5 (Viper 5) nigdzie nie ma.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 21 Kwi 2011, 11:11

W pliku actor jest wpis

body_remove_time = 60000

W jakiej to jest jednostce czasu ?Ido czego dokładnie się odnosi .


wtf jak wchodzę do bazy czystego nieba mam buga
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 443
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'mutant_cat_tai'




ale normalnie gra się ładuje i nic nie ma dopiero jak proszę przewodnika z czystego nieba aby mnie do ich bazy zaprowadził
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Kwi 2011, 12:47

Literówka jest. Powinno być "mutant_cat_tail" a nie "mutant_cat_tai".

Wrzuć pliki z linka poniżej do gamedata/configs/misc/trade/

http://www.mediafire.com/?t50l5yacvg3385b

A body_remove_time nie wiem do czego służy. Nie wiem czy w ogóle jest używane, bo nie ma do tej wartości nigdzie odniesienia w skryptach. Ale jeśli i tak chcesz z tym eksperymentować, to wysoka liczba podpowiada mi milisekundy.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 21 Kwi 2011, 12:50

smoq2 co mam zrobić z pendrivem? Bo nie mogę sprzedać ani nic... Dasz możliwość sprzedawania tego złomu u handlarzy po pełnej wartości?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Kwi 2011, 12:53

@ Juraszka - Trzymaj na razie. Później coś z tym wymyśle. Bardziej mnie interesuje jakim cudem masz mp5 od Bandytów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Strellok w 21 Kwi 2011, 12:57

Byłem u tego pustelnika i nic oferuje mi tylko handel i misje, ale nie ma informacji o Najebniku.Może to wian stosunków z samotnikami bo na razie mam tylko 3 kreski (oczywiście na +) , jeśli tak ile trzeba mieć kresek żeby powiedział o tym gdzie możemy spotkać Najebnika ?
Awatar użytkownika
Strellok
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 16 Kwi 2011, 22:04
Ostatnio był: 16 Lis 2011, 18:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Kwi 2011, 13:01

@ Strellok - Masz aktualną wersję? Nie zabijałeś przypadkiem żadnych samotników? Jeżeli tak to mogłeś zabić Najebnika. :E
Ostatnio edytowany przez smoq2 21 Kwi 2011, 13:07, edytowano w sumie 2 razy
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Strellok w 21 Kwi 2011, 13:04

Hmmm... żadnego stalkera raczej nie zabiłem bo nie miałem żadnej sankcji, ale za to miałem tak że paru się obraziło bo zabrałem "ich" sprzęt z trupów, ale ja takich oponentów nie zabijałem tylko uciekałem (zabrałem sprzęt bo nie zauważyłem komunikatu :|).
Awatar użytkownika
Strellok
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 16 Kwi 2011, 22:04
Ostatnio był: 16 Lis 2011, 18:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości