[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 20 Kwi 2011, 21:35

juraszka93 napisał(a):Smoqu jak przeczyta powyższe posty to szału dostanie a Ty chcesz mu więcej roboty jeszcze dawać? :E
Pamiętaj że każda funkcja to minimalny spadek stabilności... a dużo tych minimalnych spadków powoduje duży spadek, lepiej już nie przesadzać.



Oczywiście nie musi tego dodawać, to tylko taka niewielka propozycja, dodatek do tego co Wy napisaliście. To by dodawało trochę klimaciku, ale klimat już i tak jest na bardzo wysokim poziomie.


Powinna być też o "x" procent większa szansa na pokojowe rozwiązania jeżeli to ubiliśmy delikwenta od którego zabraliśmy sprzęt.
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Kwi 2011, 22:09

Zabiliście mnie...

Się pogubiłem trochę...

Czyli zrobimy tak:

X = Mój wzór na szansę + jakiś jeszcze wzór na bonus z XP do ustalenia

1. "Zgoda" - Tracimy przedmioty i dostajemy bonus do reputacji z frakcją rozmówcy.

2. (X) "Pokojowe rozwiązanie" - (Uda się) Zatrzymujemy przedmioty / (Nie uda się) Opcja zika, -10% do opcji 3 jeżeli nie została jeszcze wykorzystana.

3. (X + 25%) "Przegonienie" - (Uda się) Zatrzymujemy przedmioty, tracimy trochę reputacji z frakcją rozmówcy / (Nie uda się) Opcja znika, -15% do opcji 2 jeżeli nie została jeszcze wykorzystana.

4. "Odmowa" - Walka

Żeby nie mieszać z zapisywaniem zasobów, to jeżeli my, bądź nasi kompani, ubili ciało z którego zbieramy sprzęt, to za zabicie nachalnego interesanta stracimy tylko reputację, sankcji nie będzie.

Komunikaty w radiu odnośnie naszych decyzji.

Mam nadzieję, że wszyscy będą szczęśliwi.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 20 Kwi 2011, 22:13

smoq2 napisał(a):Zabiliście mnie...

Się pogubiłem trochę...

Czyli zrobimy tak:

X = Mój wzór na szansę + jakiś jeszcze wzór na bonus z XP do ustalenia

1. "Zgoda" - Tracimy przedmioty i dostajemy bonus do reputacji z frakcją rozmówcy.

2. (X) "Pokojowe rozwiązanie" - (Uda się) Zatrzymujemy przedmioty / (Nie uda się) Opcja zika, -10% do opcji 3 jeżeli nie została jeszcze wykorzystana.

3. (X + 25%) "Przegonienie" - (Uda się) Zatrzymujemy przedmioty, tracimy trochę reputacji z frakcją rozmówcy / (Nie uda się) Opcja znika, -15% do opcji 2 jeżeli nie została jeszcze wykorzystana.

4. "Odmowa" - Walka

Żeby nie mieszać z zapisywaniem zasobów, to jeżeli my, bądź nasi kompani, ubili ciało z którego zbieramy sprzęt, to za zabicie nachalnego interesanta stracimy tylko reputację, sankcji nie będzie.

Komunikaty w radiu odnośnie naszych decyzji.

Mam nadzieję, że wszyscy będą szczęśliwi.



eeeee.....co? xD
Jak na moje smoqu zrobiłeś sobie więcej pracy, bo chcesz swój wzór łączyć z wzorem na szanse z XP.
Ostatnio edytowany przez Juraszka 20 Kwi 2011, 22:25, edytowano w sumie 2 razy
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Kwi 2011, 22:22

A co to za problem? Bierzemy wynik z mojego wzoru i dodajemy wynik z np takiego wzoru na bonus z XP:

(XP / 100) / 2 :E i już na 1500 XP mamy: Szansa z mojego wzoru + 7.5%

Proste jak drut.
Ostatnio edytowany przez smoq2 20 Kwi 2011, 22:39, edytowano w sumie 2 razy
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 20 Kwi 2011, 22:25

A jak ktoś jest samotnikiem i w np. w Agropromie powinność chce Ci zabrać przedmioty mimo że samodzielnie (bez kompanów) ubiłeś mutanty to co...? W tej chwili możesz być super-hiper-zajebistym proS.T.A.L.K.E.R. ale Twoje doświadczenie w zabijaniu mutantów jest gó*** warte, bo jesteś otoczony przez masę prawdopodobnie tak samo lub nieco gorzej wyposażonych jednostek Powinności... i ich bonus do szansy, zdecydowanie przewyższa twoją szansę jaką masz z XP i ekwipunku...

no chyba że szansa z XP po tych 1500XP (czyli u mnie 50%) sumuje się z szansą wyjściową z Twojego wzoru (30%) czyli razem daje to 80%, zakładając że już wbiliśmy sporo tych leveli to będzie jakieś 100% i teraz minus za ludzi, broń i pancerze jednostek frakcyjnych których przedstawiciel chce Ci odebrać przedmioty... ale w powyższej sytuacji, nadal masz niewielkie szanse na utrzymanie przy sobie przedmiotów

dla XP =1500
(1500/100)/2=15/2=7.5%
7.5% + szansa z wzoru = szansa_wyjściowa_wzoru_(30%) + 7.5% + bonusy za broń/pancerz/kompanów/ich_broń/pancerz - [(broń/pancerz/rozmówcy/jego_oddziału+jednostki_w_okolicy)]=...
Panie... gracz-samotnik osra się a nie ma szans żeby zostawić sobie przedmioty w sytuacji gdzie upoluje mutanta na terenie kontrolowanym przez powinność, a jeden z nich się uczepi
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 20 Kwi 2011, 22:38, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 20 Kwi 2011, 22:36

Jak dla mnie, to wszystko gra :D Chociaż zostawiłbym karę w minimalnym stopniu za zabicie samotnika (nawet jeżeli to my mamy rację) np. 1000 Ru. Nie będzie bardzo bolało, ale kara powinna być, żeby się samotnicy odczepili od naszej frakcji.

A jak ktoś jest samotnikiem i w np. w Agropromie powinność chce Ci zabrać przedmioty mimo że samodzielnie (bez kompanów) ubiłeś mutanty to co...? W tej chwili możesz być super-hiper-zajebistym proS.T.A.L.K.E.R. ale Twoje doświadczenie w zabijaniu mutantów jest gó*** warte, bo jesteś otoczony przez masę prawdopodobnie tak samo lub nieco gorzej wyposażonych jednostek Powinności... i ich bonus do szansy, zdecydowanie przewyższa twoją szansę jaką masz z XP i ekwipunku...

no chyba że szansa z XP po tych 1500XP (czyli u mnie 50%) sumuje się z szansą wyjściową z Twojego wzoru (30%) czyli razem daje to 80%, zakładając że już wbiliśmy sporo tych leveli to będzie jakieś 100% i teraz minus za ludzi, broń i pancerze jednostek frakcyjnych których przedstawiciel chce Ci odebrać przedmioty... ale w powyższej sytuacji, nadal masz niewielkie szanse na utrzymanie przy sobie przedmiotów


Hmmm... Jak to w życiu :P Logicznie rzecz biorąc to pięciu facetów zawsze zabierze coś jednemu jak będą bardzo chcieli (nawet jak ten jeden jest silniejszy niż każdy z tych pięciu z osobna) :E Na to nic nie poradzisz. Jako samotnik, musisz unikać tłoku...

Ps. Jak są jakieś dylematy natury koncepcyjnej, to my tutaj bardzo chętnie je rozwiążemy :wink:
Tylko potem możesz... :facepalm:
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Kwi 2011, 22:39

No to może sprawdzimy jak by wyglądała taka sytuacja:

Gracz (SEVA + LR300, 650 XP) i Kompan (Ubranie stalkera + AK74) z frakcji Powinność liczącej 43 członków.

vs.

Samotnik (Kurtka + Obrzyn) i Samotnik (Seva + AK74u) i Samotnik (Ubranie stalkera + Bizon)

No i liczymy:

:

Wyjściowa = 30

Bonus z XP = 650 / 200 = +3.25

Bonus z pancerza = +10

Bonus z broni = +14

Bonus za kompana = +10

Bonus z pancerza kompana = +5

Bonus z broni kompana = +10

Bonus z siły frakcji = 43 * 0.2 = +8.6

Łączna nasza pula = 98 (pule będą zaokrąglane w dół)


Samotnicy:

Samotnik1 = -10

Pancerz samotnika1 = -0

Broń samotnika1 = -4

Samotnik2 = -10

Pancerz samotnika2 = -10

Broń samotnika2 = -10

Samotnik3 = -10

Pancerz samotnika3 = -5

Broń samotnika3 = -10

Pula przeciwna = -59

Końcowa szansa = 98 - 59 = 39%

Czyli na szanse na pokojowe rozwiązanie mamy 39% a na przepędzenie 54%.


Proste jak drut.

A jak jesteśmy samotnikiem to mamy przesrane. I nic się tu nie poradzi.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 20 Kwi 2011, 22:42

a niech cię diabli... my daliśmy propozycje rozwiązania... Ty ją dotowałeś do swoich możliwości i własnego uznania, i tak ma być...


A jak należymy do super hiper frakcji i jesteśmy ubrani i nasi kompani... to szansa na pokojowe rozwiązanie i przepędzenie powinna być większa, a jak się nie uda przepędzić tego kota to co? drużyna w SEVA ma oddać swoje zdobycze gościowi w kurtce? ...albo go zabić bo gość jest chory na umyśle i podskakuje nie tym co powinien...?

To w takiej sytuacji to w momencie odmowy nie powinno być kary w formie sankcji, a raczej większy spadek reputacji, bo bicie słabego i głupiego nie wypada wybawcą zony!
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 20 Kwi 2011, 22:56

A jak należymy do super hiper frakcji i jesteśmy ubrani i nasi kompani... to szansa na pokojowe rozwiązanie i przepędzenie powinna być większa, a jak się nie uda przepędzić tego kota to co? drużyna w SEVA ma oddać swoje zdobycze gościowi w kurtce? ...albo go zabić bo gość jest chory na umyśle i podskakuje nie tym co powinien...?


Ubić. I zapłacić karę... ale małą, tak symbolicznie, jak postulowałem wcześniej. To by nie było takie bolesne, a jednocześnie unikamy absurdów. Dobry oddział może sobie pozwolić na taką sankcję. Poza tym, nie ma co komplikować na początku. Nie wszystko na raz. Sprawdzimy jak to działa w praktyce w takiej wersji jak ustalono i wtedy się zobaczy.

To w takiej sytuacji to w momencie odmowy nie powinno być kary w formie sankcji, a raczej większy spadek reputacji, bo bicie słabego i głupiego nie wypada wybawcą zony!


Bicie słabego nie wypada... głupiego wypada jak najbardziej :P Na tym polega ewolucja; głupi i wolni giną pierwsi :E
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 20 Kwi 2011, 23:02

Rozumiem że jak będzie można grać Monolitem to takich problemów nie będzie bo Monolit do wszystkich strzela, a później ewentualnie dobija... :E
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Strellok w 20 Kwi 2011, 23:20

@ juraszka93- Monolit wyznaje motto: najpierw strzelaj, potem pytaj.
Awatar użytkownika
Strellok
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 16 Kwi 2011, 22:04
Ostatnio był: 16 Lis 2011, 18:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Fender w 20 Kwi 2011, 23:51

Przepraszam za być może naiwne pytanie, ale ostatnio na parę miesięcy urwał mi się kontakt z modem. Do sedna. Czy w najnowszej wersji moda można odwiedzić Limańsk? Jest to jedyna rzecz której mi w modzie brakuje.
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości