[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 19 Kwi 2011, 17:28

Zapomniałem zmienić nr wersji wyświetlanej w menu. To wszystko.

@ Wave - Możliwość ciągłego spania została włączona przez przypadek. W następnym patchu wszystko wróci do normy. A tak przy okazji, jak bardzo u ciebie bohater zaspał?

@ adam381 - Wyślij mi pliki *.sav i *.tfw z nazwą twojego ostatniego save'a z folderu z zapisanymi grami. Zobaczę czy coś jest nie tak. Owy samotnik mówił ile będziesz czekał, pamiętasz może? Co zamówiłeś? Na niektóre rzeczy trzeba czekać nawet 5-6 dni.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez adam381 w 19 Kwi 2011, 17:58

zmówiłem seve czystego nieba a naszywkami jusz jest ok reinstalka pomogła bardzo dziękuje za tak szybką odpowiedz jestem starym gościem jak mówi moja { żomka na starość dziecinnieje aco mi tam ] jest to dla mnie osobiście najlepszy mod do czystego nieba ijestem pełen podziwu dla jego twurców a koleś obiecał że odezwie sie po 2 lub 3 dniach
adam381
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 19 Kwi 2011, 16:47
Ostatnio był: 06 Maj 2011, 23:42
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wave w 19 Kwi 2011, 18:52

Położyłem typka spać około o 22. Ustawiłem, by spał z jakieś 9 godzin. Obudził się o 23 w nocy następnego dnia :D Mówię Ci, smoq. Lepiej niech ciągły sen zostanie. Już wiele razy to mi się przydało.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 19 Kwi 2011, 21:31

@ wajs94 możesz ustawić dowolną ilość i będziesz teoretycznie takową dysponował i ty i przeciwne frakcje ale ja to wypróbowałem ustawiając 50 oddziałów na bazę to wyszło tak, że ja miałem 100 oddziałów (liczyłem, że przeciwnicy mogli mieć w sumie max 50) w polu i miałem wywałkę przy każdej próbie zapisu :P Aktualnie limit ten podniosłem do 25 oddziałów na bazę i nie mam problemów. Staraj się po prostu trzymać z dala od liczebności oddziałów w polu ponad 100 a będzie dobrze :)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 19 Kwi 2011, 22:25

Też sprawdziłem ten śpiwór... on jest bee
max to niby 12 (bo normalny człowiek więcej spać nie może) a bohater jest super-mega-hiper i potrafi przespać dobę. Jak na moje to lepiej poszukać innego śpiwora bo zabawa z obecnym przestaje być śmieszna, a to nie tylko u mnie się tak dzieje z tymi godzinami
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 19 Kwi 2011, 23:53

@ juraszka & wave - Spróbujcie tego skryptu na spanie: http://www.mediafire.com/?5qm92pqghhgmeo9

Wrzucie do go gamedata/scripts i zdajcie mi relacje czy dalej przesypia.

Problem jest taki, że w CS nie ma innej opcji na "spanie". Aktualnie wygląda to tak, że ekran robi się czarny na 15 sekund i w tym czasie skrypt przyśpiesza czas tyle razy, żeby w trakcie 15 sekund minęło tyle godzin ile wybrał gracz. Jak minie 15 sekund przyśpieszenie czasowe powraca po do normalnego tempa. Problem pojawia się w momencie gdy gracz się "budzi". Funkcja "budzenia" zużywa trochę zasobów i jeżeli gra się przy niej zatnie, to przyśpieszenie czasowe wróci do normalnego stanu dopiero jak się "odetnie". Zacięcie nawet na 2 - 3 sekund może spowodować odchylenie o 7-10 godzin przy wybraniu np. 12. Skrypt który jest w linku rozdziela większość funkcji. Po 15 sekundach odpala się jedynie funkcja wyrównania przyśpieszenia czasowego a reszta funkcji(wstawanie, powrót broni, zmniejszanie innych liczników o ilość przespanego czasu) odpala się sekundę później. Być może to pomoże.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 20 Kwi 2011, 07:46

smoq2 napisał(a):@ juraszka & wave - Spróbujcie tego skryptu na spanie: http://www.mediafire.com/?5qm92pqghhgmeo9

Wrzucie do go gamedata/scripts i zdajcie mi relacje czy dalej przesypia.

Problem jest taki, że w CS nie ma innej opcji na "spanie". Aktualnie wygląda to tak, że ekran robi się czarny na 15 sekund i w tym czasie skrypt przyśpiesza czas tyle razy, żeby w trakcie 15 sekund minęło tyle godzin ile wybrał gracz. Jak minie 15 sekund przyśpieszenie czasowe powraca po do normalnego tempa. Problem pojawia się w momencie gdy gracz się "budzi". Funkcja "budzenia" zużywa trochę zasobów i jeżeli gra się przy niej zatnie, to przyśpieszenie czasowe wróci do normalnego stanu dopiero jak się "odetnie". Zacięcie nawet na 2 - 3 sekund może spowodować odchylenie o 7-10 godzin przy wybraniu np. 12. Skrypt który jest w linku rozdziela większość funkcji. Po 15 sekundach odpala się jedynie funkcja wyrównania przyśpieszenia czasowego a reszta funkcji(wstawanie, powrót broni, zmniejszanie innych liczników o ilość przespanego czasu) odpala się sekundę później. Być może to pomoże.


Stwierdzam zdecydowanie że problem zanikł, smoqu gratuluje!
Tak ogólnie to dlaczego śpiwór jest po angielsku? xD Cała gra + mod po polsku tylko śpiwór w english.
Sam bym sobie przetłumaczył gdybym wiedział jak...

a teraz coś od siebie z configs/system.ltx:
Kod: Zaznacz wszystko
[inventory]
take_dist   = 2
max_weight    = 50
max_ruck    = 56
max_belt    = 5 ;16
slots     = 11
slots_count   = 12

slot_persistent_1     = true   ;knife
slot_active_1        = true

slot_persistent_2     = false  ;pistol
slot_active_2        = true

slot_persistent_3     = false  ;automatic
slot_active_3        = true

slot_persistent_4     = true   ;grenades
slot_active_4        = true

slot_persistent_5     = true   ;binocular
slot_active_5        = true

slot_persistent_6     = true   ;bolt
slot_active_6        = true

slot_persistent_7     = false  ;outfit
slot_active_7        = false

slot_persistent_8     = true   ;pda
slot_active_8        = false

slot_persistent_9     = true   ;detector
slot_active_9        = false

slot_persistent_10     = true  ;torch
slot_active_10     = fasle

slot_persistent_11     = false ;artefact
slot_active_11     = true

slot_persistent_12     = false ;flare
slot_active_12     = false


zainteresowały mnie opcje 10 i 12... czyli pochodnia (?) i flara. Co do pochodni to nie jestem pewien ale przy flarze fajnie byłoby jakby można było to zrobić coś na przykładzie flar z Alien vs. Predator. Mogłaby być to świecąca na czerwono "śruba" z innym modelem. np. Tak długo jak trzymamy to oświetla nas i teren wokół, a jak jak rzucimy to rozświetla teren wokół miejsca gdzie upadła. Tylko że powinna znikać/gasić się po 10-15 minutach.

Smoqu co Ty na to? Da się? Jeżeli tak to jak wpłynie to na CPU?
NPCty mogły by nimi rzucać zamiast granatami...mielibyśmy wyjaśnienie ich doskonałej celności w nocy. Za to w dzień byłoby to idiotyczne xD


Następna sprawa... A co się stanie jak zrobimy zadymę we własnej bazie i ogólnie doprowadzimy do tego że frakcja do której należymy prowadzi z nami wojnę? Można to nazwać końcem gry bo jedynie samotnicy nie są wrodzy do nas (o ile nie jesteśmy bandytami).
To "uwielbienie" frakcji powinno rosnąć w sposób minimalny także za zabijanie wrogów.


I jeszcze jedna sprawa xD
Renegaci... O ile się nie mylę to zlepek różnych frakcji a raczej dezerterów z nich. Jeżeli doprowadzimy do w/w (czyli wojny z własną frakcją) fajnie byłoby po jakimś czasie dostać komunikat/ofertę przystąpienia do renegatów.

Możliwość przystąpienia do renegatów = utworzenie z niej grywalnej frakcji, ale o nieco innych zasadach:
- Wrodzy do WSZYSTKICH (renegaci atakują wszystkich którzy nie są renegatami, także bandytów (WTF? W clear sky jak się przystąpiło do bandytów to renegaci CHYBA byli neutralni - może mój błąd)
- Tu do wyboru:
Mobilna baza (trudne do zrobienia),
Stała ukryta baza (tu proponuje podziemia, albo jakiś fajny teren - byle nie czerwony las, bo to tereny mutantów i nie fajnie byłoby doprowadzić to "wygonienia" mutantów z tych okolic) Smoqu sądzę że jakbyś chciał to nawet jakiś etap mógłbyś przywrócić na potrzeby Renegatów (np. generatory),
- Mają swojego handlarza od specjalnego wyposażenia (niekonieczne),
- Nie dążą do jako takiej władzy nad zoną (przynajmniej na początku, w końcu Durad może wszcząć małą rewolucje i przekonać dezerterów do tego że też mają swoje prawa)
Co do ostatniego punktu, a raczej fabuły związanej z Renegatami - to Durad w pewnej chwili przejmuje dowództwo (gdy Renagaci to już typowa frakcja) - PODCHODZI TO POD TWORZENIE WŁASNEJ FRAKCJI ALE NA FUNDAMENTACH, więc niektóre sprawy są z góry ustalone, ale możemy np. zadecydować jakiego sprzętu kożystają nasze oddziały.


I teraz ostatnia sprawa (bo spieszę się do szkoły)... TWORZENIE WŁASNEJ FRAKCJI. O wszystkim decyduje gracz, z kim prowadzi wojnę, jakiego sprzętu używają oddziały, jakich pancerzy itd.

Oczywiście wszystko powinno zależeć od dostępnych środków na jednostkę,czli np. 5000 RU na żołnierza, z czasem coraz więcej...




Smoqu, wszystko co wyżej to propozycje/pomysły które możesz sobie przyjąć do serca (planów) lub nie, ale na pewno będzie grono takich osób którym to co wyżej jest przypadnie do gustu!
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wave w 20 Kwi 2011, 09:06

Dzięki, skrypt działa ;) Mam tylko jedno zastrzeżenie. Chodzi tu o Bizona, Kaban w grze się zwie. Mam AA na 1, by zaoszczędzić na zasobach, ale przez to celownik broni jest baaardzo nieostry, prawie nic przez niego zobaczyć się nie da, a i ogień wychodzący z lufy przenika przez dosyć dużą część samej broni. Dokładnie wokół okładzin.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Kwi 2011, 09:57

Stwierdzam zdecydowanie że problem zanikł, smoqu gratuluje!


NARESZCIE!!!!!

Tak ogólnie to dlaczego śpiwór jest po angielsku? xD Cała gra + mod po polsku tylko śpiwór w english.
Sam bym sobie przetłumaczył gdybym wiedział jak...


Bo autor zamiast nałożyć obiekty tekstowe na UI śpiwora, to wpisał tekst w teksturę UI. Nie da się przetłumaczyć nie edytując tekstur, a to nam niepotrzebne, bo mod nie jest robiony pod Polaków.

zainteresowały mnie opcje 10 i 12... czyli pochodnia (?) i flara. Co do pochodni to nie jestem pewien ale przy flarze fajnie byłoby jakby można było to zrobić coś na przykładzie flar z Alien vs. Predator. Mogłaby być to świecąca na czerwono "śruba" z innym modelem. np. Tak długo jak trzymamy to oświetla nas i teren wokół, a jak jak rzucimy to rozświetla teren wokół miejsca gdzie upadła. Tylko że powinna znikać/gasić się po 10-15 minutach.


Slot 10 to latarka. Pamiętam, że ktoś dodał flary do CS używając właśnie tego slota. Spartan bodajże. Nie wiem w jakim stadium rozwoju była ta opcja zanim GSC ją wycięło, więc nie wiem ile materiałów mam do dyspozycji. Zobaczymy. Nie sądzę za to, aby NPC mogły obsługiwać flary i jeśli nie, to nie zamierzam pisać 1000 linijek tekstu aby sobie nimi rzucali jak kamieniami.

Następna sprawa... A co się stanie jak zrobimy zadymę we własnej bazie i ogólnie doprowadzimy do tego że frakcja do której należymy prowadzi z nami wojnę? Można to nazwać końcem gry bo jedynie samotnicy nie są wrodzy do nas (o ile nie jesteśmy bandytami).
To "uwielbienie" frakcji powinno rosnąć w sposób minimalny także za zabijanie wrogów.


Wywalają cię z frakcji i stajesz się neutralny dla innych. Nie testowałem czy można się wtedy przyłączyć do innej frakcji, ale chyba nie.

Renegaci... O ile się nie mylę to zlepek różnych frakcji a raczej dezerterów z nich. Jeżeli doprowadzimy do w/w (czyli wojny z własną frakcją) fajnie byłoby po jakimś czasie dostać komunikat/ofertę przystąpienia do renegatów.

Możliwość przystąpienia do renegatów = utworzenie z niej grywalnej frakcji, ale o nieco innych zasadach:
- Wrodzy do WSZYSTKICH (renegaci atakują wszystkich którzy nie są renegatami, także bandytów (WTF? W clear sky jak się przystąpiło do bandytów to renegaci CHYBA byli neutralni - może mój błąd)
- Tu do wyboru:
Mobilna baza (trudne do zrobienia),
Stała ukryta baza (tu proponuje podziemia, albo jakiś fajny teren - byle nie czerwony las, bo to tereny mutantów i nie fajnie byłoby doprowadzić to "wygonienia" mutantów z tych okolic) Smoqu sądzę że jakbyś chciał to nawet jakiś etap mógłbyś przywrócić na potrzeby Renegatów (np. generatory),
- Mają swojego handlarza od specjalnego wyposażenia (niekonieczne),
- Nie dążą do jako takiej władzy nad zoną (przynajmniej na początku, w końcu Durad może wszcząć małą rewolucje i przekonać dezerterów do tego że też mają swoje prawa)
Co do ostatniego punktu, a raczej fabuły związanej z Renegatami - to Durad w pewnej chwili przejmuje dowództwo (gdy Renagaci to już typowa frakcja) - PODCHODZI TO POD TWORZENIE WŁASNEJ FRAKCJI ALE NA FUNDAMENTACH, więc niektóre sprawy są z góry ustalone, ale możemy np. zadecydować jakiego sprzętu kożystają nasze oddziały.


Roboty na 2-3 miechy. Chciało by ci się? Ja osobiście wole już nic nie dodawać, a doprowadzić aktualną wersją do 100% wydajności. Mamy plan na dodatki gdzie można stworzyć własną frakcję od 0, wpisać sobie jej nazwę, wybrać logo, rekrutować żołnierzy, itd... Ale to nie wyjdzie za prędko, jeżeli w ogóle wyjdzie.

Dzięki, skrypt działa ;) Mam tylko jedno zastrzeżenie. Chodzi tu o Bizona, Kaban w grze się zwie. Mam AA na 1, by zaoszczędzić na zasobach, ale przez to celownik broni jest baaardzo nieostry, prawie nic przez niego zobaczyć się nie da, a i ogień wychodzący z lufy przenika przez dosyć dużą część samej broni. Dokładnie wokół okładzin.


Daj screena.
Szczerze, to wiem, że model Bizona jest kiepskiej jakości, ale innego nie znaleźliśmy, a jest to broń, którą uznaliśmy za niezbędną jako odpowiednik MP5. Jeśli ktoś kto zna się na modelach do CS zechce kiedyś to poprawić to będziemy wdzięczni, na razie musi to zostać tak jak jest.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wave w 20 Kwi 2011, 10:50

Gdy tylko znajdę broń, dam screena, bo musiałem zrobić zadymę sporą w bazie, by to zdobyć ;D Na razie muszę uzbierać szmalec

Masz screeny. Na pierwszy widać, jakie są przyrządy celownicze bez AA. Tam, gdzie są 3 kropki powinien być kolejny element. To chyba muszka powinna być.
http://tinypic.com/r/34or3oy/7

Co się dzieje, gdy się strzela:

http://tinypic.com/r/142zxau/7


P.S

Mój tekścik jest robiony dalej, trochę już mam ;)
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 20 Kwi 2011, 11:36




Możecie coś zrobić z tym miejsce między kamieniami? W tamtym miejscu pojawia się raz dziennie nowy artefakt(to miejsce przy anomaliach w kotlince na wysypisku). Zawsze arty są miedzy tymi kamieniami, a detektor nawet nie zapiszczy w tej odległości od anomalii. To strasznie ułatwia grę. Tak to bym musiał się wpakować w to pole psioniczne między grawitacyjne i elektryczne anomalie a tak to sobie podejdę, czasami 2 lub 3 arty obok siebie i kasa leci...


Często na całą zonę jest chaja, bo chimera lub nibyolbrzym gdzieś jest. Za zabicie tych mutantów w liczbie więcej niż np 3 mógłby rosnąć szacunek samotników.

A tak przy okazji. Czy nibyolbrzym mógłby atakować trochę celniej jak "gryzie"? Bo jak tupał, to zabijał boty, ale jak się zbliżył i zaczął gryźć, to nie zabił nikogo, mimo że napastował ponad 2 minuty...
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Kwi 2011, 13:43

@ KPBMacho - Artefakt powstał w którejś z tych właśnie anomalii co opisałeś. Problem z artefaktami jest niestety taki, że jeżeli anomalie są na spadzistym terenie, to powstałe artefakty w tym miejscu lubią się najzwyczajniej stoczyć w dół. :) Niestety na grawitację nawet skrypty nie pomogą. :)

No w sumie pomysł dobry. Taki wzrost reputacji o 1% za każdą chimerę, kontrolera, nibyolbrzyma czy burera. Trzeba tylko właśnie podrasować tym 2 ostatnim siłę ataku. A twój nibyolbrzym atakował kompana czy zwykłego NPC? Bo jak kompana to specjalnie trochę słabszy ma efekt ataku gdyż kompan nie jest aż tak mobilny jak gracz. Inaczej by ubijał kompanów w sekundy.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości