smoq2 napisał(a):@ juraszka & wave - Spróbujcie tego skryptu na spanie: http://www.mediafire.com/?5qm92pqghhgmeo9
Wrzucie do go gamedata/scripts i zdajcie mi relacje czy dalej przesypia.
Problem jest taki, że w CS nie ma innej opcji na "spanie". Aktualnie wygląda to tak, że ekran robi się czarny na 15 sekund i w tym czasie skrypt przyśpiesza czas tyle razy, żeby w trakcie 15 sekund minęło tyle godzin ile wybrał gracz. Jak minie 15 sekund przyśpieszenie czasowe powraca po do normalnego tempa. Problem pojawia się w momencie gdy gracz się "budzi". Funkcja "budzenia" zużywa trochę zasobów i jeżeli gra się przy niej zatnie, to przyśpieszenie czasowe wróci do normalnego stanu dopiero jak się "odetnie". Zacięcie nawet na 2 - 3 sekund może spowodować odchylenie o 7-10 godzin przy wybraniu np. 12. Skrypt który jest w linku rozdziela większość funkcji. Po 15 sekundach odpala się jedynie funkcja wyrównania przyśpieszenia czasowego a reszta funkcji(wstawanie, powrót broni, zmniejszanie innych liczników o ilość przespanego czasu) odpala się sekundę później. Być może to pomoże.
[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 50
max_ruck = 56
max_belt = 5 ;16
slots = 11
slots_count = 12
slot_persistent_1 = true ;knife
slot_active_1 = true
slot_persistent_2 = false ;pistol
slot_active_2 = true
slot_persistent_3 = false ;automatic
slot_active_3 = true
slot_persistent_4 = true ;grenades
slot_active_4 = true
slot_persistent_5 = true ;binocular
slot_active_5 = true
slot_persistent_6 = true ;bolt
slot_active_6 = true
slot_persistent_7 = false ;outfit
slot_active_7 = false
slot_persistent_8 = true ;pda
slot_active_8 = false
slot_persistent_9 = true ;detector
slot_active_9 = false
slot_persistent_10 = true ;torch
slot_active_10 = fasle
slot_persistent_11 = false ;artefact
slot_active_11 = true
slot_persistent_12 = false ;flare
slot_active_12 = false
Stwierdzam zdecydowanie że problem zanikł, smoqu gratuluje!
Tak ogólnie to dlaczego śpiwór jest po angielsku? xD Cała gra + mod po polsku tylko śpiwór w english.
Sam bym sobie przetłumaczył gdybym wiedział jak...
zainteresowały mnie opcje 10 i 12... czyli pochodnia (?) i flara. Co do pochodni to nie jestem pewien ale przy flarze fajnie byłoby jakby można było to zrobić coś na przykładzie flar z Alien vs. Predator. Mogłaby być to świecąca na czerwono "śruba" z innym modelem. np. Tak długo jak trzymamy to oświetla nas i teren wokół, a jak jak rzucimy to rozświetla teren wokół miejsca gdzie upadła. Tylko że powinna znikać/gasić się po 10-15 minutach.
Następna sprawa... A co się stanie jak zrobimy zadymę we własnej bazie i ogólnie doprowadzimy do tego że frakcja do której należymy prowadzi z nami wojnę? Można to nazwać końcem gry bo jedynie samotnicy nie są wrodzy do nas (o ile nie jesteśmy bandytami).
To "uwielbienie" frakcji powinno rosnąć w sposób minimalny także za zabijanie wrogów.
Renegaci... O ile się nie mylę to zlepek różnych frakcji a raczej dezerterów z nich. Jeżeli doprowadzimy do w/w (czyli wojny z własną frakcją) fajnie byłoby po jakimś czasie dostać komunikat/ofertę przystąpienia do renegatów.
Możliwość przystąpienia do renegatów = utworzenie z niej grywalnej frakcji, ale o nieco innych zasadach:
- Wrodzy do WSZYSTKICH (renegaci atakują wszystkich którzy nie są renegatami, także bandytów (WTF? W clear sky jak się przystąpiło do bandytów to renegaci CHYBA byli neutralni - może mój błąd)
- Tu do wyboru:
Mobilna baza (trudne do zrobienia),
Stała ukryta baza (tu proponuje podziemia, albo jakiś fajny teren - byle nie czerwony las, bo to tereny mutantów i nie fajnie byłoby doprowadzić to "wygonienia" mutantów z tych okolic) Smoqu sądzę że jakbyś chciał to nawet jakiś etap mógłbyś przywrócić na potrzeby Renegatów (np. generatory),
- Mają swojego handlarza od specjalnego wyposażenia (niekonieczne),
- Nie dążą do jako takiej władzy nad zoną (przynajmniej na początku, w końcu Durad może wszcząć małą rewolucje i przekonać dezerterów do tego że też mają swoje prawa)
Co do ostatniego punktu, a raczej fabuły związanej z Renegatami - to Durad w pewnej chwili przejmuje dowództwo (gdy Renagaci to już typowa frakcja) - PODCHODZI TO POD TWORZENIE WŁASNEJ FRAKCJI ALE NA FUNDAMENTACH, więc niektóre sprawy są z góry ustalone, ale możemy np. zadecydować jakiego sprzętu kożystają nasze oddziały.
Dzięki, skrypt działa Mam tylko jedno zastrzeżenie. Chodzi tu o Bizona, Kaban w grze się zwie. Mam AA na 1, by zaoszczędzić na zasobach, ale przez to celownik broni jest baaardzo nieostry, prawie nic przez niego zobaczyć się nie da, a i ogień wychodzący z lufy przenika przez dosyć dużą część samej broni. Dokładnie wokół okładzin.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości