[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 10 Kwi 2011, 19:22

z tego co u góry czytam to... świetnie sie zapowiada... testy na wstęp do frakcji... strzelanie dla monolitu...Ktoś już o tym wspomniał ale powtórzę czy będzie można zrobić właśną frakcje, wybrać miejsce osiedlanie albo połączyć się z inną i nawalać to co my chcemy. A czy będzie taka możliwość żeby po podbiciu frakcji np. wolności oni starali się odzyskać teren bo w tej to jak już zdobędziemy frakcje to już się nie musimy martwić o jej utratę.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 10 Kwi 2011, 19:32

A, i zapomniałem wspomnieć. Nurtuje mnie, czemu Wolność sprzedaj pod koniec RP-74, ale nie może go ulepszać?
A Powinność zamiast VSS ( którego może ulepszyć mechanik ) sprzedaje SVD (!).
I nie jestem pewien czy panowie w czarno-czerwonych kombinezonach mogą ulepszać PKM.
A co do błędu z kompanami, którzy nie wykazują żadnych opcji dialogowych poza "Cześć, już nic". Zauważyłem u siebie, że występuje to tylko gdy dam im Egzoszkielet, kompani w Powinności po wdzianiu tej kupy stali przestali reagować, biegali za mną, reagowali na polecenia przez radio ale nie mogłem wydać rozkazu ataku na konkretną lokację, w dodatku podążali za mną "na piechotkę", nie teleportowali się na większe odległości i jakoś opornie im szła ochrona mnie. To samo w Wolności.
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 10 Kwi 2011, 22:35

no nie mogli biec bo w egzo się nie da .....
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 10 Kwi 2011, 22:38

Po zamontowaniu serwomotorów to i owszem, i po to montowałem. No ale jak mówiłem opcja "Do mnie" ich nie przyzywała. Zasuwali powolutku, czasami pół mapy mnie od nich dzieliło.
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 11 Kwi 2011, 10:08

No u mnie śpiwór działa generalnie dobrze. W większości przypadków śpi dokładnie tyle co mu kazałem, ale czasem zdarza się, że śpi ok 1-3h dłużej. Ale z moich obserwacji wynika, że tak się dzieje generalnie jak poprzedniego dnia spałem krótko.

Co do kompanów w egzaczach, moi biegali za mną sprintem bez ulepszonych serwomotorów. A jak byłem daleko to po przywołaniu przez radio normalnie się teleportowali do mnie.

Co do skuteczności kompanów na Chimery. U mnie często jak mają shotguny (staram się żeby mieli w najgorszym wypadku Chaser 13) to ja zaczynam strzelać już do trupa :) Już częściej miałem problem, który był opisany wcześniej a mianowicie, że towarzysze stoją i strzelają praktycznie z granicy swojego zasięgu i prawie nie trafiają, ale mimo to nie podchodzą (w trybie ofensywnym). Nieraz jak mają tryb "nie strzelaj" to wróg im pośle serie a oni nic. Dostaną kolejną serie w twarz i nic. Dopiero jak się musi podleczyć to reaguje, ale to jest też raczej rzadka przypadłość (przynajmniej u mnie)

W kwestii opcji dialogowych u kompanów. To nie wina egzacza, bo aktualnie mam Krasnego w jego standardowym kombinezonie i też mi znikły. Jak grałem Najemnikami to ani razu nie miałem z tym problemu. Może ten bug związany jest z konkretnymi kombinezonami?
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kobalt w 11 Kwi 2011, 16:23

Może to nie jest jakiś wielki problem ale, można by zrobić tak aby mechanik samotników potrafił ulepszać wszystkie bronie? Bo gram sobie lonerem mam AK a ten śpiący koleś nie umie go ulepszyć... Żeby coś podciągnąć muszę zasuwać do kordonu, gdzie w bazie oporu jest ten super mechanik co wszystko potrafi :)
Żołnierze nie umierają. Oni idą do piekła się przegrupować.
Image
Awatar użytkownika
Kobalt
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 17 Mar 2011, 14:03
Ostatnio był: 11 Lip 2012, 21:45
Miejscowość: Gdzie ja jestem ?!
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 11 Kwi 2011, 17:06

możesz dodać co tylko chcesz w pliku stalkers_upgrade_info ,który jest w gamedata/configs/misc tylko oczywiście to coś musi być w grze :D

Za ten post Idek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kobalt.
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 11 Kwi 2011, 19:37

Zwróćcie tylko uwagę na ostatni wpis... Monolith mechanic... to i tekstury pancerzy Monolitu są prawie pewnym dowodem na fakt że w finalnej wersji będzie można grać Monolitem!

PRZEJMUJE ZONĘ W IMIĘ NIEBIESKIEGO BURSZTYNU! xD
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 11 Kwi 2011, 21:52

Nie ma niebieskich bursztynów... :facepalm:

:P
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 11 Kwi 2011, 22:25

i o to chodzi! xD Monolit walczy za coś co tak naprawdę jest wytworem ludzkim i ogólnie nie ma to sensu, ale fajnie będzie się zabijać innych, myśląc że robi się to w imię innej wartości niż zwykła władza, chęć posiadania czy takie tam...


No i sobie pograłem... Padłem na walce z kontrolerem (bug: atakuje mnie gdy jestem za przeszkodą) po czym chciałem wczytać gre i bug

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M3/S1, 2022.00 mhz, 163-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29279 files cached 30 archives, 4576Kb memory used.
Init FileSystem 4.898692 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2006116 K], reserved[24540 K], committed[66432 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9176 K], process heap[666 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5697 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r__detail_density'
~ Valid arguments: float value in range [0.200,0.600]
~ Invalid syntax in call to 'r__supersample'
~ Valid arguments: integer value in range [1,8]
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9612]: ATI Radeon HD 3200 Graphics
* GPU driver: 8.17.10.1070
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1392 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1280x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1280x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [87 ms]
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 93359 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    1340 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 1417 ms
* phase cmem: 84277 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 668 ms
* phase cmem: 70984 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 70984 K
Wczytywanie zapisanej gry "juraszka_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22583 objects are successfully loaded
stack trace:

001B:02FD1290 xrGame.dll, CDialogHolder::shedule_Scale()
001B:02FD165B xrGame.dll, CDialogHolder::shedule_Scale()
 
[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.




Mam 3 save, + 1quick_save + auto_save
auto_save - działa - nie jestem samotnikiem, mam skórzaną kurtkę, obrzyna i ulepszonego ak47, i itemy podstawowe, save z podróży z kordonu.
3 save i quick_save - nie działają - samotnik, w kombinezonie stalkera, z karabinem z lunetą (oryginalnie razem)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 12 Kwi 2011, 09:20

@juraszka93
Z tego co napisałeś przeczytałem tylko, że W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia. NIe wiem co to znaczy, ale pewnie coś z pamięcią. Wrzuć ( jeśli masz ) loga tego z [FATAL ERROR] - na górze tematu masz taki pomarańczowy tekst.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 12 Kwi 2011, 10:55

Wypuszczać czy nie wypuszczać nowej wersji? :) Bo się szczerze nad tym zastanawiam...

Nie będzie w niej jeszcze fabuły ani Limanska, ale za to znajdzie się:

- Nowe bronie

Bardzo mało broni będzie się powtarzać u frakcji, w związku z czym, każda będzie miała inny charakter. Np. Grając Bandytami, nie znajdziemy żadnej broni z ich arsenału u np. Najemników. Dodaliśmy 4 karabiny snajperskie, 2 pistolety maszynowe, 2 kompaktowe karabiny szturmowe, 2 strzelby, 1 karabin maszynowy i 1 strzelbę która może być wykorzystana do walki na dłuższy dystans(TOZ z lunetką). Parametry reszty broni zostały mocno pozmieniane.


- Zintegrowany AtmosFear + AbsoluteNature

Dzięki uprzejmości Cromm Cruac mogliśmy dodać typowo jesienną pogodę, która bardziej pasuje do okresu TFW. Spodziewać się można dużo więcej ulew i gęstych mgieł.


- Ulepszone AI kompanów.

Trochę ulepszony styl walki w trybie ofensywnym.


- Nowe zdolności kontrolera w walce przeciwko graczowi jak i NPC

Zostawiam jako niespodziankę. Dam tylko małą radę... Nie podchodzić bez dobrej broni.


- Nowy handlarz na styl Żwawego w CoP.

Pogadajcie z innymi neutralnymi handlarzami a dowiecie się więcej.


No i oczywiście masa rzeczy, których gołym okiem nie widać, takich jak:

-Nowy, pojemniejszy i znacznie wydajniejszy system zapisywania danych. (tworzy plik *.tfw obok pliku *.sav)
-Tryliardy fixów.
-Tona optymalizacji. (Nie będzie już przycinek po dołączeniu do frakcji albo przejmowaniu niebieskich punktów.)


Pełną listę zmian oczywiście dam w Readme.

Niestety będzie wymagana nowa gra, ze względu na nowe bronie. :)

Jak już, to wypuszczę dopiero wieczorem, więc wyrażajcie swoje zdanie, i pytajcie o co chcecie. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość