[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Szarlej w 10 Kwi 2011, 10:59

Gra oryginalna?
Awatar użytkownika
Szarlej
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Mar 2010, 10:53
Ostatnio był: 10 Mar 2022, 22:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez bloodrise w 10 Kwi 2011, 11:03

oczywiscie zakupiona w dniu premiery :)
bloodrise
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 07 Kwi 2011, 16:08
Ostatnio był: 20 Sty 2018, 16:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KoweK w 10 Kwi 2011, 11:07

Jeżeli jest bugtrap, to zastosuj się do pomarańczowej ramki u górze strony.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 13:58
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez bloodrise w 10 Kwi 2011, 11:15

nvm ponowna instalacja pomogla
bloodrise
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 07 Kwi 2011, 16:08
Ostatnio był: 20 Sty 2018, 16:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 10 Kwi 2011, 13:42

Na umierającą od skoków chimerę mogę coś zaradzić, natomiast na gracza umierającego od przeskakiwania z wysepki na wysepkę już nie bardzo, bo musiałbym zupełnie wyłączyć obrażenia od uderzeń, a to by oznaczało, że można sobie spokojnie zeskoczyć z takiej o wierzy ciśnień, nie łamiąc przy tym nawet paznokcia.

Poprawiliśmy trochę AI kompanów, żeby nie walili na oślep w trybie ofensywnym, bo faktycznie tracili amunicję w zastraszającym tempie. Mianowicie, zrobiliśmy tak aby kompani strzelali do celu wtedy, kiedy go faktycznie widzą i mogą trafić, a nie jak np stoi cel za ścianą. Pamiętajcie, że to wy nimi dowodzicie, i są oni tylko pomocą, a nie botami, które wszystko za was zrobią. To, że np. kompan był tak zaaferowany walką, że zapomniał o zbliżającej się emisji jest zupełnie normalne. Wtedy trzeba go zawołać.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 10 Kwi 2011, 15:43

Nie pamiętam czy tak było na czystym CS, ale znikają ciała martwych osób, przykładowa sytuacja:
Handlarz daje zadanie oczyszczenia terenu, okazuje się że celem są renegaci, zabiłem 6 renegatów, quick_save, a po chwili zakradania ostatni posłał mi kule w tył bani... quick_load... zabijam typa...i okazuje się że w czasie tej akcji zdobyłem tylko 7 pukawek, i itemy z jednego pana bo reszta już zdążyła się zdematerializować.
Smoqu zaradzisz coś na to?

A co do śpiwora, to Durad śpi ok 2x wyznaczony czas (1h=ok 2h snu, 2=ok 4h snu 12=ok 24h snu) <- TAK JEST U MNIE NIE WIEJ JAK U RESZTY
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 10 Kwi 2011, 16:15

dziwi mnie jedno .... że każda frakcja jest w stanie przyjąć z otwartymi ramionami nooba bez doświadczenia w zonie tak po prostu .... Przydałyby się jakieś testy na wejściu .Dla przykłady w powinności moglibyśmy mieć test na strzelnicy .Dla bandytów coś w stylu :"masz dwie godziny na zarobienie 2 tyś. czekam tutaj".Dla monolitu jakieś przechodzenie przez anomalie z pkt A do B .Wolność coś np. ze znajdowaniem skrytek .Dla najemników zabijanie na czas (X godzin na X zabić ).Dla stalkerów coś w stylu "masz znaleźć artefakt w godzinę ".Dla czystego nieba ... zostaje tylko chyba zabijanie mutantów na czas .Sądzę że coś takiego urealistyczniłoby rozgrywkę .Bo tak szczerze to jedyne co dana frakcja może o nas wiedzieć to to ,co powie samotnik ,który nas zaprowadzi do danej frakcji .to mogłoby być testem czy my nie jesteśmy szpiegiem innej frakcji ,można dodać wymaganie aby przynieść 5 naszywek wrogiej frakcji zanim nas przyjmą .(oczywiście na wszelkie zadania pożyczali by nam jakiś podstawowy ekwipunek np viper5 ,który potem by zabierali)
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 10 Kwi 2011, 16:17

A można grać Monolitem? Bo jakoś nie zauważyłem takiej możliwości :)
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 10 Kwi 2011, 16:21

Z tego co smoq2 pisze będzie można w kolejnej wersji ... jakbyś plik outfit przeglądał to tam już są nawet pancerze monolitu wrzucone .
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 10 Kwi 2011, 16:44

A to chyba że tak. Z jednej strony to miło, podbić całą Zonę w imię Kamulca, z drugiej dziwne. Monolitianie to stalkerzy po praniu mózgu, prawie-zombie. I nie podoba mi się, że Wojskiem nie zagramy. No cóż. Ważne, że wogóle TFW jest :)
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 10 Kwi 2011, 18:23

@ juraszka93 - Nie zamierzam mieszać z systemem usuwania ciał, bo będą problemy z pamięcią. Nie wiem nawet szczerze czy da się coś z tym zrobić.

A co do spania, to u mnie działa jak żyleta. Durad śpi równo tyle ile ustawie na liczniku. Nikt inny też nie zgłaszał takich problemów.

@ Idek - Poczekaj na końcową wersję. :) Przecie w tej chwili jest to specjalnie tak zrobione, żeby gracz mógł się od razu przyłączyć na potrzeby bety.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Najemnik_Ara w 10 Kwi 2011, 18:31

Jakby dało sie grać monolitem to było by super
Image
Awatar użytkownika
Najemnik_Ara
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 19 Gru 2009, 23:32
Ostatnio był: 28 Sie 2013, 15:33
Miejscowość: bar "100 radów"
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości