[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Kwi 2011, 20:35

Sorki, musiałem nie zauważyć. Na wszystkie pytania odpowiedź brzmi: TAK
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Zona_Citizien w 04 Kwi 2011, 22:32

A co się stanie gdy pokonasz wszystkie frakcje? Istnieje możliwość wypadu do Elektrowni? Odpowiedź daj w spoilerze, bo pewnie nie wszyscy chcą wiedzieć.
"Masz tu artefakt!
Masz tu ananasa!
Granada, pacanie!
Idika mnie!"
Cytaty z serii S.T.A.L.K.E.R.
Awatar użytkownika
Zona_Citizien
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 03 Kwi 2011, 20:49
Ostatnio był: 19 Maj 2011, 20:26
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 04 Kwi 2011, 22:36

Większość już wie... Nic się nie dzieje. Dalej jest już tylko ciemność... A tak na serio to nic. Po prostu możesz zwiedzać teren, ale do elektrowni nie da się dojść, bo trzeba by opuścić most do limańska. Legenda głosi, że limańsk i opuszczony szpital są tak zabugowane, że aż strach. Można co najwyżej brać zadania od samotników.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Kwi 2011, 22:55

Walczę z tą detekcją w nocy. Opcje z configami tak średnio działają, a nie chcę zbytnio oślepić NPC. Idealnie by było po prostu zmniejszyć detekcję do 5-10 metrów w nocy, lecz zmieniam wartości w ciemno. Za pomocą skryptu też nie jestem w stanie określić jak bardzo dana postać jest "oświetlona" więc to też odpada. Porażka.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 04 Kwi 2011, 22:59

A to działa w obie strony? W sensie jak by było to coś co ustawiasz ustawione na 0 to to działa na mnie i na innych czy tylko na innych?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Kwi 2011, 23:23

Tylko na NPC. Widzenie gracza ustawia się w user.ltx czy plikach pogodowych.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 04 Kwi 2011, 23:26

Ale pewnie to działa też na kompanów... Fajnie by było tak wszystkich oślepić :)
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Kwi 2011, 12:59

smoq2 jak potrzebujesz jeszcze jakieś pliczki z OL to wal śmiało. Mogę uploadować co chwilkę jeżeli to ułatwi zadanie :)
Oczywiście jak się nie uda nic z tym zrobić to trudno. To był tylko taki pomysł, który jak widzę nie tylko mnie by odpowiadał :]

Tak czy inaczej widać, że robicie moda dla ludzi a nie żeby się pochwalić jacy to zaje*iści jesteście. Poza tym, pokazujecie że nie tylko w SoC można dorobić fajne bajery. Do CS wychodzi mało modów bo podobno się trudno go moduje i jest podatny na CTD. Wam się jakoś udało i dodam, że te wywałki są chyba rzadsze niż w waniliowym CSie (są jeszcze jakieś drobniejsze bugtrapy ale w końcu to wersja beta była). Kawał dobrej roboty odwaliliście.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Kwi 2011, 13:56

@ nuclear_twister - Staramy się w 50% uwzględniać prośby graczy. Podam kilka dodatków, które(gdzieś w trakcie tworzenia modyfikacji) zostały wdrożone właśnie na prośbę graczy:

- Możliwość spania
- Możliwość tworzenia schowka
- Nowe bronie i modyfikacja podstawowych(tu się broniliśmy przez 1.5 roku ale w końcu ulegliśmy)
- Frakcja Najemników
- Losowe misje dla Samotników od frakcji
- Głód i zmęczenie
- Neutralna baza w Składzie
- Handlarz na styl Żwawego z Zewu Prypeci(w 2.5 jeszcze niedostępna)

Oczywiście jest ich jeszcze trochę, a jeszcze więcej zostało odrzuconych, parę zostało przez nas zmodyfikowanych wedle naszego uznania. Zazwyczaj odrzucamy pomysły idiotyczne, typu: "Dodajcie dołączenie do frakcji zombie/mutantów.", pomysły aż zbyt ambitne i poboczne zarazem, pomysły które kolidują z innymi funkcjami moda, bądź pomysły "jednorazowe" nie znajdujące poparcia u większej ilości graczy. Jedyną sugestia na którą się nie ugniemy jest dodanie nowych map(z wyjątkiem map podziemnych). Nie widzimy sensu aby dodawać nowe tereny tylko po to aby gracz mógł sobie połazić. Naszym priorytetem jest ilość frakcji i to jest głównym determinantem występującej ilości map.
Mody do CS robi się łatwiej niż do SoC, ze względu choćby na występowanie takiej funkcji jak error_log, pozwalającej na debugging w trakcie gry. Jest więcej wyeksportowanych funkcji z dll do lua co też daje większe pole manewru. Naszym zdaniem wszystkie mity odnośnie robienia modów do CS wynikają z tego, że CS ogólnie jest słabo dopracowany w porównaniu z innymi stalkerami, co zraża graczy i modderów zanim spróbują. Liczymy, że uda nam się choć trochę zmienić ich zdanie dzięki TFW.
Odnośnie optymalizacji, w wersji nad którą pracujemy jest dużo poprawek. Od przedwczoraj część naszego teamu robi testy, i jak na razie na najsłabszym sprzęcie wyskoczyły tylko 2 błędy odnośnie wyczerpanej pamięci przy robieniu quicksave'ów. Wydaje mi się, że to dość obiecujące statystyki. Większość "wycieków" czy złego zarządzania pamięcią została zlokalizowana i naprawiona.

A co do OL i ograniczenia widoczności w nocy to znajdziemy na to własny sposób. Na pewno nie zostanie to pozostawione tak jak jest.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 07 Kwi 2011, 08:41

A może jedno z tych większych podziemnych laboratoriów dodać w późniejszym czasie jako "jedna z wielu opcji" na miejsce założenia głównej bazy własnej frakcji?
Dokładnie nie pamiętam już czy to w CS czy SoC były takie duże, bardzo przyjemne laboratoria.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 07 Kwi 2011, 20:41

Właśnie wkroczyłem do Czerwonego lasu. Jeszcze nie zdążyłem przywołać swoich oddziałów (gram Najemnikami) w celach testowych, ale zauważyłem ciekawego buga (jak grałem Wolnością to myślałem że to tylko jednorazowy błąd). Mianowicie Pustelnik należący do Oporu i będący wrogiem, w kilkadziesiąt sekund po odwiedzeniu go (wystarczy, że wejdę, popatrzę na niego i wyjdę) powoduje wyjazd na pulpit. Co gorsza nie ma żadnego loga błędu. Jedyne co mam w logu to takie coś:
Kod: Zaznacz wszystko
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 24207 objects are successfully saved
* Game Twister_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\twister_quicksave.sav'
stack trace:


[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.

Skopiowałem tez to co wcześniej aby wyraźnie było widać brak konkretniejszych informacji.

Co do CTD gdy wczytuję zapis, w którym moje oddziały stacjonują w Czerwonym lesie to jest taki log:
Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\xr_walker.script:75: attempt to index local 'manager' (a nil value)
 

stack trace:


Cholera jasna... Cały Clear Sky. Sprawdziłem od niechcenia czy działa quicksave w Czerwonym lesie i się wczytała gra bez problemu. Dodam że quick'a zrobiłem w tym samym momencie co zwykłego save'a, nawet się nie ruszyłem.
Po zajęciu koszar w kopalni znowu żadnego save'a nie mogę wczytać... Tylko teraz nie wywala mnie a wczytywanie zacina się na synchronizacji. Co ciekawsze jak zajrzałem do loga to był całkowicie pusty.

Żeby było śmieszniej, udało mi się wczytać jednego z wcześniejszych save'ów z Czerwonego lasu, gdzie moi ludzie już są... Wszystko działa ok. Nie rozumiem tego zbytnio ale ja jestem tylko prostym człowiekiem. :)
Co Ty na to smoq2?
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 08 Kwi 2011, 11:22

@ nuclear_twister - Już poprawiliśmy. W nowej wersji nie będzie takich jazd.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości