[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Zona_Citizien w 03 Kwi 2011, 21:13

Bardzo fajny mod. Czasem co prawda zdarza mu się wywalić do pulpitu albo zamulić, ale ogólnie jest o niebo lepiej niż w oryginalnym Clear Sky.
Trochę denerwuje to, że tak szybko odbijają posterunki i atakują moje. Taka gra w berka.
"Masz tu artefakt!
Masz tu ananasa!
Granada, pacanie!
Idika mnie!"
Cytaty z serii S.T.A.L.K.E.R.
Awatar użytkownika
Zona_Citizien
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 03 Kwi 2011, 20:49
Ostatnio był: 19 Maj 2011, 20:26
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 03 Kwi 2011, 21:59

Mnie bardzo rzadko wywalało do pulpitu. A co do tej zabawy w berka, to w głównym menu gry wciśnij [F5] i zwiększ czas respawnu frakcji.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Zona_Citizien.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Kwi 2011, 00:48

Strach iść dalej:

Image Image Image


ale piękne poranki też się zdarzają:

Image Image Image


Podziękowania dla Cromm Cruac
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 04 Kwi 2011, 10:32

Taka myśl mnie gnębi... Czy ta mgła wpływa tylko na widoczność gracza czy też na komputerowych stalkerów? Już dosyć wkurzające było strzelanie do stalkerów przy mocnym deszczu w nocy kiedy przy wyłączonej latarce namierzali mnie bezbłędnie. Mam nadzieje, że nie będzie sytuacji gdzie wróg będzie pruł do mnie celnie właśnie mimo takiej mgły. Najfajniej zrobione zachowanie przeciwników było moim zdaniem w Oblivion Lost gdzie siedząc w ciemnym pomieszczeniu potrafiłem usypać górkę z ciał bo przeciwnicy zwabieni strzałami przychodzili, ale nie widząc nic po ciemku błąkali się po pokoju szukając mnie po omacku (zauważali mnie bez latarki z naprawdę małej odległości). Wiem że to mod do SoC'a, ale czy nie dałoby się tego tak zrobić w TFW? Fajnie byłoby podkraść się do posterunku wroga i obrzucić go granatami. No i oczywiście pozostać niewykrytym przez niedobitków :)

Czekam na Twój komentarz smoq2
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Kwi 2011, 12:22

@ nuclear_twister - Też było to pierwsze o czym pomyślałem, więc dodaliśmy skrypt ograniczający zasięg widzenia NPC do takiego samego jak ma gracz. Mało tego, uwzględniliśmy też, że zasięg widzenia jest jeszcze inny podczas mgły dla graczy grających na statycznym oświetleniu więc to też jest wzięte pod uwagę. :)

Nie wiem jak zmniejszyli widzenie w ciemnościach w Oblivion Lost, bo nigdy w to nie grałem.

[EDIT]

Możesz mi podrzucić m_stalker.ltx z OL bo nie chce mi się całego moda ściągać. Rzucę wtedy okiem na ustawienia wizji.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Vidic.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 04 Kwi 2011, 14:29

Nie wiem czy to tak zostało osiągnięte bo się nie znam, ale w OL skradanie się z wyłączoną latarką nawet bez noktowizora miało większy sens niż w CS. Ponadto po wystrzale ze snajperki była możliwość by się zmyć w inne miejsce niezauważonym. Mówię oczywiście o działaniu w nocy. Za dnia można było podejść bliżej do stalkerów bo nie wykrywali nas tyłkiem :D ale w pewnej odległości było to już dosyć trudne. Niemniej jednak tam noktowizor dawał spore pole do popisu, nie zaś tylko widoczność w nocy :P
Ponadto chowanie się wysłanych oddziałów przed atakiem i czekanie na rozkaz do takowego miałoby wreszcie sens i rację bytu (w tej chwili, nie mowie tylko o TFW ale i o waniliowym CS, taka możliwość była praktycznie tylko przy ataku na punkty zajęte przez dziki czy mięsacze).

A oto i link do pliku:

http://www.speedyshare.com/files/27771744/m_stalker.ltx
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 04 Kwi 2011, 15:47

Co to ma być?
Jestem w Agropromie, wszystko ładnie pięknie. Wyrżnąłem bazę Powinności, nie mam wolnych oddziałów więc podsyłam pobliski i co widzę? Wszystkie moje oddziały w Agro ( poza 2 na punktach granicznych ) zamieniły się w Powinność. No urwa, stoi przede mną kilku Wolnościowców, ścina i bach! Powinność. Straciłem obie Bazy w Agro, a 4 posterunki na Wysypisku także zmieniły właścicieli. Rozumiem że człowiek czasami zmienia poglądy, ale 12 oddziałów w 5 sekund?

EDIT. Ale frajda! Wczytałem save kilka minut przed, zajmuję Bazę i... Olaboga! Tym razem cały Agro stracony i to na rzecz... Najemników!
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 04 Kwi 2011, 16:30

Mam pytanie. Bo teraz nie mam na dysku TFW, więc za bardzo nie mogę sprawdzić. Czy kompani mogą używać tłumika i celownika? I jeśli tak, to jak to się odbywa? Muszę im dać broń z podczepionym tłumikiem i/lub celownikiem? I jeszcze jedno. Dobrze zrozumiałem, że w obecnej wersji nie mogą używać granatników? I kolejne : Czy jak dodam sobie nową broń na bazie np. AK74 to będę musiał ją dodać do listy używanych przez nich broni, czy to się będzie zaliczało do wpn_ak74?

P.S. Szkoda, że wycięliście z gry RPG-7.
I pytanie do PS: Właściwie to czemu kompani nie mogą korzystać z RPG? Tam jest jakiś inny system używania czy jak?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Vidic w 04 Kwi 2011, 18:27

Gra jest Super co prawda dopiero zaczołem grać a już mi się podoba . Bardzo też podoba mi się opcja dołączenia do Najemników ! :D smoq2 spisałeś się :E Kozak dla ciebie . :wódka:
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wesker w 04 Kwi 2011, 19:09

Mam pytanie- chciałbym wykorzystać bardziej potencjał broni wyborowej i zwiększyć obszar, w którym NPC są w trybie Online, dajmy na to- do 250 metrów. Gdzie się toto zmienia i czy bardzo obciąży CPU?
Czy pełna wersja będzie w jakiś sposób lepiej zoptymalizowana- chodzi mi przede wszystkim o ,,Not enough memory".
Pisałeś kiedyś, że zamierzasz zmodyfikować AI walki NPC-ów, zwłaszcza strzelców wyborowych- czy faktycznie zrobiłeś coś w tym kierunku?
Czy zrobiłeś coś może z planowaniem ataku/wydawanie rozkazu ataku przez radio kompanom?
I taki mały detalik- czy przy braniu zadania ,,Zabij stalkera" handlarz mógłby nam udzielić informacji na temat imienia i celu, do którego zdąża delikwent?
Uff, natłok pytań się zrobił. W każdym razie- powodzenia w tworzeniu.

A i taka mała prośba- czy mógłbyś rzucić jakiś skrinik z SAKO?
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Kwi 2011, 19:37

chciałbym wykorzystać bardziej potencjał broni wyborowej i zwiększyć obszar, w którym NPC są w trybie Online, dajmy na to- do 250 metrów. Gdzie się toto zmienia i czy bardzo obciąży CPU?


alife.ltx - switch_distance zmień na 300
se_stalker.script - wszystkie liczby 150 na 250
se_monster.script - wszystkie liczby 150 na 250

Dość obciąży. Jeżeli będzie ci się gra zawieszać to wiesz dlaczego.

Czy pełna wersja będzie w jakiś sposób lepiej zoptymalizowana- chodzi mi przede wszystkim o ,,Not enough memory".


Tak, zlokalizowaliśmy "wyciek" i jest już wszystko poprawione, jednak dodanie AtmosFear i tak zwiększy wymagania.

Pisałeś kiedyś, że zamierzasz zmodyfikować AI walki NPC-ów, zwłaszcza strzelców wyborowych- czy faktycznie zrobiłeś coś w tym kierunku?


Zwiększyliśmy znacznie zasięg widzenia NPC co zupełnie zmieniło zachowanie tych wyposażonych w karabiny snajperskie. Proszę nie kojarzyć z tym zasięgu detekcji. NPC działają w 2 trybach: Free i Danger. Tryb Danger włącza się dopiero po wykryciu wroga i w tym trybie został zmieniony zasięg.

Czy zrobiłeś coś może z planowaniem ataku/wydawanie rozkazu ataku przez radio kompanom?


Skrypty są gotowe. Czekam tylko na dopasowanie tekstury UI radia.

czy przy braniu zadania ,,Zabij stalkera" handlarz mógłby nam udzielić informacji na temat imienia i celu, do którego zdąża delikwent?


Wypadło mi to z glowy :E. Zaraz dodam.

Fotki będą później.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 04 Kwi 2011, 19:46

A na moje pytania to już nie odpowiedziałeś!!! ( są trochę wyżej ) I będzie możliwość wycięcia tego AtmosFear w razie, gdyby mi się zaczynało przycinać mocniej?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość