[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 29 Mar 2011, 00:09

dzisiaj stało się coś ... dziwnego otóż chodzą sobie po wysypisku atakuje bandytów a tu jeden .. położył się na ziemi i zaczął strzelać ....skoro oni mogą to czemu ja nie ?? albo sytuacja nr 2 wolnościowiec siadł sobie na ziemi plecami do murka i zaczął obstrzeliwać na siedząco bandytów .skoro moby mogą to czemu nie i gracz ?
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 29 Mar 2011, 02:39

W CSie takie zachowania NPCów były standardowo dostępne. Nieraz jak przechodziłem czystego CS to widziałem ostrzeliwujących się zza osłony stalkerów, czy tez leżących i bardzo często przeskakujących przeszkodę pokroju skrzynki (wygląda to strasznie nienaturalnie no ale cóż). O brak takich zachowań u gracza należy obwiniać GSC. Na bank byłoby ciekawiej gdyby istniała możliwość "przyklejania się" do osłon a'la Gears of War czy GTA IV. No ale wątpie by modderzy byli w stanie to zrobić (nie wątpię w ich umiejętności... Chodzi o konieczność ingerencji w silnik gry).

Swoją droga. Czy szturm na NPP będzie zależał od frakcji w jakiej będziemy? Czy zawsze będzie wyglądał tak samo? I czy to jest związane z fabułą czy też może jest to forma zdobywania frakcyjnej bazy rozmieszczonej w specyficznej lokacji? Limańska nie sprawdzam, bo jak się okazało Czerwony las jest zabugowany jak jasna cholera. Nie wszędzie mogą dojść oddziały frakcyjne, jak zapisuję grę a jestem w Czerwonym lesie ja albo ktoś z mojej frakcji to mam CTD, no i często mam CTD bez przyczyny w gruncie w tej lokacji. Czy to może być wina win7 64x? Dodam, że raz mi się udało zapisać grę nawet i odczytać ale tylko raz. Potem zaczęło się krzaczyć.

Ostatnie pytanie ode mnie. Czy planujecie jakieś drastyczne zmiany w wersji finalnej w odniesieniu do aktualnej? Mianowicie chodzi mi o np dodanie nowej frakcji, otworzenie nowych przejść w istniejących lokacjach, dodanie podziemi (nowe lokacje czyli) albo inne tego typu zmiany? Nie oczekuję szczegółowej odpowiedzi bo to zepsuje niespodziankę ;] Jednak chciałbym wiedzieć czy w sumie jedyną znaczącą zmianą będzie dodanie fabuły.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Mar 2011, 10:02

Przede wszystkim:

1. Logi! CTD = wstawienie loga z xray_nazwaużytkownika.log!
2. Nie będzie już nic nowego. Żadnych nowych map ani frakcji. Cała mechanika jest gotowa, i wstawiamy tylko fabułę.
3. Chowanie się za osłoną - tak jak napisał nuclear_twister, wymaga bawienia się silnikiem. Nie do zrobienia z poziomu skryptów.
4. To czy atak na NPP w ogóle się wydarzy będzie zależało od decyzji podjętych w trakcie gry przez gracza. Jeżeli już do niego dojdzie, to przy przejmowaniu NPP pomagać graczowi będzie jego frakcja. Nie będzie to wyglądało jak przejmowanie bazy, gdyż całe NPP to jedna wielka baza składająca się aż z 3 map. Raczej przypominać będzie akcję w waniliowym szpitalu ciągnącą się przez 4 mapy. 4 - bo szpital też będzie.
5. Daty wypuszczenia nie jestem w stanie podać, bo za 2 miechy mam obronę magisterki, i nie wiem jak to wpłynie na nasze prace.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 29 Mar 2011, 13:03

Ostatnio nie wchodziłem do Czerwonego lasu więc nie posiadam logów. Wcześniej mi się krzaczyło gdy był poruszany temat niegrywalności Limańska i szpitala. Jak tylko zdobędę Magazyny to udam się do Czerwonego i podam logi ;)
A czy grając najemnikami mogę mieć ze sobą Mrówę? Stalkerzy już mnie trochę lubią i XP mam sporo a on ciągle nie chce iść ze mną. I co z tymi frakcyjnymi żołnierzami w składzie? Tzn wiem, że oni są tam dla picu niby, ale zawsze człowiek z mojej frakcji jest oznaczony jako ważna postać a nie chce ze mną gadać.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 29 Mar 2011, 13:19

z tego co zauważam to zależy od ilości posiadanych baz ,powiedzą ci przez radio jak kolejną bazę zajmiesz (lub kilka kolejnych) że mrówka cię szuka
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Mar 2011, 17:34

@ nuclear_twister - Po przejęciu bazy Powinności nie dostałeś komunikatu przez radio, że Mrówka chce z tobą pogadać? I czy pojawiły ci się zadania wskazujące przejęcie wszystkich innych baz?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 29 Mar 2011, 18:00

No właśnie mam już zdobyty cały Jantar, Agroprom, Kordon i wszystkie przejścia na wysypisku oraz fragment Magazynów. Mrówka nie chce dołączyć, misji przejęcia wrogich baz też nie dostałem. Gdy grałem Oporem było wszystko dobrze. To samo w trakcie gry jako Wolnościowiec. Mam nadzieje, że to tylko u mnie się coś jednorazowo w skryptach czy coś wykrzaczyło i nie opóźni to premiery pełnej wersji moda.

I czy udało się ustalić czemu te opcje dialogowe towarzyszy znikają? Odkąd gram Najemnikami nie mam tego problemu.

To cały CS :P
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Mar 2011, 18:12

Te opcje dialogowe kompanów to jakiś losowy shit, ale i tak postaramy się coś z tym zrobić. Szukamy raczej sedna problemu, a nie półśrodka który tylko powierzchownie załata sprawę.

Tego się obawiałem. To już drugie takie zgłoszenie. Pierwsze było na innym forum. Problem sięga jeszcze waniliowego CS, bo u mnie też występował jeszcze zanim bawiłem się w modding. Mianowicie chodzi o przejmowanie baz. System odpowiedzialny za zadania czasem się "myli" i nie uznaje przejmowanego punktu (np. bazy) za specjalny punkt i traktuje go tak jak każdy inny przypisując do niego tylko standardowe wynagrodzenie i leci dalej. W waniliowym CS prawie nikt nie zauważył, że tam dostał kilka rubli mniej za przejęcie bazy, natomiast w TFW, gdzie przejmuje się kilka baz jedną frakcją, i na dodatek przejęcie każdej bazy odpala inne skrypty , może być to problemem, gdyż praktycznie brakuje pewnych informacji aby fabuła szła dalej. Niestety, wygląda na to, że twój CS cie zrobił w jajko, i Mrówka się nie przyłączy. No nic, poprawimy, mamy kolejną nauczkę aby nie ufać rozwiązaniom GSC tylko stosować własne. :(
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sasza w 02 Kwi 2011, 21:20

Mod ogólnie się spisuje . Bardzo mi się podoba :E
Jest kilka drobnych bugów ale to mi nie przeszkadza .
Chociaż jeden denerwujący to że dołanczam do Wolności i mówię im żeby szli gdzie indziej i wszystkie oddziały stoją . I wtedy konieczne jest rozpoczęcie nowej gry . Ale da się przymknąć oko :D
Awatar użytkownika
Sasza
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 21:02
Ostatnio był: 05 Kwi 2011, 19:37
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Kwi 2011, 01:40

Połączyliśmy z TFW moda ulepszającego grafikę AtmosFear dla Czystego Nieba oraz Absolute Nature tworząc bardziej jesienną scenerię:

Jesienne klimaty:

http://img638.imageshack.us/img638/4468 ... 742gar.jpg
http://img52.imageshack.us/img52/5158/s ... 724gar.jpg

AtmosFear:

http://img845.imageshack.us/img845/1715 ... 417gar.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/6449 ... 414gar.jpg

Podziękowania dla Cromm Cruac - twórcy obu projektów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 03 Kwi 2011, 11:18

Mnie irytuję to, że jak wysyłasz oddział na posterunek na następnej mapie i idziesz z nimi, to po przejsciu na mapę leżą martwi za tobą. I tak często się robi. Albo rozgrywka staję w miejscu. tzw. Odziały stoją(nawet co mają iść).
Jak w waniliowym cs.
Rozumiem to dopiero beta :wink:
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Kwi 2011, 11:49

Już to poprawiliśmy :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości