[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Mar 2011, 00:23

Ktoś miał okazję spotkać kontrolera w TFW? Co o nim myślicie? Łatwy? Trudny? Coś zmienić? Bo mamy pewien prosty pomysł a może być fajny, ale pierw musimy pozbierać opinie na temat aktualnego stanu i zachowania kontrolerów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Marcinez w 25 Mar 2011, 08:17

Moim zdaniem kontroler jest łatwy. Powaliłem go dwoma strzałami z obrzyna bez straty zdrowia.
Awatar użytkownika
Marcinez
Redaktor

Posty: 103
Dołączenie: 08 Sty 2011, 22:03
Ostatnio był: 18 Lip 2023, 13:15
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 25 Mar 2011, 09:24

Powiem szczerze, że w moim przypadku to coś koło 90% zadań wytępienia wrogów z obszaru (od neutralnych handlarzy) to zabicie kontrolera. Jest o wiele łatwiejszy od chociażby kotów. Strasznie wolny, ma mały zasięg tego swojego ataku psionicznego i nie jest specjalnie wytrzymały. Trzeba mieć fest pecha żeby stracić przy nim zdrowia troche. Podrasujcie go troche, bo zbyt łatwo można na nim zarobić.

A swoją drogą to nie uważacie, że warto by było zrobić tak, że 100% mutantów gubi część ciała? I to w odpowiedniej liczbie. Troche to dziwne, że z dzika wyciągamy jedno kopyto skoro ma 4 ;] Albo ze snorka jedną stope :) Mogłyby być tańsze u handlarza ale żeby upuszczane były w odpowiedniej liczbie. Co ty na to smoq2?

PS. Więcej zleceń na nibyolbrzymy poproszę bo to jest faktycznie ciekawy przeciwnik a po zdobyciu wszystkich baz okazało się, że ubiłem zaledwie jednego. Chociaż to i tak lepiej niż Burer, którego spotkałem 2 razy i to w postaci trupa.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 25 Mar 2011, 15:28

Byłoby trudniej gdyby kontroler mógł przejmować kontrolę nad stalkerami w pobliżu, ew. zombifikować ich. To samo towarzysze - mógłby sprawić żeby zaczęli do nas strzelać, ew. że się nie ruszają, stoją otępiali gdy my walczymy. Także SEVA ulepszona jeszcze pod kątem psioniki powinna osłabiać jego ataki, np. zamiast "rzucać" naszą świadomością jedynie nas ogłuszać. No bo ten mutant polega na swojej zdolności kontroli umysłu ( świadomości ). Czyż nie?
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 25 Mar 2011, 19:46

jeżeli się nie stoi 3 m od niego to nie powinno być problemu bo jeżeli się do niego podejdzie to trzeba go zabić 1 magazynkiem ( przynajmniej sgi5k) bo nie ma czasu na przeładowanie ( przerywa je zanim się skończy)
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 25 Mar 2011, 19:53

Co do wysokości punktów doświadczenia i ich wykorzystania w grze to może dałoby radę, że po wejściu w anomalię łatwiej z niej wyjść doświadczonemu stalkerowi niż kotu. Przy tym weteran mniej obrażeń by poniósł.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 25 Mar 2011, 21:55

Nieee. Doświadczony stalker nie powinien włazić w anomalie :) Anomalie powinny być 'komunistyczne' - każdemu po równo. Ale ilość pkt. zdrowia mogła by się zwiękrzać.
Mógłby się też ew. zwiększać dopuszczalny udźwig (stajemy się silniejsi) i prędkość przeładowywania broni (jeśli to oczywiście technicznie możliwe). No może jeszcze, jak chyba już ktoś proponował, rozrzut broni. Niezbyt to realistyczne ale powiedzmy, że mamy coraz stabilniejszy uchwyt broni. W ogóle można by dodać kołysanie przy celowaniu przez muszkę i lunetki i zmniejszać je wraz ze wzrostem XP.

Byłoby trudniej gdyby kontroler mógł przejmować kontrolę nad stalkerami w pobliżu, ew. zombifikować ich.

Jak w tej misji z Zewie Prypeci. To byłoby niezłe. Twoi towarzysze też zaczynają do ciebie strzelać i przestają po zabiciu kontrolera (albo ich :))
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 25 Mar 2011, 23:45

jalkavaki napisał(a):Odnośnie Mosina to prawidłowo celuje się tak jak smoq2 przedstawił. Muszka jest na równi ze szczerbinką. Jeśli by celować tak jak przedstawione w CoD jest to pocisk leciał by wyżej niż cel. Kto strzelał albo zna teorię strzelania ten powinien wiedzieć o czym mówię.





a widziałeś celowanie z ak 74 ? jest niemal takie jak Mosina w Cod2 i nikt nie mówi że jest źle ,to dlaczego nie może być tak w Mosinie




Edit; może tak miało być ale ... jak na bagnach przeskakuje sobie pomiędzy wysepkami to zabija mnie .... trzcina (miałem pełne hp i nie krwawiłem).... i stalker który siekał hordy wrogów zostaje zabity przez pałkę wodną .... więc poco najmować ludzi wystarczy obsiać bazę tatarakiem ....wyjdzie taniej i ekologicznie :D
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Mar 2011, 00:07

Planujemy zrobić kontrolerów znacznie niebezpieczniejszymi niż obecnie, ale nie przez zwiększanie jego wytrzymałości czy siły lub zasięgu ataku, lecz nowe umiejętności. :) A będą to następujące:

- Kontroler potrafi wtrącić NPC w "paranoje". NPC może wtedy na krótki czas zacząć strzelać do "przyjaciół", w tym gracza. Im mniejszy dystans między NPC a kontrolerem, tym dłużej efekt "paranoi" trwa. W odległości 7.5 metra od kontrolera, kontroler przejmuje kontrolę nad NPC całkowicie. Dotyczy także kompanów.

- Kontroler potrafi przejąć znikomą kontrolę nad graczem. Celując do kontrolera gracz będzie musiał "walczyć" z własnym ciałem, gdyż co 0.5 - 1 sekundy kontroler będzie lekko przesuwał punkt w który gracz celuje.

- Kontroler może zamienić gracza w zombie. W odległości 20m od kontrolera gracz jest pod wpływem jego indoktrynacji. Trwa ona od 3 do 30 sekund w zależności jak blisko stoi kontroler. Poziom indoktrynacji jest przedstawiony za pomocą ikony zmieniającej kolor(zielony/żółty/czerwony) zależnie od poziomu co 33%. Ratunkiem jest zabić kontrolera jak najszybciej, albo odejść na odległość większą niż 20m bo po osiągnięciu 100%... moaammaaableee yymmmmuuuu GAME OVER.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jongwa w 26 Mar 2011, 00:27

Kiedy wyjdzie pełna wersja moda? Bo w becie gra zacina się na wieki po dołączeniu do jakiejkolwiek frakcji :)
"Мудрый человек однажды сказал: Тот, кто находится в состоянии войны с любовью к другим, это будет поражение врага я был ведущих войну, чтобы защитить семью защитить свой ​​дом-метро. Мы победили..."
Image

jongwa
Wygnany z Zony

Posty: 51
Dołączenie: 07 Paź 2010, 09:25
Ostatnio był: 10 Kwi 2011, 13:55
Miejscowość: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: -2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Mar 2011, 02:25

@ jongwa - Poczekaj, po dołączeniu jest zacinka, ale powinno ruszyć po max kilku minutach.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 26 Mar 2011, 07:14

@smoq2, swietnie, że wprowadzacie nowe umiejętności kotrolerów.
A co do tych zacinek, może dobrze by było wyświetlać jakiś komunikat na ekranie, żeby było wiadomo, że gra coś tam sobie oblicza a nie wisi.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości