[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 22 Mar 2011, 23:53

ja:D. A nie byłoby lepiej zrobić muszki w stylu cod 2 ?
http://img851.imageshack.us/i/nowyobrazmapabitowa.png/ według mnie jest bardziej przejrzysta szczerbinka .Jest trochę chudsza i wyższa ,co pozwala zobaczyć co jest pod miejscem w które celujemy ,co je znacznie ułatwia.

Edit: jeśliby to nie było problemem ( nie nalegam ) aby ta śruba którą widać przy celowaniu była równo z nacięciem ,które jest wyżej i niżej .Przez to Mosin by solidniej wyglądał ....
Ostatnio edytowany przez Idek, 23 Mar 2011, 15:30, edytowano w sumie 1 raz
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 23 Mar 2011, 04:21

smoq2 napisał(a):A tak a propos. To masz taki jesienny zestawik?

A mam:
ImageImageImageImageImageImageImageImage
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 23 Mar 2011, 12:01

Odnośnie Mosina to prawidłowo celuje się tak jak smoq2 przedstawił. Muszka jest na równi ze szczerbinką. Jeśli by celować tak jak przedstawione w CoD jest to pocisk leciał by wyżej niż cel. Kto strzelał albo zna teorię strzelania ten powinien wiedzieć o czym mówię.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Mar 2011, 12:43

@ Cromm Cruac - Wygląda dobrze. Tylko czy jest możliwość aby Czerwony Las pozostał nadal czerwony? Sądzę, że jego oryginalny wygląd i tak już bardzo pasował do jesiennej scenerii.

@ Idek - Poczekaj, aż zobaczysz celowanie za pomocą muszki w UMP45 albo HK53a3. Dopiero będziesz marudził. :E
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 23 Mar 2011, 15:27

czyżbyś szykował coś ala sgi5k ? bo jego muszka jest jak najbardziej z.... krótko mówiąc zła :D bo jest grubsza niemal niż 99% celów :D według mnie sgi5k(bez lunety) się nadaje tylko do strzelania serią aż do malowniczego klik na końcu magazynka.



ja zazwyczaj gram broniami jednostrzałowymi (bolt rifles) to mi nie przeszkadza jak się celuje pistoletem maszynowym :D



Edit: do Mosina będzie możliwość dokupienia lunety ?Oraz czy będzie można przeładowywać pojedyncze naboje czy tylko po 5 ? (w końcu się go ładuje łódką nabojową)
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Mar 2011, 16:46

@ Idek - Nie, raczej nie będzie podobne to do SIG 550; Strzelaj ciągłym z SIG 550 a większość pocisków poleci w niebo. Mocno zmieniliśmy zachowanie broni i odrzut od teraz naprawdę przeszkadza. Dlatego uznaliśmy, że ważniejszy będzie pasek pokazujący odrzut broni niż obsługę w opisie; Nie, Mosin nie będzie miał możliwości zamontowania lunety, oraz przeładowanie działa tak samo jak w innych broniach z magazynkiem. Niestety silnik X-Ray nie pozwala na zablokowanie możliwości przeładowania broni aż skończy się amunicja w magazynku, więc nawet jeśli zostały w broni jeszcze jakieś kule, to i tak odgrywana jest animacja ładowania 5 nabojów z łódki. Moim zdaniem jest to detal, a i tak dobrze, że udało nam się ograniczyć odgrywanie dźwięku operowania zamkiem tylko do gracza. W przeciwnym wypadku było by słychać jak oddalony o 100m stalker przeładowuje broń.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 23 Mar 2011, 17:02

smoq2 napisał(a):@ Cromm Cruac - Wygląda dobrze. Tylko czy jest możliwość aby Czerwony Las pozostał nadal czerwony? Sądzę, że jego oryginalny wygląd i tak już bardzo pasował do jesiennej scenerii.

On jest czerwony tylko na tym screenie tak nie za bardzo to widać. Może na tym lepiej:
Image
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac 23 Mar 2011, 17:27, edytowano w sumie 2 razy
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Mar 2011, 17:09

@ Cromm Cruac - Ta! To jest to! Pokaże te screeny reszcie z teamu. Na pewno poprą pomysł.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 23 Mar 2011, 17:27

A co do przeładowywania to zawsze mnie trochę irytowało, że przy przeładowaniu nieopróżnionego magazynka ilość naboi sie po prostu uzupełnia. Może dało by sie zrobić taki myk, że przy przeładowywaniu częściowo opróżnionego magazynka ubywało by z ekwipunku tyle naboi ile pozostało w magazynku. Tak jakbyśmy go po prostu wyrzucali. Od gracza zależałoby czy woli mieć zawsze pełny magazynek i nie być zaskoczonym podczas walki (czyli nie liczyć sie z amunicją i wywalać prawie pełne magazynki) czy czekać aż magazynek sam sie opróżni i wyrzucać pusty. A jakby jeszcze te wyrzucone w połowie pełne można było z powrotem podnosić (jako pudełka) to już byłby kosmos.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Marcinez.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Mar 2011, 18:53

@ Cromm - Dałoby się, ale my raczej nie chcemy aż tak modyfikować CS. Są już mody do SoC dodające "taktyczne kamizelki" czy pakowanie nabojów do paska, i szczerze to raczej mało nam się to podoba. Pozostaniemy przy klasycznym rozwiązaniu w większości FPS gdzie pozostałe naboje w magazynku wracają do całej puli amunicji.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez qcyk0015 w 24 Mar 2011, 18:26

Nie dałoby się zrobic grywalnych map Limańsk i Elektrownia? Kilka punktów do przejęcia na obydwu mapach np. od Monolitu lub Wojskowych Stalkerów urozmaiciłoby i wydłużyło troszkę grę.
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 24 Mar 2011, 19:41

:arrowu: Ech.. To będzie (oby :) ) w finalnej wersji moda.
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości