[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 19 Mar 2011, 13:41

nuclear_twister napisał(a):Nie wiem czy to tylko u mnie tak jest, ale dosyć często nie mam żadnych opcji dialogowych z towarzyszami. Znaczy się, jedyna opcja to "Do zobaczenia". Nie mogę im dać rozkazu ataku ani kazać się przesunąć. Nie zauważyłem wspólnego momentu czy zdarzenia wyzwalającego ten bug. Po jakimś czasie im przechodzi i znowu mogę im rozkazywać. W ciągu gry trafiłem ich przypadkowo ze 2 razy natomiast takich bugów miałem już grubo ponad 20 (jeśli nie więcej ;]).


A chodzą dalej za tobą? Opis ich statusu w lewym dolnym rogu ekranu nie znika?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Marcinez w 19 Mar 2011, 14:26

Mam pytanie. Po co są ci ludzie z różnych frakcji w składzie? Nie da się z nimi porozmawiać ani nic.
Awatar użytkownika
Marcinez
Redaktor

Posty: 103
Dołączenie: 08 Sty 2011, 22:03
Ostatnio był: 18 Lip 2023, 13:15
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 19 Mar 2011, 14:38

Chodzą i rozkazów przez radio słuchają. Tylko nie mogę im w bezpośredniej rozmowie np. kazać zaatakować bo nie mam takiej opcji dialogowej. Status tez nie znika. Wszystko jest normalnie tylko te opcje dialogowe czasem znikają.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 20 Mar 2011, 00:05

smoq2 napisał(a):
Niestety nie da się. Tzn, da się, ale musielibyśmy dopisać owe słowo do plików każdego języka. Tymczasem słowo "odrzut" jest przetłumaczone w waniliowym stalkerze na wszystkie obsługiwane języki. Wolimy wykorzystywać linijki zawarte w plikach językowych waniliowego stalkera. Dzięki temu więcej jest automatycznie przetłumaczona. Pamiętajcie, że mod nie jest tylko dla polaków. :)


a nie da się zrobić tak , aby tłumaczył z wielką literą ?




Edit1 a nie dało by się zrobić tak ,że pojawi się 6. pasek koło broni ? wtedy mógłby być i odrzut ,i obsługa pokazane
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Mar 2011, 02:18

a nie da się zrobić tak , aby tłumaczył z wielką literą ?


nie

Edit1 a nie dało by się zrobić tak ,że pojawi się 6. pasek koło broni ? wtedy mógłby być i odrzut ,i obsługa pokazane


nie

Chodzą i rozkazów przez radio słuchają. Tylko nie mogę im w bezpośredniej rozmowie np. kazać zaatakować bo nie mam takiej opcji dialogowej. Status tez nie znika. Wszystko jest normalnie tylko te opcje dialogowe czasem znikają.


To dopiero dziwota. Ktoś jeszcze tak ma?

[EDIT]

Image Image
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 20 Mar 2011, 05:44

smoq2 napisał(a):@ Gandzia - A wcześniej mi inni marudzili, że nie da się z nimi pogadać bo uciekają. :P Jest funkcja "npc:is_talking()" która określa czy dany NPC jest w trakcie rozmowy, lecz nie wiem czemu, jak tylko włączy się zakładkę handlu to funkcja ta zwraca wartość "false", czyli tak jakbyśmy już nie rozmawiali. Podsunąłeś mi jednak pomysł jak to w miarę dogodnie rozwiązać. Zrobimy to tak:

Dopiszemy pustą tabelę. Będzie to taki nasz schowek na oddziały. Oddział będzie ignorował gracza do momentu aż on sam nie zagada. Jak już to zrobi to ID oddziału zostanie wpisane do tabeli i skrypt pójdzie torem który mamy aktualnie, czyli wszyscy się zatrzymają i podejdą do gracza. Jak tylko gracz się oddali(np. na 3-4 metry od rozmówcy) to ID zostanie usunięte z tabeli i oddział będzie znowu ignorował gracza aż ten ponownie pierwszy nie zagada. Proste i powinno nie denerwować.


Ech.. Zapomniałem o sprawie. :E Teraz tak, jeśli dobrze zrozumiałem, to zmiana będzie wprowadzona w raz z finalną wersją moda? :)

EDIT: Widzę wprowadzone nowe bronie i możliwość zamawiania towaru u NPC. Czy wersja 2.5 została w to zaktualizowane?
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 20 Mar 2011, 10:10

@smoq2 Ja też czasem nie mam żadnych opcji dialogowych, tylko 'cześć'
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 20 Mar 2011, 11:13

To być może siedzi w twojej bazie, lub jest noc :?:
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pawlowicz w 20 Mar 2011, 11:37

Też tak miałem ale jak przechodziłem z lokacji do innej to ,,czasem" mu przechodziło.
Image
Falloutowe Wojny Frakcji http://fallout.wojnyfrakcji.org/
Stalkerowe Wojny Frakcji http://www.stalker.wojnyfrakcji.org/
Awatar użytkownika
Pawlowicz
Stalker

Posty: 147
Dołączenie: 03 Kwi 2010, 08:13
Ostatnio był: 07 Cze 2014, 18:24
Miejscowość: Zona
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Mar 2011, 13:39

Wszystkie screeny, które ostatnio umieszczam w wątku pokazują jedynie rzeczy nad którymi pracujemy. Nie ma i nie będzie żadnej aktualizacji do TFW przez dłuższy czas.

Będziemy sprawdzać co tam się dzieje z tymi kompanami.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 20 Mar 2011, 18:07

Podkręciłem proca do 3.6 GHz z 3.0. Błędy, które mi wyskakiwały wcześniej (wstawiłem loga). Przestały wychodzić.
Lecz nadal są przecinki 2 min. co jakiś czas, ale pojawia się nowy błąd, o to log:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\tools.script:486: C stack overflow
 



Ktoś wie o co chodzi?
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Mar 2011, 22:05

Przecinki będą do momentu aż nie wymyślimy lepszego systemu oszczędzania pamięci. Są one spowodowane tym, że NPC są wczytywane w promieniu 150m od gracza. Odejdzie się od NPC na 150m i NPC przechodzi w stan offline. Proces w którąkolwiek ze stron powoduje przycinkę. W waniliowym CS działa to tylko w jedną stronę, mianowicie NPC raz wczytane pozostają w stanie online do momentu aż gracz nie zmieni poziomu/wczyta save'a będąc 150m od NPC. Jednak w TFW dzieje się o wiele więcej niż w waniliowym CS, w związku z tym powodowało to sporadyczne zwiechy. W którejś z poprzednich wersji wyłączyliśmy owy system w całości, pozostawiając wszystkie NPC biegające po aktywnej mapie w trybie online. Jak się można domyśleć, skutek był jeszcze bardziej opłakany, obecną wersję z takim rozwiązaniem to chyba można by rozruszać dopiero na CPU 2x3.6GHz, GF 240gt i min 4GB ramu.
Więc jak widać, jeżeli nikt z nas nie wpadnie jak zrewolucjonizować sposób oszczędzania zasobów to przycinki pozostaną.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości