nuclear_twister napisał(a):Nie wiem czy to tylko u mnie tak jest, ale dosyć często nie mam żadnych opcji dialogowych z towarzyszami. Znaczy się, jedyna opcja to "Do zobaczenia". Nie mogę im dać rozkazu ataku ani kazać się przesunąć. Nie zauważyłem wspólnego momentu czy zdarzenia wyzwalającego ten bug. Po jakimś czasie im przechodzi i znowu mogę im rozkazywać. W ciągu gry trafiłem ich przypadkowo ze 2 razy natomiast takich bugów miałem już grubo ponad 20 (jeśli nie więcej ;]).
smoq2 napisał(a):
Niestety nie da się. Tzn, da się, ale musielibyśmy dopisać owe słowo do plików każdego języka. Tymczasem słowo "odrzut" jest przetłumaczone w waniliowym stalkerze na wszystkie obsługiwane języki. Wolimy wykorzystywać linijki zawarte w plikach językowych waniliowego stalkera. Dzięki temu więcej jest automatycznie przetłumaczona. Pamiętajcie, że mod nie jest tylko dla polaków.
a nie da się zrobić tak , aby tłumaczył z wielką literą ?
Edit1 a nie dało by się zrobić tak ,że pojawi się 6. pasek koło broni ? wtedy mógłby być i odrzut ,i obsługa pokazane
Chodzą i rozkazów przez radio słuchają. Tylko nie mogę im w bezpośredniej rozmowie np. kazać zaatakować bo nie mam takiej opcji dialogowej. Status tez nie znika. Wszystko jest normalnie tylko te opcje dialogowe czasem znikają.
smoq2 napisał(a):@ Gandzia - A wcześniej mi inni marudzili, że nie da się z nimi pogadać bo uciekają. Jest funkcja "npc:is_talking()" która określa czy dany NPC jest w trakcie rozmowy, lecz nie wiem czemu, jak tylko włączy się zakładkę handlu to funkcja ta zwraca wartość "false", czyli tak jakbyśmy już nie rozmawiali. Podsunąłeś mi jednak pomysł jak to w miarę dogodnie rozwiązać. Zrobimy to tak:
Dopiszemy pustą tabelę. Będzie to taki nasz schowek na oddziały. Oddział będzie ignorował gracza do momentu aż on sam nie zagada. Jak już to zrobi to ID oddziału zostanie wpisane do tabeli i skrypt pójdzie torem który mamy aktualnie, czyli wszyscy się zatrzymają i podejdą do gracza. Jak tylko gracz się oddali(np. na 3-4 metry od rozmówcy) to ID zostanie usunięte z tabeli i oddział będzie znowu ignorował gracza aż ten ponownie pierwszy nie zagada. Proste i powinno nie denerwować.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\tools.script:486: C stack overflow
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości