[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Oskar w 05 Mar 2011, 13:49

Postanowiłem przeinstalować grę ,dam edita albo nowego posta z relacją. Nie wiem nawet o jakiej wanilii mowisz. Nie grałem na żadnym modzie.
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Mar 2011, 13:52

@ Gandzia - Niestety, celność u kompanów jest wartością stałą. Nie można jej modyfikować za pomocą skryptów.

Wybaczcie, ale nie chce dodawać więcej przeliczeń. I tak już balansujemy na granicy stabilności.

@ Oskar - Terminem "waniliowy" oznacza się grę bez modyfikacji.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Oskar w 05 Mar 2011, 13:54

Smoq, a jak spatchowałem czystą grę na 1.5.10 to źle ?
A co, mam zainstalować moda i patcha, a potem dopiero 1.5.10 ? Czekam na szybką odpowiedź, bo nie wiem co robić.
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez rafi27996 w 05 Mar 2011, 14:57

Oskar napisał(a):Smoq, a jak spatchowałem czystą grę na 1.5.10 to źle ?
A co, mam zainstalować moda i patcha, a potem dopiero 1.5.10 ? Czekam na szybką odpowiedź, bo nie wiem co robić.

instalujesz czysta grę patchujesz ja do 1.5.10 i dopiero wrzucasz folder gamedata z TFW 2.5 do gry i zaraz wrzucasz tam patch TFW 2.5 do folderu gamedata(nadpisujesz ten folder po prostu) i zaczynasz nową grę.

a ja mam pytanie odnośnie masek ustawiłem tak:
suit_hud = false --[[ If set to "true", the player will be able to see the gas mask frame on his suit, giving the feel
of wearing one. Change to "false" to disable this feature. (Default: true) ]]
Ale nadal mam widok ze środka maski(przeszkadza mi to też w tym niestety że czasem włączam widok z tyłu bohatera i maska dalej jest na monitorze...można to jakoś zmienić inaczej??Po prostu nie chce maski :)

@DOWN ;Dzięki wielkie bedę uważnie teraz czytał ;)
Ostatnio edytowany przez rafi27996, 05 Mar 2011, 18:32, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
rafi27996
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 08 Sty 2010, 04:50
Ostatnio był: 01 Sie 2020, 21:06
Miejscowość: nowy dwór mazowiecki
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Mar 2011, 14:59

@ rafi27996 - Czytaj README panie. :) Już nie musisz edytować pliku TFWsettings.script. Wystarczy w ciągu gry wyjść do Menu Głównego (ESC) i nacisnąć F5. Pojawi się menu opcji. Reszta powinna być oczywista. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Mar 2011, 17:04

Właśnie znalazłem ciekawego bugtrapa...
Mianowicie, gdy wchodzę do agropromu z wysypiska przez tymczasowy obóz (wejście bardziej na południe) to wszystko jest elegancko miło i w ogóle fajnie, ale gdy tylko chce zrobić quick save to mam CTD. Dzieje się tak gdy każe jakimś oddziałom Wolności zdobyć to miejsce... Wszystko jest OK dopóki nie wejdą tam a ja nie spróbuje zrobić QS... Właśnie sprawdziłem, że to samo się dzieje przy zwykłym zapisie... Szlag... Okazuje się, że to samo mi się zrobiło przy tym drugim wejściu z wysypiska... Wcześniej w tej konkretnej rozgrywce nie miałem takiego problemu do momentu jak mnie teraz Powinność przegnała z agropromu...

    Kod: Zaznacz wszystko
    *** RESET [340 ms]
    * MEMORY USAGE: 363457 K
    * End of synchronization A[1] R[1]
    * Saving spawns...
    * Saving objects...
    * 29202 objects are successfully saved
    * Game UserX_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\dokumenty i ustawienia\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\userx_quicksave.sav'
    * Saving spawns...
    * Saving objects...
    * 29201 objects are successfully saved
    * Game kolba.sav is successfully saved to file 'c:\dokumenty i ustawienia\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\kolba.sav'
    ! ERROR: SV: can't find children [45364] of parent [255531328]
    * Saving spawns...
    * Saving objects...
    * 29280 objects are successfully saved
    * Game loda.sav is successfully saved to file 'c:\dokumenty i ustawienia\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\loda.sav'
    * Saving spawns...
    * Saving objects...
    * 29280 objects are successfully saved
    * Game UserX_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\dokumenty i ustawienia\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\userx_quicksave.sav'
    * Saving spawns...
    * Saving objects...
    * 29349 objects are successfully saved
    * Game UserX_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\dokumenty i ustawienia\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\userx_quicksave.sav'
    ! Can't find texture 'ui_npc_monster_controller'
    * Saving spawns...
    * Saving objects...
    * 29457 objects are successfully saved
    * Game UserX_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\dokumenty i ustawienia\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\userx_quicksave.sav'
    * Saving spawns...
    * Saving objects...
    ! [LUA][ERROR] ERROR: You are saving too much
     
    FATAL ERROR
     
    [error]Expression    : fatal error
    [error]Function      : CScriptEngine::lua_error
    [error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
    [error]Line          : 180
    [error]Description   : <no expression>
    [error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
     

    stack trace:
[EDIT] Czy możliwe jest, że gra się wywala bo jest za wielu stalkerów do zapisania? Bo jak dobrze odczytuję ten błąd to chodzi właśnie o zbyt wiele obiektów do zapisania...
Ostatnio edytowany przez nuclear_twister 05 Mar 2011, 18:05, edytowano w sumie 2 razy
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Mar 2011, 17:55

Wklej też kilka linijek znajdujących się ponad FATAL ERROR. Tam powinien być opis błędu.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wesker w 05 Mar 2011, 18:27

Nie wiem, czy było, więc...
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\tools.script:486: C stack overflow
 

stack trace:


I kolejne pytania.
Mianowicie- jaka jest odległość pojawiania się NPC? I ewentualnie, gdzie można ją zmienić? Bo chciałbym ją nieco zwiększyć, tutaj już na 160m ludzi nie widać (przynajmniej na Wysypisku).
I jeszcze, gdzie są pliki configów tych nowych ,,handmejdowych" snajperek od technika Neutralnych? Bo nijak nie mogę ich znaleźć, a chciałbym na LR 300 zamontować tłumik.
No i oczywiście- jak idą prace? Czy w nadchodzącym miesiącu możemy spodziewać się nowej wersji?

Nawiasem- wysłałem Ci korektę.
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Mar 2011, 18:40

@ nuclear_twister - Pewnie tak. Mówiłem aby nie zwiększać ilości oddziałów. Zapchało pamięć zapisu. O ile zwiększyłeś tą liczbę. Tylko nie ściemniaj, bo nie będę mógł pomóc. :E

@ Wesker - Walczymy z C stack overflow. Jak tylko lapka odzyskam będziemy to patchować. A nowej wersji raczej za prędko nie będzie. Patche za to powinny pojawiać się regularnie. Te snajperki są opisane w pliku gamedata/configs/weapons/tfw_upgades.ltx
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 05 Mar 2011, 18:51

CZy członkowie drużyny nie mogą używać rpg? Bo jak zostawiam Vadimowi tylko rpg7 to mam buga.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\companion_manager.script:2877: bad argument #3 to 'format' (string expected, got nil)

Dodam, że w tym pliku (companion manager) nic nie edytowałem.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Mar 2011, 18:54

A skąd ty RPG dorwałeś? :E W TFW nie powinno być RPG, dlatego kompani nie powinni go używać. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 05 Mar 2011, 18:56

Poedytowałęm trochę pliki handlarzy. A da się to jakoś zmienić?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość