[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Oskar w 04 Mar 2011, 22:22

Nikt mi nie powiedział, crashuje mi co 5 minut, nawet nie można pograć... Nawet loga nie podaje,wersja dobra,łatka jest, czysta gra jest i lipa, nawet errora nie ma w logach. A komputer chodzi mi jak samolot jak włączam grę na tym modzie, mimo ,że mam 4 rdzeniowy 3.0 procesor i nvidie 260 GTX.
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Mar 2011, 22:29

Niech ja pozbieram te wasze myśli do kupy :)

@ nuclear_twister - Tak kompani używają artefaktów. Po szczegóły odsyłam do README_POL.
Krasny nosi wszystkie kombinezony Wolności.
Rozumiem, że kompan może wybrać nieulepszonego Abakan'a nad LR 300, ale nie AK74. Wszystko jest zależne od punktów w tabeli w TFWweapon_manager.script. Nie zmienia to faktu, że jednak musimy trochę zmienić warunki determinujące wybór.

@ kubekpop - Wybacz ale najprościej nie pamiętam. Sądzę, że za zabicie gdzieś w xr_motivator.script a za wymuszenie w extortion.script.

@ Oskar - Nie polegaj tak na Bugtrap'ach. Zaglądaj lepiej czy jest log w:

Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log

A jak nie ma loga to wina systemu nie moda. :)

A tak na marginesie to mam dosyć pisania jak wstawiać logi. Jest to wywalone w wielkim pomarańczowym polu na górze każdej strony w tej sekcji forum.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mateszew w 04 Mar 2011, 22:32

Sory optymalizacja Xray'a a wgrałeś patcha??
Podaj system i ściągnij moda jeszcze raz też tak miałem ,że co jakieś 5 min wywalało i przetrwałem to a teraz wywala raz na pare godzin gry :E
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 04 Mar 2011, 22:59

Sorry smoq2 za te pytania o kombinezony :] Przeleciałem tylko pobieżnie początek readme bo śpieszyło mi się do gry w tego modzika :P
Rozumiem jednak, że kombinezony w odróżnieniu od innych przedmiotów daje się kompanom przez opcje dialogową a nie przez handel?

Co do zmiany broni to faktycznie się pomyliłem i zmienia ulepszonego IŁa na AKM 74 a TRs na Abakana. Ale chyba jednak faktycznie powinniście to troszeczkę poprawić bo jest to czasem irytujące ;]
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Oskar w 04 Mar 2011, 23:03

Vista, zainstalowane kilka razy, nie ma loga, każda instalacja i reinstalacja gry i moda daje ten sam rezultat...
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Mar 2011, 23:48

@ nuclear_twister - Tak, kombinezony wymieniasz dzięki opcji w dialogu. Dzięki temu łatwiej przypisać do tej czynności odpowiednie skrypty.

@ Oskar - A patchowałeś waniliowy CS do 1.5.10? Jak tak to polecam tylko format. TFW idealnie wykrywa kiepsko działający system albo cracki. :E
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 05 Mar 2011, 10:51

Czegoś nie zrozumiałem czytając README i pliki skryptów. W miarę ze wzrostem mojego XP mój kompan sam będzie wyposażany w lepszy sprzęt?
:

Bo w companion_manager.SCRIPT mam, że Vadim na lvl = 1 ma bandit_outfit a na lvl = 2 bandit2_outfit
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mateszew w 05 Mar 2011, 11:59

Mi się wydaje ,że to są obrażenia otrzymywane np.ma kombinezon z nakładką 30 dostanie z kałacha 4 pociski w korpus to zejdzie mu 1/5 paska życia a ten level im wyższy,tym pasek nie zniży się o 1/5 tylko o 1/6
ale nie dam głowy urwać :wink:
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Mar 2011, 12:11

"lvl = X" w tabeli kompanów jest używany wyłącznie aby inne skrypty wiedziały którą klasę pancerza kompan nosi. Jeżeli jeszcze nie zauważyliście, to w TFW każda frakcja ma po 4 pancerze, 1,2,3 i 4 klasa. Wyjątkiem Czyste Niebo które ma 2 pancerze klasy 1, 2 klasy 2 i 2 klasy 4. Wartość ta jest używana m.in. przy obliczaniu uderzeń od anomalii, wymienianiu pancerzy z graczem czy zamiany pancerza przy dołączaniu do frakcji dla Mrówki.

Ilość XP gracza nie ma żadnego wpływu na kompanów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 05 Mar 2011, 12:21

Czyli level = 1 to znaczy, że kompan nosi kombinezon 1 klasy? I tak samo z wyposażeniem wypisanym obok?
:

suit = "bandit_outfit", equipment = {"wpn_ak74u","wpn_pm","ammo_9x18_fmj", "ammo_5.45x39_fmj"}},
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Mar 2011, 13:02

@ kubekpop - equipment oznacza wyposażenie "startowe" które kompan posiada zaraz po rekrutacji. Później już nie jest do niczego używane. Dlatego equipment możesz zobaczyć u kompanów z lvl = 1. Wyjątkiem Ant gdyż możesz mu przynieść kombinezony różnej klasy przy rekrutacji.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 05 Mar 2011, 13:32

:idea: Smoqu myślałeś nad wprowadzeniem XP do kompanów? Z większym lvl mogłoby to wpływać na zasięg oraz celność strzelania. No chowanie się itp.. Exp by zdobywali przy zabiciu wroga/mutanta/samotnika..
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość