[L.U.R.K.]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez szaku w 28 Gru 2010, 17:59

Stealth AI, czyli możliwość skradania się do przeciwników.

Light Detection Parameters, czyli usprawnione wykrywanie przeciwnika przez A.I. w zależności od światła, czyli pory dnia.

Accurate Sound Detection, czyli nie spotkamy sytuacji, gdy atakujemy bandytów z ukrycia i jeden po cichu zginie z naszych rąk, to od razu reszta wrogów podnosi alarm.

Zależy mi tylko na tych, jakie pliki to są i czy będą działać bez reszty.
szaku
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 22 Gru 2010, 10:50
Ostatnio był: 22 Lut 2011, 16:25
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Krzysu_Pl w 07 Lut 2011, 13:01

Nie wiem co Wy chcecie od tego moda, jest całkiem przyzwoity :). Gram na poziomie stalker bez hud-u i doszedlem do Agropromu. Mod wygląda na bardzo realistyczny i interesujący gdyż zawiera dużo dobrych tekstur broni (np:SKS)Gdy ktoś lubi strzelanki typu Flashpoint i Arma 2 to gorąco polecam.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez KoweK w 07 Lut 2011, 16:49

Krzysu_Pl napisał(a):Gdy ktoś lubi strzelanki typu Flashpoint i Arma 2 to gorąco polecam.

Chyba chciałeś powiedzieć Call of Duty.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Bambosz107 w 07 Lut 2011, 16:51

Modele i tekstury broni rzeczywiście mogą robić wrażenie, ale to i tak jest za mało, aby polubić tego moda. No i nie wiem, czy wchodziliście na ModDB, ale autor chyba zakończył supportowanie Lurka na dobre.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Krzysu_Pl w 08 Lut 2011, 13:02

xKoweKx napisał(a):
Krzysu_Pl napisał(a):Gdy ktoś lubi strzelanki typu Flashpoint i Arma 2 to gorąco polecam.

Chyba chciałeś powiedzieć Call of Duty.


Chciałem napisać Flashpoint i Arma 2, nie przejęzyczyłem się. Co do COD-a to trochę racji jest bo liczba przeciwników
jest ogromna jak na dany kwadrat 100x100m. Panuje drobne przeludnienie jak na Zonę. Mimo to mod jest bardzo warty uwagi.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez jazon w 15 Lut 2011, 15:34

Pograłem w Lurka 1.1 z 2 godzinki i usunąłem. Mod ma niewykorzystany potencjał.
Co mi się podobało :
- grafika i dźwięk.
- AI przeciwników, możliwość podkradania się.
- każda amunicja ma własne parametry, to mi się podoba, szczególnie w aspekcie przebijalności. To zwiększa realizm.

minusy:
- odrzut broni jest koszmarny
- nierealistyczna waga amunicji - mod mial miec te aspekt zbliżony do realizmu, niestety nie wyszło. Amunicja waży za dużo. Przykład nabój 7,62 x 39 waży około 16g (dane z wikipedi), a w grze waży koło 30g (liczyłem).
-niektóre przedmioty tez w moim odczuciu ważą nie co za dużo. Z reszta obciążenie jest za małe jak na grę tego typu.
- nierealistyczne siatki celownicze, celownik PSO posiadał siatkę MIL-Dot a powinien posiadać oryginalną.

Powiem szczerze, ze szkoda mi było usuwać tego moda. Ogólnie pomysł fajny , jednak te minusy skutecznie zniechęcają do gry.
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez tomasz4815 w 23 Lut 2011, 18:49

Przepraszam, a te spolszczenie już ktoś zrobił[Mój pierwszy post ;()]
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: 26 Sie 2024, 21:52
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Krzysu_Pl w 23 Lut 2011, 18:53

Nie, i raczej nie będzie.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez vandr w 24 Mar 2011, 22:50

Pytanie odnośnie jednej opcji - czy można uzyskać w Stalker Complete 2009 taki motion blur jak w L.U.R.K? Zastanawiam się bowiem, czy nie jest to czasem zasługa sky4ce - "na mblur 1" mi to nie wygląda, a wbudowany Motion Blur w Complete 2009 jest spoko, ale wolałbym aby był ciut większy. Próbowałem bawić się z plikiem cfg w folderze Shaders, lecz zdołałem owy blur jedynie zmniejszyć, nie odwrotnie. Istnieje jakiś myk aby dołożyć do Complete 2009 sam blur z L.U.R.K?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Призначено w 24 Mar 2011, 22:53

Popieram tutaj jazona mam takie same zdanie :D
Призначено-znaczy Naznaczony (po Ukraińsku)
S.T.A.L.K.E.R назавжди-S.T.A.L.K.E.R na zawsze (po Ukraińsku)

Призначено
Wygnany z Zony

Posty: 8
Dołączenie: 22 Mar 2011, 21:00
Ostatnio był: 01 Kwi 2011, 21:30
Miejscowość: Magazyny Wojskowe
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez STALKER w 10 Kwi 2011, 17:12

Właśnie sobie włączyłem tego moda w wersji 1.1, a tu niemiła niespodzianka. Mianowicie nie można kucać. Klawisze przypisywane do kucania niczego nie robią. Gra w ogóle na to nie reaguje. To jakiś błąd, czy celowe działanie autorów moda?
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Bambosz107 w 10 Kwi 2011, 19:16

Chyba błąd, wydaje mi się, że też tak miałem (klawisze nie są po prostu zbindowane, nawet po ustawieniu in-game nie działają). Musisz ręcznie wpisać 'bind crouch kLCONTROL' w user.ltx.

Kod: Zaznacz wszystko
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind jump kSPACE
bind crouch kLCONTROL
bind accel kX



Tak to wygląda w Zewie, w SoC'u powinno być podobnie.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości