smoq2 napisał(a):@ Przemek77 - Zacięcia są spowodowane rozbudowanym alife. Najdłuższe są te zaraz po dołączeniu do frakcji. Mogą trwać nawet do 30 sekund. Te o których ty pisałeś, to pewnie te spowodowane "odświeżaniem" się skryptu odpowiadającego za rozkazy poszczególnych frakcji. Albo faktycznie wczytywanie NPC które pojawiły się niedaleko ciebie. Powiem tak, mod jest wymagający, prosta sprawa. Nie można dodawać nowych rzeczy do obliczania i łudzić się, że wymagania nie podskoczą. Im lepszy komputer, tym płynniej wszystko hula.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\gold\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'zero_immunities'
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\tools.script:486: C stack overflow
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: not enough memory
FATAL ERROR
[error]Expression : data
[error]Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 541
[error]Description : e:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\spawns\all.spawn
[error]Arguments : Not enough storage is available to process this command.
smoq2 napisał(a):@ Wesker - Na razie jedynym sposobem na uzyskanie SVD lub SVU oraz odpowiednią amunicję jest zapisanie się do frakcji, i to dopiero pod koniec frakcyjnej kampanii. Lub tak jak napisał Grave, liczyć na szczęście przy przeszukiwaniu schowków. Jednak pocieszę cię, że dodajemy kilka nowych broni, w tym z 4 karabiny snajperskie oraz kilka nowych rodzajów amunicji, a to oznacza, że zmienimy całe ułożenie zasobów handlarzy, frakcji jak i pojedynczych NPC, więc w przyszłości snajperki będą znacznie bardziej popularne i szybciej osiągalne. Tylko musisz poczekać, gdyż nie chcemy odwalić chały, i w wielu modelach trzeba poprawić tekstury, poprawić dźwięki, do niektórych napisać odpowiednie skrypty bo mają np. ręczne przeładowanie zamka, no i dopasować schematy ulepszeń.
smoq2 napisał(a):Ktoś jeszcze pytał o system XP. Na chwilę obecną z wyższą rangą gracza zwiększa się wynagrodzenie i poziom przeciwników przy losowych misjach, oraz nieznacznie zwiększa się wytrzymałość gracza na anomalie. Szczerze to nie mieliśmy żadnej konkretnej koncepcji jak go pisałem. Jest to taki mój mały kaprys. Pomysły jak go bardziej wykorzystać mile widziane.
FATAL ERROR
[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 155
[error]Description : any vertex in patrol path [val_smart_terrain_7_5_to_val_smart_terrain_9_4_patrol_1_walk] is inaccessible for object [sim_default_loner_140890]
Dzięki wielkie za odpowiedź. Zwłaszcza te snajperki mnie ucieszyły. Mam pytanie,- ale nie nalegam, jeżeli wolisz zostawić to jako niespodziankę- czy mógłbyś podać, jakie modele broni zamierzacie dodać? Byłbym wdzięczny, bo broń wyborowa to ogólnie przedmiot moich westchnień.
Co zaś się bugów tyczy- ja ogólnie praktycznie się z nimi nie spotkałem, choć było kilka niedoróbek, jak błędy językowe przy pierwszej rozmowie z Łopatą (ą/ę zamiast a/e) czy nieprzetłumaczony tekst strażnika w składzie na wysypisku, gdy nie chce nas puścić do wagonu bossa, motywując się tym, że jest późno.
Chciałbym też ponowić pytanie- czy z można liczyć na to, iż z oddziałami unikatowymi będą związane jakieś questy? Zamierzacie nadać im coś w stylu bio czy zostaną oni zwykłymi samotnikami?
To chyba nawet ja byłem tym ktosiem. Może moglibyście wprowadzić do gry drganie celownika przez ruszanie się broni w rękach, a co większy poziom XP odrobinę by go niwelował... albo odrobinkę szybszy bieg... szybsze składanie się do strzału, czyli przykładanie broni do oka... szybsze przeładowanie broni (choć tu nie wiem, czy nie trzeba by robić oddzielnych animacji)... ogółem- drobnostki, które w zasadzie będą kosmetyczne, ale też widoczne.
Kiedy mniej więcej możemy spodziewać się nowej wersji?
Gratuluję wam tego, co już zrobiliście i życzę powodzenia w dalszym tworzeniu!
any vertex in patrol path [val_smart_terrain_7_5_to_val_smart_terrain_9_4_patrol_1_walk] is inaccessible for object [sim_default_loner_140890]
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość